01:16 - 23.04.2021

46 1 0
                                    

Bez końca próbujesz mnie zniszczyć.
Jak nisko muszę jeszcze upaść żebyś mnie zostawił ?
Wgłębiasz się głęboko we mnie, jak utkwiony cierń czerwonego kwiatu wypełniony trucizną.
Nawet nie mogę się już kontrolować.
Kładę gorzki uśmiech na mojej pozbawionej emocji twarzy. Jak widzisz, jestem niebezpieczna. Podejdź bliżej, potrzebuję tylko ciebie. Czuję, jakby moja głowa miała za chwilę wybuchnąć ,nie mogę przastać myśleć to mnie wykańcza. Odejdź, trzymaj bezpieczną odległość. Chce poczuć wolność od moich myśli i od ciebie. Czuje się jak w labiryncie bez wyjścia. Gra się już skończyła ,nie ma dla mnie ratunku. Jestem wariatką. Ktoś jest we mnie ,czuję go.
To prawda, że coś złego przejmuje nade mną kontrolę. On szepcze coś do mnie. To prawda, że jestem psychopatką, że nie ma dla mnie już ratunku. Poddaję się temu. Mam już dość. To tak, jakby on sprawił, że znowu straciłam pamięć. Jestem już do tego przyzwyczajona. I z czasem tesknie za tym bo czuje się wtedy wolna.
Musisz mnie teraz posłuchać. Nie, powinnaś tylko i wyłącznie ufać moim oczom. Zobacz, wszystko, czego ci nie powiedziałam i czego nie powiem. Boje się ,że cię strace ,jak zobaczysz kim jestem.
Ty też pragniesz wiem to,
czego jeszcze chcesz?
Odpowiedzi na pytania i odpowiedzi na to co się ze mną dzieję ?
To przyciąganie jest zabardzo niebezpieczne ,powinnam to zakończyć za nim jeszcze jestem częścią siebie. Nie jestem wstanie.
Nie wiem czy jestem dobra ,czy zła. Nie chce zniszczyć ci życia ,jak ten psychol w tym lustrze który ,mnie niszczy. Otwieram oczy w ciemności, widzę tylko ciemność nic oprucz pustki nie czuję.
Co teraz widzisz?
Zgadnij, kim teraz jestem?
W mgnieniu oka mogę zmienić moją twarz w psychopatkę której nie znasz ,i nie wiesz co się ze mną dzieje. Czuję, że zaczynam wariować. Nie, ja już warjuję. Najprawdopodobniej mnie nie zrozumiesz ,nikt mnie nie rozumie każdy sądzi ,że ma większe problemy niż ja. Wszystko to powiększyło się przez ciebie. Czemu nie trzymasz mnie na dystans ? Moja psychika i ten wariat we mnie jest niebezpieczny choć jesteś jedyną osobą której potrzebuję ,ale boje się ,że zrobię ci krzywdę. Uciekaj proszę cię zanim cie nie dogonię i zdążysz się uchronić przedemną i tym psycholem we mnie.

....tylko ty i psychopata Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz