◄ [MP:2] - BÖLÜM 16 ►

550 88 53
                                    

(Bilgilendirme: Jungkook'un gifidir.)

👁‍🗨: "Plan B

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Plan B."

[x]

Jungkook siyah mercedesinin içinden gece kulübünün arka tarafındaki çıkışa baktı. Birkaç dakika sonra Jennie, yanında kızıl saçlı bir kadınla beraber dışarıya çıktığında başını yanında oturan Lalisa'ya çevirdi. "Hazırlan, çıkacağız şimdi."

"Gerginim. Söylediğiniz şu Jennie adındaki kızı neden kandırıyoruz bilmiyorum ama anlarsa bitebilirmişiz gibi hissediyorum." Yutkundu kapıya bakarken. Jungkook birkaç saniye kendisini inceledi. "Bir şey yapamaz. Bir defa yaptığım hatayı ikinci defa tekrarlamam."

Evet, bir defa yaptığı hata yüzünden onu kaybetmişti ancak ikinci defa kaybetmeyecekti.

Lalisa başını Jungkook'a çevirip tebessüm etti. "O zaman beni koruyacaksın değil mi? Sevgililer öyle yapıyordur."

Jungkook bir anlığına afallasa da belli etmeden başıyla onayladı ve kemerini çıkarttı. "Hadi."

Lalisa heyecan ve gerginlikle kemerini çözdü, ardından arabadan indi. Jungkook arabayı kilitledikten sonra Lalisa yanına geldi ve koluna girerek fısıldadı. "Ne yapacağım şimdi?"

"Bardan çıkmışız gibi sarhoş taklidi yapacaksın. O seni sarhoş sanacak, bu şekilde fark ettiğinde sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi görecek." Jungkook son derece ciddi ve soğuk bakışlarla Jennie'yi izlerken Lalisa başıyla onayladı. "Pekala, ama bir sorun var."

"Nedir?"

"Ben daha önce hiç sarhoş olmadım, nasıl yapacağımı bilmiyorum."

Jungkook bu cümleye güleceğini düşünmezdi. İstemsizce burnundan bir kıkırdama verdi. "Kafana göre. Sen başla, gelir gerisi."

Lalisa'nın sarhoş olmayı bilmemesi kadar dalgalık bir şey yoktu. O herkesten daha iyi sarhoş oluyordu.

Lalisa kolundan çıktı Jungkook'un, ve birkaç adım öne giderek kafayı bulmuş gibi dans etmeye başladı yalpalarken. "VUUUHUUUU!"

Jungkook bıyık altından istemsizce güldükten sonra kendisini durdurdu ve Lalisa'ya baktı. Genç kız kısık sesle duyulan müziğe kapılarak kıvırtmaya başlamıştı. Kendisine dönerek işaret parmaklarıyla ona doğru gelmesini söylerken Jungkook tek kaşını kaldırarak baktı. Lalisa sırıtarak geriye doğru sendeleyip başını çevirmeden yana doğru baktı, daha sonra bağırdı. "BURASI ÇOK SIKICI, DAHA SAKİN BİR YERE GİTMELİYİZ SENİ DELİ ÇOCUK!"

"Ben çocuk değilim." Dedi Jungkook. "25 yaşında adamım."

Fark etmemişti belki fakat bu söz Lalisa'ya oldukça tanıdık gelmişti.

Lalisa kaşlarını kaldırarak baktı. "Ama sen çok tatlısın! Ah tanrım, bu ne karizma böyle?"

Etraftakiler ne olduğuna bakmak istercesine dikkatlerini ikiliye verirken kendisini dürten kızıl saçlı kadının uyarısıyla çantasından sigara paketini arayan Jennie, başını arkasına çevirdiğinde şoka uğradı. Bir an hayal gördüğünü düşündü.

Geçen gün öldüklerine şahit olduğu Jungkook ve Lalisa, şu anda bar sokağında güle oynaya vakit geçiriyorlardı...

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

"Ah Lalisa, vah Jungkook.
Bölüm iyiydi, bakalım sonra ne olacak?"

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin