𝖊𝖕.17

6.7K 423 489
                                    

3.Kişi ağzından;

"Bence bunlar bizi yiyorlar."

"Birbirlerinden nefret ediyorlarmış. Peh!"

"Bu nasıl nefret? Benden böyle nefret eder misin Lilyçiçeğim?"

Sirius kulağına gelen uğuldamalarla gözlerini araladı. Karşı koltuktaki Lily ve James ellerindeki atıştırmalıklarla Caroline ve Sirius'u izleyerek söyleniyorlardı. Etrafın karanlığına bakılırsa hala geceydi.

"Bu ne tantana gece gece?"

Uyku sersemi bir şekilde sızlanırken gözlerini ovuşturdu.

"Sonunda."

Sirius kaşlarını çatarak James'e baktı. Saçlarının arasındaki eli hissederken bulunduğu konumu hatırladı. Hızla doğrulurken Caroline'nin elide boşluğa düşmüştü.

"Hayırdır Black? Caroline'nin dizine yatmalar falan?"

Lily göz kırparak imayla konuşunca Caroline'ye baktı. Kafası yan düşmüş saçlarıda yüzüne dağılmış bir şekilde uyuyordu.

"Birşey olduğu yok. Siz ikiniz her ota boka bir ima katmayın."

"Aynen kızın dizinde yatmışsın ama bunda birşey aramayalım? Tamam bir dahakine öyle yaparız artık."

Alayla konuşan James'le göz devirdi.

"Hadi abicim hadi. Gidin uyuyun artık."

Sirius ayağa kalkmış tavuk kovar gibi onları kovmuş ve söylenerek yatakhanelerine dağılmasını sağlamıştı. Koltuğa geri döndüğünde ölü gibi yatan Caroline'a baktı. Birşey hissetmesemde James yüzünden birşey hissettiğimi sanacağım diye söylenirken bir yandandan saçları yüzüne düşmüş Caroline'yi izliyordu.

Eli yüzündeki saçlara doğru yavaşça giderken garip hissediyordu. Yavaşça yüzündeki saçları çekip tamamen yüzünün ortaya çıkmasını sağladı. Dudakları hafif aralanmış, nefes sesleride sesli bir şekilde kulağına geliyordu. Horluyor mu bu? Diye düşünürken yüzüne yayılan gülümsemeye engel olamadı.

"Caroline."

"Hı."

Mırıldanırcasına bir ses çıkarınca omuzlarından hafif bir şekilde sarsttı.

"Caroline hadi kalk."

Sızlanırcasına bir ses çıkarmış ve kafasını diğer tarafa çevirmişti.

"Boynun tutulacak burda. Kalk yerine yat."

Ses çıkmayınca kızın boynunu tutup kafasının yastıkta düz bir şekilde durmasını sağladı. Diğer koltuktaki -ve herzaman orda olan- kırmızı battaniyeyi alıp üstüne örttü. Son bir kez göz attıktan sonra yatakhanesine ilerledi.

                             ☆★☆

Caroline'nin ağzından;

Kulağıma dolan uğultularla gözlerimi kırpıştırdım. Boynumda hissettiğim ağrıyla elimle boynumu tuttum. Sabah olmuş ortak salon dolmuştu. Akşam beni böyle bırakıp gitmiş. Ne diyeyim şimdi ben buna?

"Oo sonunda uyanabildiniz majesteleri."

Duyduğum alay dolu sesle karşı koltuğun koluna oturmuş cübbesini giymiş olan Sirius'a baktım.

"İnsan bi uyandırır ya. Uyu, uyan, kalk, git oh ne âlâ memleket."

Üzerimdeki bataniyeyi alıp hızla kalktım ve boynumu tutarak ilerledim.

Love To Hate U ˢⁱʳⁱᵘˢ ᵇˡᵃᶜᵏ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin