4

1.6K 147 4
                                    

Babam weiss'i öğreneli neredeyse üç ay geçti , büyücü francis'i çağırdı ve lanetimin yok olduğunu onayladı . Daha sonra babam beni saraya geri götürmek istedi ancak ben istemiyordum , saraya dönemem ne işe yarayacaktı ki ? Ben oldum olası kalabalığı sevmemiştim ve burası sanki tamamen bana özel bir yerdi . Kuzey peri ormanı tamamen benimdi . Şu anda hem daha iyi konuşuyor hem de daha iyi yürüyordum hareket edişim kolaylaşmıştı . Babam arada sırada ziyaretime geliyordu , acaba bir gün orian da benim ziyaretime gelir mi ?

Weiss

""Evet efendim ""

Meraktan soruyorum da acaba şekil değişebilir misin ?

""Aslında iki hayvana daha dönüşebilirim efendim ""

Göstersene .

Dedim ve weiss önümde beyaz bir kuşa dönüştü , biraz kartala benziyordu ve ikincisinde bir yılan oldu .

"Böyle kalabilir misin ? insanlara seni benim evcil hayvanım olarak tanıtırız "

""Efendim öyle diyorsa ""

Dedi ve birlikte geniş bahçede oturmaya devam ettik . Nedense weiss ile birlikte olmak çok rahattı .

"Weiss sen yemek yiyor musun  ?"

""Sizin mananız ile besleniyorum efendim ""

Kafamı salladım ve bize doğru gelen babam'a gözlerim kaydı , bu gün geleceğini bilmiyordum . Ayağa kalktım ve ona doğru koşmaya başladım .

"Baba bu gün geleceğini bilmiyordum "

Beni kucağına aldı .

"Biraz habersiz oldu ama seninle tanıştırmak istediğim birisi var "

"Kim?"

Dediğimde babamın arkasında bir çocuk çıktı tıpkı bana benzeyen sadece gümüş saçları biraz daha koyu olan bir çocuk , bu orian olmalıydı , utangaç ve sevimli gözüküyordu .

"Baba beni yere bırak "

Dedim onu görür görmez ve babamın kucağından indiğim gibi orian'a sarıldım , bir kardeşim vardı tuhaf ama güzel hissettiriyordu  . O da bana sarıldı .

"Sen Oriansın "

Kafasını salladı tanrı bilir orijinal lilith neden böyle tatlı bir kardeşi öldürmek istedi , belkide lanet yüzündendi ? Babam ikimizin yanına dizlerinin üstüne çöktü .

"Evet bu orian senin erkek kardeşin , sen uykudayken senin için çok endişelendi "

Gülümsedim aile olmak böyle hissettiriyordu demek , sıcacık ...

O sırada weiss bacağımdan koluma ve hızla omzuma çıktı ve doğal olarak orian'ı korkuttu .

Weiss normal çocuklar yılan görürse korkar özelikle kardeşine böyle tırmanırsa .

""Özür dilerim efendim ""

"Korkmana gerek yok orian , bu weiss benim evcil yılanım asla zarar vermez "

Babam derin bir nefes aldı ve beni onayladı ,

"Orian lilith haklı weiss asla size zarar vermez , değil mi weiss?"

Tehdit , az önce babam weis'i tehdit mi etti ? Ve weiss kafasını salladı , gülmek istemiyorum ama sen bir ejderhasın ya hahaha .

"Ona dokunmak ister misin orian ? "

"Belki daha sonra lilith "

Dedi , ve güzel anı karın guruldamam böldü .

"Hadi gidip yemek yiyelim "

Dedi babam ve bizde onu takip ettik ...


Babam o gün geri dönse de orian benimle bir hafta geçirmişti , gerçekten bedenim küçüldü diye yaşım da küçülmüş gibiydi ama çok eğlenmiştik . Onunla gelmemi sormuştu ancak reddettim arada sırada beni ziyaret etmesini söyledim , birine sorgusuz sualsiz güvenmek gerçekten güzel bir histi ...

Lanetli Prenses OldumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin