Csak túrkáltam az ebédemben. Egyszerűen semmi kedvem sem volt a nap további részéhez. Egyre csak a reggeli események jártak a fejemben, amitől összeszorult a mellkasom.
A pályán történt incidens után a testvérem és a barátai nyomába eredtem, de nagyon meglepődtem, mikor nemkívánatos személynek bizonyultam.
-Harry! Hermione - futottam a trió felé, akik egy pillanatra megtorpantak, majd tovább indultak. Melléjük érzem, és már épp mondtam volna, hogy tudok egy varázslatot, ami eltűnteti Ronald csigáit, mikor a bátyám rám förmedt.
-Miért vagy itt?! - álltak meg, hogy szembe forduljanak velem.
-Én csak...
-Úgyis csak mentegetni akarod őket!
-Nem igaz! Szerintem Malfoy nagyon aljas dolgot mondott, és....
-Úgysem érdekel, mi van Ronnal! Még te is érzéketlenül nevettél, mikor a saját átka eltalálta-kiáltott fel a lány, mire hátrahőköltem. Kikerekedett szemekkel néztem rájuk, akik egy pillanat múlva elmentek mellettem. Ezúttal nem követtem őket. A szemembe könnyek szöktek, amit felnézve a napos égre próbáltam kiplissogni.
-Kicsi Potter? - hallottam egy jól ismert hangot, mire odakaptam a fejem és a tekintetem találkozott két pár barna szemmel. Vörös hajuk szinte tűzként ragyogott a napon.
-Fred... George... Én...
-Semmi baj, gyere ide - tárták szét a karjaikat, mire odafutottam hozzájuk. Lazán átöleltek, majd rövidesen elengedtek.
-Miért voltál a csapattal? - kérdezte halkan a hallgatagabb, mire rá emeltem a szemeim.
-Marcussal beszélgettem. Meg akartam nézni az edzést. Nem tudtam, hogy ma nektek is edzésetek van.
-Amit Malfoy mondott... - mondta volna a másik fiú, de félbeszakítottam.
-Az nagyon csúnya dolog volt tőle, bár várható volt. Tavaly engem is félvérnek nevezett.-mondtam szomorúan, lehajtott fejjel, majd folytattam-Bocsánat, hogy kinevettem Ronaldot, de...
-Tudjuk, hogy nem vagytok jóban. Mi is nevettünk volna fordított esetben.
-Köszönöm-öleltem át őket újra.
-Potter-ült le mellém valaki, ezzel kizökkentve a merengésemből. Felé pillanatottam. Mellettem a szőke hajú háztársam ült, körülötte a testőreivel, akik banbán intettek.
-Malfoy, Crack, Monstro! Miben segíthetek?
-Csak ideültünk. - intett Draco hanyagul, majd szedni kezdett egy adag sütőtök levest.
-Értem, hát akkor jó étvágyat! - álltam fel azzal a szándékkal, hogy távozom, de a fiú elkapta a karom és visszarántott.
-Mit akarsz? - sziszegtem, mire elengedett.
-Nem fogom máshogy hívni Grangert, az túl feltűnő lenne-suttogta, mire megforgattam a szemem. Tudtam, hogy a viselkedése a szokások miatt alakult ki, amit az apjától látott, ezért nem haragudhattam rá, azonban akkor is rosszulesett, hogy sárvérűnek nevezte a barátnőmet, még akkor is ha összevesztünk.
-Legalább ne az én fülem hallatára tedd-mondtam beletörődve, mire halványan bólintott. Megeresztettem felé egy félmosolyt, majd felpattantam. Ekkor Harry és Ron teljes letargiában kullogtak be a nagyterembe, nyomukban Hermionével, aki a tipikus "úgy kell nektek" típusú arckifejezését gyakorolta.
YOU ARE READING
Beszélj, mint egy angyal, te ÖRDÖG/Harry Potter fanfiction /
FanfictionHarry Potter történetét mindenki ismeri. Az összes kis varázsló és boszorkány ismeri a nevét. De mi van ha Harry nem egyedül volt abban a kiságyban. Mi van akkor ha a lépcső alatti gardróbban nem egy, hanem két gyermek alszik. Sierra Potter, Harry i...