1) Jennie'nin Taehyung'u tanımamış olma sebebi:
"Taehyung maskeyi çıkardı ve kendi yüzünü açtı. Ondan önce maske taktığı için gerçek yüzü görünmüyordu, başka bir yüze sahipti. Adını V yaptı ki, Jennie onu tanımasın ve öldü sanmaya devam etsin."
2) Rose'nin duygularını feda etme sebebi:
"Sesini veren kişi küçük kız, bu yüzden bir kere verilmiş bir şeyi daha kabul etmiyor tanrılar. Bu yüzden farklı bir şey vermeniz gerekiyor. O da duygularını verdi. Saçını ya da bir başka organını vermiş olsaydı bir daha geri alamayacaktı."
3) Lalisa'nın hafızasını feda etme sebebi:
"Kendi isteği dışında olan bir olayla öldüğü ve bedeni de parçalandığı için organ kabul etmediler. Bu yüzden soyut bir şey vermek zorunda kaldı, duygularını veren Rose olduğu için o da hafızasını vermeyi seçti."
4) Jungkook nasıl iyileşti?:
"Zombilerden kaptığı hastalıkla kötüleştiği için 2 gün boyunca karşıt panzehirle dolu tüpte kaldı ve bedenindeki çürükler hızla iyileşmiş olsa da bazı kısımlar henüz iyileşmedi. Lalisa'dan saklıyor."
5) Jimin'in ve Rose'nin intihar girişimiyle aşk olayları yalan mıydı?:
"Oyun oynuyorlardı fakat Rose eskiden ondan hoşlanıyordu ve bunu ona fark ettirmeden role kapılıyordu. Yani bir nevi, rolü yaparken gerçekten yaşıyordu. Sadece Jimin bunu fark etmiyordu, yine de o da Rose'yle ten teması kurarken razı oluyordu. Diğer deyişle, hoşuna gidiyordu."
6) İkizler ve Kukla kız'a ne oldu?:
"İkisi normalde ölü ruhlar. Jennie'nin planının kurbanları. Şöyle ki, 1. Kitapta hastane olayları, karakol olayları, kitabın başında mafya adamlarının barı basması ve ekibin okul binasına gitmeleri Jennie'nin planının bir parçasıydı. Dolayısıyla, Necron'lar da onun planının parçasıydı. Ancak Necron'ları oluşturma sürecinde denek olarak kullanılmış kukla kız ve ikizler, deneyi başarısızlaştırıp yaratığa dönmedikleri için ikisi de deney yapılırken öldüler. Yani, onları kobay olarak kullanırken sırf başarısız oldular diye ölmelerine sebep olan kişi hem Bay Lee, hem de Jennie. Planda ikisi de başarılı geçecekti fakat üçü de inatla reddederken ölüme kurban gittiler ve ruh olarak binanın üst katındaki odada kaldılar. Çünkü gidecekleri yerleri de yoktu. Taehyung onları kurtarınca onlar da yardım etmek istediler. Sonrasında ise Taehyung'un bir mafya lideri olduğunu öğrendiklerinde ekibin bir üyesi olarak mafya oyuncusu Rose ve her şeyden habersiz Lalisa'yı yaşatmakla görevlendirildiler."
7) Bay Lee kim?:
"Bay Lee, yazarın kendi kafasından uydurmuş olduğu bomboş bir karakter. Lee Min Ho değil aslında, fakat isterseniz de o olarak düşünebilirsiniz. Bay Lee şu anda yaklaşık 45-47 yaşlarında oluyor."
8) Jennie'nin Bay Lee ile ne ilgisi var?:
"Bay Lee Taehyung'un karşıt düşmanı. Barı basan mafya adamları onun adamlarıydı. Jennie de ona çalışıyor. Taehyung ve Jungkook önceden Bay Lee'ye çalışıyorlardı fakat olaylardan sonra ayrıldılar ve Bay Lee mafyanın sırlarını bildikleri için herhangi bir paylaşım yapmadıklarından emin olmak için onları Jennie'ye öldürtmeye çalıştı. Jennie de onları öldürmek için plan yaptı, ancak bilmiyordu ki Taehyung ve Jungkook çoktan fark etmişler ve asıl ona oyun oynuyorlardı. Jennie Taehyung'la bir şeyler yaşıyorken aslında Bay Lee'nin 23 yaşındaki genç sevgilisi olduğunu herkesten gizliyordu."
