Ah.. Rezillik

171 12 0
                                    

Feride nin anlatımı :

Titreyen bacaklarımla yanına doğru ilerledim. Güneşin şavkı gözlerinin içine vuruyordu . Gözleri bal rengindeydi. Ayrı bir duruşu ve ayrı bakısları vardı. Ağzından dökülen her kelimede dudaklarının hareketini izliyordum.Hayatta gördüğüm en inanılmaz insandı.. Vazgeçilmezdi...

Ani bir soruyla irkildim:

–Kendini tanıt bize

+Adım Feride Özçevik , İskenderun Ortaokulundan geliyorum

–"yerine oturabilirsin" dedi soğuk bir tavırla.

Yerime oturup 1.sınıftan beri sıra arkadaşım olan , sadece bir dönem ayrı kaldığım , kardeşim dediğim Defne ' ye dönüp " Bu ne gıcık bir adam ya " dedim.

Konuşurken gözlerimin içine bakmamasına sinir olmustum. Öküz Esintisi Bey hıh..

Tenefüs zilini duydugumda herkes etrafıma toplanmaya basladı. Daha sonra arkadaşının  'Ebru ' diye seslenmesiyle adının Ebru olduğunu öğrendiğim kız

bağırarak "kimi seviyosuuunn " dedi.

Ağzım bes karış açılmıstı .

Defne ye "bu ne biçim okul ya " diye söylendim . Peki o ne yaptı dersiniz , Sustu. Genelde susardı zaten. Anne baskısı, baba ilgisizliği , nefret ettiği kardeşi ve platonik olarak aşık olduğu çocuk yüzünden bu hale gelmişti.

********

Defneyi kolundan tutup sürükledim. "Hadi bana okulu gezdir " diye mızmızlandım. Değerli üşengeç kardeşim ise " okulun gezilecek neresi varki " diye çıkıştı.

Ona baygın ve bıkkın bakışlarımı yolladım ve kantin olduğunu umduğum yere dogru çekiştirdim .

      Kantin okulun içinde ama kapısı dışarda . Ne mantıkla yapılmıs bu okul ya  . Zilin çalmasıyla bütün inekliğimi ortaya koyarak derse geç kalmamak için Defne yi sürükledim . Ders yine Öküz Esintisi beye aitti.

Defne nin anlatimindan ;

Feride nin kolumdan tutup çekmesine karsılık sesli bir nefes verdim . Bu kız hiç uslanmayacaktı . İneklik yapmasa olmaz. Derse geç kaldık. Koridorlarda insan olmadığını görünce Feride nin ölümcül bakışlarına maruz kaldım.

"Ama , yani , Şimdi Feride benim suçu-"

Feride nin bir yere odaklanması ve kolumdaki elinin gevşemesiyle baktığı yöne baktım . Ahmet Öğretmene bakıyordu.

Kaşlarımı çattım. Noluyodu bu kıza.

Tam Feride ye nolduğunu soracakken görüş alanıma dalgalı siyah saçlar girdi .

Bu Enes ' ti . Şuan feride Ahmet öğretmene

Ben ise Enese ağzım açık bakıyorduk.

Koridorun ortasında duran ve aptal aşık pozunda olan bizi farkettikleri anda.... Ah 'Rezillik'

Elindeki KalbimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin