Olamaz

42 0 0
                                    

Arkadaşlarımla lüx bir cafede oturmuş çay içiyoduk. Arkadaşlarımın yanında sevgilileri vardı, ama benim yoktu.

Arkadaşlarım bana dönüp baktıklarında betim benzim atıyordu. Ben hiç onlar gibi sexsi değildim. Ben kime baksam o  kafsını geri çeviriyordu. Aman her neyse birgün benimde sevgilim olur inşallah.

Arkadaşlarım bana "gel seni iyi bir yere götürelim, orada hem sexsi hemde çekici ol"

Ah ben sexsi olsam ne olurki neyse şansımı deniyeceğim.

Gitmiştik beni gerçekten güzel yapmıştılar ama aklımda sorular vardı

Acaba beni beğenirler mi?

Benimle çıkarlarmı?

Ben ve arkadaşlarım yan yana iken onların sevgilileri beni süzmeye başladı. Ne olduğunu anlamamıştım. Kafamı çevirdiğimde bütün erkekler bana bakıyordu. "Hey Ceysu şimdi bara gidiyoruz

Bara varmıştık. Herkezin gözü bende. Ahh o yakışıklı erkekte kim"Hemen git tanış Ceysu" gitmiştim. Merhaba yakışıklı adın nedir?

Ada ne gerek var. Sana deliler gibi aşık oldum. Ah aynı duyguyu bende yaşıyodum. Hadi gel benim evime gidelim. Peki gidelim. "Ah olamaz azdım duramıyorum taş gibi oldum." Ya bana adın ne diye sormuştun benim adım Cenk."

Bende Ceysu. Sen ne kadar sexsi bir kadınsın. Senden gözlerimi alamıyorum. Yaa Cenk şımartma beni. Utanıyorum. Aman bebeğim boşver utanmak mı var burda benim yanımda sen benimsin hemde sonsuza kadar benimsin.

Evime geldik hadi in ve beni bekle. Burası nere nerdeyiz Cenk?

Şu karşıdaki mekan benim mekanım biraz orada kalıcaz sonra evime geçeriz. Peki tamam

Hadi tut elimi gidelim hatta koşalım

  Varmıştık. Ne desem yalandı. Burası koskoca bir yerdi, ama ürkütücüydü. Ben burdan biraz korktum Cenk

  Korkma tatlım sadece oda karanlık olduğu için korkutucu. Işığı açar ürkütücü yerden çıkarız.

  Işığı açtık ama ne yazık ki bu oda örümcek doluydu. Ya Cenk ben burda fazla kalamam hadi gidelim.

  Hayatım tamam evi temizlesinler gideriz. Neden bukadar dert ediyosun bunu.

Ya Cenk görmüyormusun her yer örümcek. İstersen sen burda dur ben kendim giderim. Hı buna ne dersin.

  Ya of bekle ben katilim. Seni o yüzden oraya gözüemek istemedim. Ya görmüyomusun sana sonsuza denk diye bundan dedim. Bak ben hapisten kaçmış piskopat biriyim anlatabiliyomuyum. Sende saf ayran gönüllü biri çıktın.

   Yazıklar olsun sana bunuda yaptın ya. Ben gidiyorum Cenk.

   Aşkım dur gitme.

   aşkım deme...

   hayatım

   hiçbirşey deme

    ben hep suclu olayım sen hep katil yani  vayy be bir katil sevgilim var

  

   Ya ne kadar önemsiz düşünüyorsun.

OlamazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin