4. Bölüm Fesat

445 17 2
                                    

Yeni bölüm ile selamlar bu bölüm biraz kötü olmuş olabilir ama bir arkadaşımın yoğun isteği üzerine bu bölümü 25 dakikaya sığdırmak zorunda kaldım ;) Umarım beğenirsiniz :)) Medya 'da Mert.. Bu bölümü ariiii2ipekkkk , andrew_hilal ve esmayarrennnnn 'e ithaf ediyorum :) @#@#@##@#@#@@#@##@##@#@#@#@#@#@#

"Ama bende kadın değilim." dediğim de gözlerindeki şaşkın ifadeye gülmemek için zor durdum.

"Ne yani şimdi senin çükün mü var? " dediğinde şaşırma sırası bana gelmişti.

"Sen mi fazla fesatsın yoksa ben mi böyle algılıyorum."

"Bu soruya cevap verirsem gidecek misin? "

"Tabii ki de hayır."

"Derdin ne peki? "

"Sadece özür dilemekti."

"Bunun için mi geldin buraya? " yok ya seni özledim Cem aşkım napıyormuş diye merak ettim o yüzden geldim. Tövbe ya.

"Sence? "

"Kim ile geldin? " dedi benim ona sorduğum soruyu es geçerek.

"Sanırım adı Mert' ti." dediğimde gözlerinden anlam veremediğim bir ifade geçmişti. Öfke? Şaşkınlık?

"Şu anda nerede? " dediği sırada gözleri arkama kaymıştı .

"Buradayım Cem. Yoksa burada olmam rahatsız mı etti? " diyerek yanımıza geldi Mert ve elini omzuma atarak tam başımın dibinde dikildi.

"Onu neden buraya getirdin? " dedi sakin bir ses ile Cem.

"Aslında bakarsan ilk başta bende nedenini bilmiyordum ama daha sonradan bu güzel kız bizim eve gelmeyi kabul edince onu kıramadım." diyerek bana göz kırptı Mert. Bu hareketi karşısında ne kadar yüzümü buruşturmamak için çabalasamda gözlerimin bu görüntü yüzünden intihar etmek istediğine emindim.

"Doğru mu?" dedi Cem. Yine yüzünde anlamadığım bir ifade ile bana bakarak.

"Buraya gelmem için kabul etmem gerekiyordu. Zaten onun k-"

"Annen gibi bir fahişe misin yoksa? " dediğinde sanki kalbimin üstüne birşey oturmuş gibi hissettim. Ne kadar duygusuz kalmaya çalışsamda dolan gözlerimin beni ele verdiğine emindim. Neden böyle düşünmüştü ki? Beni eve atıp tecavüz edecek felan mı sanmıştı? Böyle sansa bile onu ilgilendirmiyordu.

"Senden özür dilediğim için özür dilerim. Haklısın seni üzecek bir seviye de değilim ama unutma o seviyeyi çoktan aşmış da olabilirim." dedim ve oturduğum yerden kalkarak bilmediğim bir kapıya doğru ilerlemeye başladım. Kapının çıkış kapısı olması için dua ederek kapıyı açtığımda sonunda bana gülen şansa teşekkür ettim ve Mert 'in arabasını bulmak umuduyla ilerledim.

O sırada bir el ağzıma gitti ve beni çekerek bi duvara yasladı. Cem?

"Belki de o seviyeyi çoktan aşmışımdır dedin. O seviyeyi aşan kişilerin yeri burası. " dedi elini kalbinin olduğu yere götürerek.

"O kişilerin yeri kalbim. Ve inan senin burada yerin olduğunu sanmıyorum."

"Haklısın zaten kalabalık yerleri sevmem." dediğimde bir anlık yüzünde bir şaşkınlık belirdi ya da ben tavan yapmış egom yüzünden böyle gördüm.

FAKİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin