7.

29 7 0
                                    

Τα αγόρια έφυγαν από το σπίτι της  Μarias.
~3 ώρες μετά~
Oι Bts είχαν συνάντηση με τον Bang Pd-nim στο γραφείο του.Μπήκαν μέσα και ο Bang Pd-nim κοίταξε τον Jungkook θυμωμένα.
BangPd: Jeon Jungkook; Είσαι χαζός; ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΚΑΝΕΣ;;Τι έχεις πάθει;
Jk:Συγγνώμη! θα φροντίσω να κλείνω το μικρόφωνό μου την επόμενη φορά.
BangPd:Τώρα συνέβη! το ξέρουν παγκοσμίως και γι'αυτό φταίς εσύ!η Maria άρεσε στους φανς.Τους άρεσε η σχέση σας και την είχαν αποδεχτεί.Τώρα έτσι όπως έγιναν τα πράγματα δεν έχεις άλλη επιλογή από το να χωρίσετε.Πραγματικά είμαι πολύ απογοητευμένος από σένα Jungkook.

O Jungkook δεν ήξερε τι να πει.Έβλεπε τα υπόλοιπα μέλη να κουνάνε τα κεφάλια τους και να τον κοιτάνε με δυσπιστία.Ήξερε πως σε ότι έλεγε o Bang Pd αλλά και τα υπόλοιπα μέλη είχαν απόλυτο δίκιο.Ήταν γεμάτος ενοχές και δάκρυα κυλούσαν από τα μάτια του.

Jk's pov
{Δεν έπρεπε να είχα πει όλα αυτά τα λόγια.Τι έκανα ρε γαμώτο! τι έκανα!}
Από τις σκέψεις του τον έβγαλε ο Jimin.
Jimin:Ότι έκανες ήταν μεγάλο λάθος.Οι φανς θα σε θεωρήσουν ως ένα κακό άτομο.Πρέπει να απολογηθείς γι'αυτό.Μπορεί να πάρει λίγο χρόνο για να σε συγχωρήσουν αλλά θα το κάνουν.
Jk:Το ελπιζω hyung.😔

Μετά από λίγο τα παιδιά έφυγαν από το γραφείο του BangPd και επέστρεψαν στο dorm.

Πισώπλατα λόγιαWhere stories live. Discover now