Hint Okyanusu
2014Steve
"Hedefimiz mobil uydunun fırlatma rampası. Lemurian Yıldızı. Korsanlar ele geçirdiğinde son verilerini yolluyordu. 93 dakika oldu." Diyerek görevi anlatmaya başladı Rumlow quinjetin içindeyken.
"Talepleri var mı?" Dedim.
"Bir buçuk milyon dolar istiyorlar."
"Neden bu kadar fazla?"
"Çünkü uydu Shield'a ait." Birkaç saniye sessiz kaldıktan sonra konuşmaya başladım.
"Yani menzilden çıkmamış, izinsiz girmiş."
"Eminim iyi sebepleri vardır." Dedi yanımdaki kızıl ajan. Başımı çevirip ona baktım.
Buzdan çıktıktan sonra Shield'a katıldığımda tanıştığım ajanlardan biriydi Natasha. Tavrı, inadı, lafları, duruşu, her şeyiyle Bethany'i andırıyordu bana.
"Fury'nin ayak işlerini yapmaktan sıkıldım, Nat." Dedim.
"Rahat ol, kolay bir iş."
"Kaç kişiler?" Dedim derin bir nefes alıp.
"25... En iyi paralı askerler, liderleri bunlar." Bir kadın ve erkeğin fotoğrafı çıktı ekrana. Kadın maskeliydi.
"Georges Batroc ve Morea, yani takma ismi bu gerçek adı ve yüzü bilinmiyor. Erkek olan Eski Özel Harekat Askeri, kadının geçmişi bilinmiyor. Ama Interpol'ün kırmızı bültenle aradıklarının başında. Rus ekip kadını durdurmadan önce görevde 36 kişiyi öldürmüş. Ölü sayısını yukarılarda tutmakta üstüne yok."
"Rehineler?"
"Çoğu teknisyen. Bir de görevli Jasper Sitwell. Gemi mutfağındalar."
"Sitwell'ın fırlatma gemisinde ne işi var?" Diye sordum. Kimseden ses çıkmayınca plana geçtim.
"Pekala, güverteyi temizleyip Batroc ve Morea'yı bulacağım. Romanoff, sen motoru durdurup talimatlarımı bekle. Rumlow, sen de geminin kıç tarafını hallet ve rehineleri bulup güvenliği sağla... Hadi onları çıkaralım."
"Strike, Yüzbaşı'nı duydunuz. Hazırlanın!" Diye tekrar etti Rumlow. Arkamı dönüp yürümeye başlarken sağ elimi kaldırıp telsize seslendim.
"7. kanal güvenli mi?"
"Güvenli." Dedi Natasha. Onun yanında durup son kontrolleri yapmaya başladım.
"Cumartesi gecesi eğlenceli bir şey yaptın mı?" Dedi gülümseyerek.
"Müzik grubumdaki herkes öldü. Yani... pek değil."
"Atlama bölgesine yaklaşıyoruz, Yüzbaşı." Dedi Rumlow arkamızdan.
"İstatistikten Kristen'e çıkma teklifi edersen muhtemelen kabul edecektir." Dedi Natasha ben kaskımı takarken.
"O yüzden etmiyorum."
"Çok mu utanıyorsun, çok mu korkuyorsun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐌𝐨𝐫𝐞𝐚 | 𝐁𝐮𝐜𝐤𝐲 𝐁𝐚𝐫𝐧𝐞𝐬
Science Fiction1940'larda normal bir SSR Ajanı olan Jessica Bethany Rogers, 2. Dünya savaşıyla birlikte erkek kardeşi Steve Rogers ve aşık olduğu adam James Buchanan Barnes ile beklenmedik bir serüvenin içine sürüklenir...