Mire elnyomott az álom már szólt is az ébresztőm ahjj.
Reggel 7 óra.Az ébresztő szörnyű hangjára keltem,de rögtön kipattantak a szemeim.
Kiugrottam az ágyból (nem szó szerint) és felöltöztem a már előre kikészített ruhámba és már mentem is a fürdőbe.Megmostam az arcom és megcsináltam a hajam majd spuri a konyhába reggelizni.Evés közbe tvztem s miután befejeztem el pakoltam magam után.Vissza mentem a fürdőbe és fogat mostam.
Késznek nyilvánítottam magam ,de mivel még csak 7:40 volt leültem telefonozni.Na ez 10 perecig tartott ugyan is rájöttem ,hogy le kéne vinni a cuccaimat.Szóval levittem a meredek lépcsőn a bőröndöm a sport táskám és hátizsákom.Ezután felvettem a cipőm és mentem a csomagokkal ki az udvarra ott letettem őket és bementem a mamához. 5 percet tudtam vele beszélgetni utána már mentem is ki.
8:00ra jött értem öcsém haverjának apukája és két fia.Ők is jönnek táborba.(öcsémet apa viszi később mert mennek vizsgálatra ,csk annyi ,hogy meg nézik nincs-e gerincferdülése így ő később jön majd csak délután)
Beraktuk a cuccosokat az autóba és mi is beültünk.
Apukajuk a kormány mögött én az anyós ülésen mögöttem a kisebbik testvér mellette pedig a bátyja.Az utat végig beszéltük.
A táborozók egy része busszal megy mint mi is mármint én és a fiúk.A buszpálya udvaron gyülekezünk.
Mikor oda értünk megköszöntem ,hogy elhoztak stb.
Oda adtam a tanároknak a kitöltött lapocskát és kerestem embereket akikkel beszélgettem is.Még mielőtt fel szálltunk volna a buszra felhivtam anyát (aki már amúgy dolgozott) hogy minden rendben mindjárt indulunk.
Beraktuk az összes létező bőröndöt és táskát a busz csomagtartójába majd felszálltunk a buszra.Folytköv. majd este vagy holnap .begörcsölt az ujjam a sok írástól!xd
Addig is legyetek jók.
Puszii
VOUS LISEZ
°My life°
Roman d'amourEz az én történetem. Igaz történet alapján. Csak a szereplőkön változtatok a story igaz!