◄ [MP:2] - BÖLÜM 17 ►

562 87 53
                                    

(Güneş - Dua (ft. Uzi))

(Bilgilendirme: Riverdale parti gifidir.)

👁‍🗨: "Bu gece uyumayacağız

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Bu gece uyumayacağız. Gece yeni başlıyor."

[x]

Bara giren Lalisa ve Jungkook'u gören Jimin, Taehyung'a kaş göz yaparak geldiklerini belli edince Taehyung doğruldu. Jungkook Lalisa'yla birlikte Taehyung'un yanındaki bar sandalyelerine kurulduğunda Lalisa gülümseyerek üçüne de selam verdi. Jimin başıyla selamı alıp Rose'ye baktı. Rose doğrularak Lalisa ve Jungkook'a baktı. "Selam, aşk kuşları."

Lalisa gülümserken Jungkook utangaçlıkla önüne dönüp Jimin'e baktı. "N'aptınız?"

"Böyleyiz, siz n'aptınız? Fark etti mi?" Jungkook başını salladı. "Lalisa sağolsun sadece o değil tüm sokak fark etti."

Jimin ve Rose garipseyerek Lalisa'ya baktıklarında Lalisa sırıttı 32 diş. "Biraz kaptırmış olabilirim. Sadece dans ettim ve bağırdım gibi."

"Kıvırttı." Jungkook masaya doğru eğilirken Lalisa omuzlarından hızla tutup kendine doğru çekti ve başını omzuna yasladı. "Kıvırtmam hoşuna mı gitti?"

Jungkook göz devirirken Jimin ve Rose sırıtarak önlerine döndüler. Taehyung Rose'ye çevirdi başını. "Lalisa'yla çıkın da ortamın havası gelsin az."

Rose sinsi bir gülüş atarak bir eliyle Taehyung'un omzuna dokunurken yerinde doğruldu ve sandalyeden inip Lalisa'ya baktı. "Lalisa, kalk."

Lalisa sandalyesini çevirmeden önce Taehyung'un önünde duran viski bardağını kapıp diklerken Jungkook doğrularak önüne döndü ve saçlarını düzeltti. Rose'yle piste doğru ilerleyen Lalisa, DJ'e işaret verdi elini kaldırıp. "ÇAL!"

Rose Lalisa'yla birlikte piste çıktığında şarkı başladı. Işıklar değişti, ardından birbirleriyle bakışan iki kız sırıtarak başlarını geriye atıp saçlarını düzelttiler. Kulüpteki herkesin dikkati pistte dans eden iki kıza çevrildi.

"Başladılar." Jimin piste bakarken Taehyung da arkasını dönüp iki kızı izlemeye başladı. Jungkook önünde duran içki bardağını incelerken kulağında çalan şarkıya ayağıyla ritm uydurmaya başladı.

Lalisa arkasındaki pistte belini çevirmeye başlarken başını yana çevirip Jungkook'a baktı bir anlığına.

Rose saçlarını savururken yer değiştirmeye ve Lalisa'yla dönmeye başladı. Bay Hwan'ın eşiyle beraber kulübe giren Jennie, onları fark etmeden Bay Lee'nin oturduğu masaya doğru ilerledi. Lalisa saniyelik kendisine baktıktan sonra bakışlarını Rose'ye çevirdi. Rose avın geldiğini anlayıp Lalisa'ya işaret verdi ve Lalisa sağa sola çevirdi başını. 2 saniyede üstündeki beyaz bluzu çıkardığında ortamdakiler ıslık çalmaya ve çığlık atmaya başladılar. Lalisa sırıtırken tişörtünün yakasını işaret parmağına taktı ve omzunun üzerinden arkaya doğru attı. Taehyung ve Jimin iki kızın rahatlığına tebessüm ederken Taehyung dirseğiyle Jungkook'u dürttü. Jungkook sağına döndü ve piste baktı ifadesizce. Lalisa yüzünde zevk gülümsemesiyle kıvırtarak dizleri üzerine çöküyordu.

Jungkook'un bir an gözü kaydı görüşü bulanıklaşırken. Önüne dönerek viski bardağını dikledi.

Rose Lalisa'yla bakıştığında yer değiştirdiler ve sırtını Jennie'ye doğru döndü. Kalçasını çevirerek kıvırtarak parmaklarını sarı dalgalı saçlarının arasından geçirdi ve topladı bir elinde.

Genç kızın ikisini izlediğini biliyordu.

Jennie sert ve dik bakışlarını birbirleriyle bakışıp dans eden iki kıza çevirdi huzursuzca. Öldürmeyi becerememiş miydi yoksa hayal mi görüyordu bilmiyordu fakat belli ki ölmemişlerdi.

Belki de bir şekilde canlanmışlardı?...

Canlandırma işlemi...

Telefonunu çantasından çıkarıp numara tuşladı ve kulağına götürdü kızlara bakarken.

"Kim Mafya'sının binasına girin, kukla kız ve ikizleri alıp malikhanenin bodrumuna getirin."

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

"Jennie'ye gittikçe daha da sinir kapıyoruz. Ah be Jennie, hedef oldun hepimize toplu katliam yapasımız var senin yüzünden."

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin