"Proč bych někde nechával svého mazlíčka?"
"Neříkej mi tak."řekla jsem rázně.
"Budu ti tak říkat ,ať se ti to líbí nebo ne."oznámil.
*************************************************
Když stíhačka přistála na střeše mrakodrapu uprostřed New Yorku. Loki mě zavedl dovnitř ,do nejvyššího patra budovy. Byla to prostorná místnost s balkónem ,barem ,kancelářským koutkem a výtahem.
"Proč jsme tady?"zeptala jsem se Lokiho při pohledu z okna.
"Chtěl bych ti poděkovat."
"Poděkovat? Mně? A za co?"tohle mě opravdu překvapilo. Nečekala bych ,že mi Loki bude chtít někdy poděkovat. Ale na druhou stranu jsem mohla tušit ,že to nebude normální poděkování.
Loki stál za mnou. Ruce mi položil na ramena a naklonil se k mému uchu. "Já moc dobře vím po čem toužíš."
Nechápavě jsem se na něj otočila. "Jak bys ty mohl vědět ,po čem já toužím?"
"Protože jsem bůh."odpověděl. A v ten moment se jeho rty přitiskly na ty mé. Chtěla jsem se od něj odtáhnout ale Loki mě chytl za boky a přitáhl si mě k sobě. A tak mi došlo ,že nemá cenu mu vzdorovat.
Začala jsem spolupracovat. Lokiho jazyk se pomalu probíjel do mých úst. Cítila jsem chuť jeho sladkých
,omamných rtů. A už teď vím jak tohle skončí.
Rukama jsem sjela po jeho hrudi až k zapínání kalhot. Loki se odtáhl a zavrtěl hlavou."Nejdřív ty."řekl a chytl lem mého trička. Přetáhl mi ho přes hlavu. Tak pokračoval s veškerým mým oblečením ,dokud jsem před ním nestála nahá. Loki se pousmál.
"A teď ty..." mé další slova však umlčely jeho rty. Omotala jsem mu ruce kolem krku. Lokiho ruce sjely z mých boků na můj zadek ,za který mě chytl a nadzvedl. Byla jsem nucena omotat své nohy o kolo jeho pasu.
Loki se svými rty pomalu přesunul na můj krk. Mezi tím co mi vytvářel cucfleky na krku se mnou přešel místnosti až ke stolu. Položil mě na stůl a svými rty se motýlími polibky přesunul na můj hrudník.
Loki se narovnal a začal si svlékat oblečení. Čím míň oblečení na sobě měl tím víc jsem ho chtěla.
Zvedla jsem se ze stolu a přešla k němu. Rukama jsem přejela po jeho bledé ,vypracované hrudi.Loki svou rukou chytl ty mé. Zvedl mi je nad hlavu a zároveň mě svým tělem narazil na zeď. Druhou rukou chytl mou levou nohu pod kolenem , pokrčil ji a zvedl do výšky podél svého pravého boku.
S očima upřenýma na mě se pousmál když zaznamenal jak se mi rozšířily zorničky. Vteřinu po té co do mě vnik. Nekompromisně ,prudce ,drsně až jsem zalapala po dechu.
Loki slastně vydechl když ucítil jak se svaly mého lůna impulzivně stáhly kolem jeho mužství. Zaklonil hlavu a prudce přirazil. Z jeho rtů se ozval další sten. Loki chytl mé boky a začal drsně přirážet. Neubránila jsem se hlasitým vzdechům. Netrvalo to dlouho ,než silná vlna orgasmů smetla naše těla...
Zdravím. Ano dlouho jsem se neozvala ale poslední dobou jsem toho měla opravdu hodně ,prostě jsem si nenašla čas na psaní.
Ale teď k tomu důležitému. Tohle je poslední kapitola tohohle příběhu. Už tak nějak nevím co dál psát...Takže doufám že se vám tento příběh líbil❤️ Mějte krásný zbytek dne.+ strašně moc vám děkuji za 100⭐️ jste úžasné duše a moc si toho vážím
A nebojte budou další příběhy😉
ČTEŠ
Já jsem tvůj pán!
FanfictionPři Lokiho návštěvě Německa (Avengers první díl) za účelem získání iridia potkal holku. Dívku ,která mu padla do oka. Dívku ,kterou bude pouze využívat. Tato dívka se do něj bohužel pro ni zamiluje. Bude dělat vše co jí on řekne bez ohledu na to co...