Bir görevim var evet bir görev. Bu bir görev, ve de bu görev normal değil.Kimin verdiğini bilmiyorum, niye verildiğini bilmiyorum. Bu görevi yapmam lazım. Peki görev ne?Neden yapıyorum?
İyi Okumalar♡◇♤
♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Bir gün annemden azar yemiş, yürüyordum. Bir şey geldi bana çarptı. Ama ne çarptı? Ne olabilir ki.. Ama etrafta hiçbir şey yok ve de sadece arkamdan geçen beyaz saçlı kulaklıkli bir genç kız var belki benden 1-2 yaş küçük. Tabii bilemiyorum o carpma ile yere devrildim. Bu nasıl olabilirki o kız bile yapmış olsa bir insan nasıl beni bayıltabilir ki ? Benim teorim vardı belkide sert çarptı ve kafamı yere çarptim . Kim bilebilir başka kimse yoktu oracıkta .. Neyse bu gerçekmi onu bile bilmiyorum. Rüyamdan bahsediyorum evet bu bir rüya yani bence ama rüyanın içinde rüya gani bir kitap var masalın içinde masaldı sanirim yani anladınız siz. Rüyamın içindeki rüyada uykumda bir rüya görüyordum bir broşür , bu broşür bulanikti biraz sanki ama üstünde bir görev yazıyordu çok eminim altında aynı şu yazıyordu ; to mayai
(Evet evet adım Mayai) Tam da böyle yazıyordu benden başka Mayai varsa da bu rüyayı neden ben gördüm... Bu benim görevim evet bu benim bunu yapmam lazım! Bunu yapmaya çalışırken bana ne engel olabilirki kolay!Saat sabah 05.00
Her şey her zaman ki gibiydi . Hicbirsey değişmemiş ve hiçbir sıkıntı cikmamisti . Herzamanki gibi okula gidecektim ve herzamanki gibi de süt azdı ve gevreğimi yarım sütle yedim. Açikcasi her şey normaldi.Okula gittim. Okulda kampa gitmek için hazırlık vardı. Otelde çalışma kampı sanırsam, benim yanımda sadece iki şey vardı. Kalemlik , çanta...
Neyseki ev 5 dakika uzaklıkta ve gitmemize 1 saat vardı.Ben yanima kıyafet ve bir seyler daha almaya gittim. Okula tekrar gittiğimde otobüsün kalkmasına yetişmiştim. Ama 2. Otobüse. Tamam zaten bunlar çok normal her hikayede varlar ,çok klişe...Neyseki otele sapa sağlam vardım. Oda çok güzeldi ve oda servisi vardı . Neler var diye sordum, bana birsürü şey sardılar ama cupcake beni almıştı. Diyerlerini dinlediğimi hatırlamıyorum. Hatirliyorum da otele girerken bana çarpan kız bana bakıyordu. Şu beyaz saçlı kulaklikli ama o kız bana bir kenardan bakıyordu. Sanki bana odaklanmisti.
Biraz korkmaya başladım..Öğlen hocalar bizi aşağı çağırdı orası toplantı odası gibi bir yerdi . Ve bir seminerdi bu sanırsam.
5 dk sonra
Evet tahminim doğru imiş. Bu bir seminermiş.
Neyse seminer bittiğinde o beyaz saçlı kizi yine gördüm. Çalışıyordu.. Ama otelin bir çalışanıydı. Onu bu kadar görmmem bir tesadüfen 3.kez oluyor. Yoksa bu kız beni takip mi ediyor?! Bu kız niye beni takip etsin ki. Neyse bunu unutalım. Ana konuya gelelim . Ana konumuzun olmaması..(Bu bir şaka. Biliyorum saçma oldu...)
Bir görevim var. Ben bunu nasil unuturum. Hayır!
Bunu yapmam lazım artık bu görevi yapmaya baslamam lazım kitabımı defterimi hazırlamıştım.kelimeler gelmiyordu ne yazabilirim. Hmmm....
Aklima hicbirsey gelmiyor. Ama hicbirsey!
Neyse zaten yeterince yazdım. Bu bugünlük yeter.50 test yeterli bence...
Bugün bunu çözerim yarında.
Ama kompozisyon bitti. Yani 19 kelimesi..
Neyse simdi su olağanüstü göreve geldi sıra.
O kızı bulunamadı kesin birsey biliyordu.
Ve bana söylemedi. O kız beni takip ediyor onu aramalıyız. Evet aramalıyız çünkü arkadaşımdan yardim alacağım.
Yoksa almamalimiyim. Hayir alacağım.Hey emelie!
Efendim Mayai.
Ş-şe-ey yemm-ek ne zamandi?
Öğlen 5.30 gibi .
Teşekkürler!
Al yapamadin işte! Niye kendin yapmiyorsun be!
Oof zaten söylesem bi dert söylemesem!
Neyse 5e kadar çok var. Hallederim bu işi. Bu kizi bulacağım. Kesin bir ilgisi var. Neyse aramaya başladım.
Bir odadaydi. Çalışanların odası. Bir anda bir ışık çıktı kızdan...♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Hikayeyi böldüm daha fazla fikir gelmedi. Sevilirse ikinci bölümü hemen atacağım. ♡◇♡ Sevgilerle♡◇♡