9) Lalisa Jungkook'u hatırlayacak mı?:
"Bence hatırlar. Ya da hatırlamasa bile hatırlatırız. No problem. ;)"
10) Jungkook'un hisleri ne oluyor?:
"Şu anda Lalisa'ya aşık, ancak genç kız hafızasını kaybettiği için hislerini belli etmiyor kendisine karşı. Lalisa'nın ondan hoşlanıp hoşlanmadığını bilmiyordu, hala bilmiyor ancak kendisi hafızasını kaybettiği için sevgilisi rolünde ona söylüyor. Lalisa onu sevgilisi olarak görüp yakınlaştıkça Jungkook'un kendisinden çekinmesi daha da zorlaşacak. Bir nevi Jungkook da Lalisa'yı yavaştan kendisine doğru çekiyor. *Piç gülüşü*"
11) İkizler'in olayı ne?:
"'Bayan Peregrine'in Tuhaf Çocukları' isimli film ve kitapları okuyan okurlar anlamışlardır. Kitaplarda ve filmde, maske takan ve geçen kitapta fotoğrafını paylaştığım ikizler vardı. Maskeleri altında medusa gibi karşısındakini taşa çevirebilen bir yüze sahiplerdi. Ben de Necron'lar üzerinde etkilerini artırdım. ;) (NOT: İkizlerin cinsiyetleri erkektir.)"
12) Jimin neden ilk kitapta ikizler ve kukla kızı göremiyordu?:
"Görüyordu, rol yapıyordu. :) Kimseye güvenmeyin!"
13) Jennie akıl hastası mı?:
"Aslında, bu biraz dolaylı bir soru. Hem evet, hem değil. Ailesi hakkında yalan söylüyordu, fakat akıl hastanesi konusunda yalan söylemedi. Geçmişte yaşadığı bir travma nedeniyle bir hastalığı oluşmaya başladı ve bu hastalık kendisini akıl hastanesine yatırttı. 1 sene hastanede yattıktan sonra aşırı dozdaki ilaçlarla kendisini toparladı. Hastaneden çıktığında gece kulüplerinde çalışmaya başladı, sorun şuydu ki hala hastaydı ve hastalığı geçmemişti. Düzgünmüş gibi davranarak doktorları oyalamayı başardı sadece. Ülkenin sayılı zenginlerinden biri olan Bay Lee ile tanışınca da Bay Lee'yi avladı. İstediği ne varsa yaptırmaya başlayınca Bay Lee de ona öldürme görevi karşılığını bahşetti. O da kabul etti. Kısacası, yarıdan hasta."
14) Jennie Rose'yi nasıl gördü ve duydu?:
"İşte orası tam bir gizem. Belki kitabın ilerleyişinde göreceksinizdir? :)"
15) Jennie neden 3 kişinin katili?:
"O öyle sanıyor. 1, Taehyung. 2, Jimin. Ve 3 de Jungkook. Çünkü zombilerin (deneyin başarısız olması yüzünden ölmüş insan bedenlerinin) hastalık enjekte ederek zombi haline gelmelerinin asıl sebebi Jennie. Planının bir parçasıydı, bedenleri canlandırdı. Zombiler hastaneden sürü halinde kaçtılar ve uzaklaştılar fakat üyelerin oradan geçecekleri tamamen tesadüftü. Haliyle, zombinin o hale gelmesi Jennie'den soruluyor. Zombi o hale gelmeseydi Jungkook ısırıktan etkilenmeyecekti."
16) Taehyung nasıl ölmedi?:
"Çelik yelek içinde kana benzer bir sıvıyla dolu paket olabilir? Yani, tüm gövdesi boyunda büyük bir kırmızı sıvı dolu paketi çelik yelek giydiği bedenine yaslayıp gelen kurşunu sanki ölmüş gibi genç kıza göstermiş olabilir? :)"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)
Acción"Kazık atan genç kız için sırada tek bir hedef kalmıştı: Bay Lee'yi öldürmek. Fakat işler sandığı gibi gitmemektedir ve farkına vardığı dehşet gerçekle beraber planları altüst olur." (DİKKAT! Kitap erotik içerik bulundurmaktadır.) Karakterler: #kimj...