Această poveste,este despre doi tineri si despre suferința pe care au avut-o de suportat pentru a ajunge sa fie împreună.Ca în orice poveste de dragoste este vorba despre un băiat și o fată,fiecare era special în felul lui.Pe băiat îl cheama Mihai,el este un băiat foarte încăpățânat dar și foarte nobil în acelaș timp.Pentru Mihai sinceritatea și onoarea nu sunt calități erau lucruri care sunt ”o bază a sufletului„ spune el.Iar pe fată o cheamă Melissa , este o fată adorabilă , dulce dar uneori incăpăţânată .Cei doi au doua povesti ce le-au trăit în trecut și le-a făcut inima să clocotească în cele mai fierbinți flăcări ale iadului.
Mihai a iubit cândva o fată pe nume Monica,toată lumea i lăuda că sunt un cuplu frumos dar asta era numai la exterior,căci în interior ,Mihai a fost terminat,relația care a avut-o cu această fată ia încălcat toate principile sale,a iertato când nu trebuia,să vă faceți o idee cam cât de terminat era acest băiat,vă spun că a fost înșelat de 7 ori și nu își pierdea speranța o secundă.El fericit era numai seara,atunci el visa cum va fi când Monica se va schimba,și zicea ”Nu am să renunț! O iubesc și voi lupta pentru dragostea ei!,știu sigur că ține undeva acolo la mine! dar ea preferă să poarte o mască în loc să își arate adevăratul chip de care m-am îndrăgostit„ Dar nu a fost să fie,totul sa terminat când a fost trădat chiar de cel mai bun prieten al său,el i tot zicea lui Mihai ”Las-o băi nu vezi că te face să suferi? nu merită!„ ca după ce să se despartă următoarea zi să fie el cu ea,da,ce mai prieteni.Din 6 luni de relație el a suferit 9,și partea cea mai proastă era că își dorea să vorbească cu cineva ,dar nu avea cine să îl asculte vreodată și a trecut peste fără să îl ajute nimeni.
Cât despre Melissa avea o relaţie ce parea doar un vis alaturi de Max . El in timp ce îi zicea "te iubesc " mai zicea asta si altor fete acelaș lucru, dar Melissa oricât de mult suferea pentru el , pentru că se supăra aiurea pe ea ,ea continua să-l iubească ,continua să spere că se va schimba, dar el nu o facea nici pentru o clipă,ea doar visa că îl va strange în braţe spunând că totul e bine, Niciodată nu sa gandit decât la binele lui , orice îi facea rău lui Max , Melissa incerca să-l apere și să îi zică că acele persoane vor pleca şi că totul va fi din nou bine .Melissa atunci credea că el se schimbasedar sa înșelat , iar după incă un te iubesc fals ,sa dus la o altă fată , Max cei drept era un gagicar care nu suporta să aibe doar o fata trebuia să aibe mai multe . Lăsând-o un timp pe Melissa să spere la el cu tot sufletul ,nu-şi dădea seama că el chiar o rănea enorm de tare în timp ce el se tot dădea la fete se punea cu câte o fata in relaţie în fiecare minut ,Melissa deşi visa la acel moment in care vor fi împreuna si totul va fi bine ,visa sa fie totul perfect . Deşi lumea zicea despre el că e un mincinos, Melissa nu credea pe absolut nimeni nu îl lasa sa plece până intr-o zi in care Melissa sa pus cu un băiat pe nume Alexander , pentru că o tot ruga să fie împreună încă de când erau copii.Max văzând că o pierde pe Melissa in faţa lui Alexander, încearcă să o ia înapoi,așa că se duce la Melissa şi îi zicea să aleagă intre el şi Alexander .Melissa umpic derutată , se gândea " dc mai vine după mine dacă el e fericit alături de altă fată? " Dar cu toate astea Melissa la ales pe Max ,dar a continuat să păstreze legătura cu Alexander . într-o zi Alexander o văzu pe Melissa puţin supărată , aşa că sa dus la ea şi a întrebato," ce ai paţit?„ Melissa ia răspuns " nimic, „ Aşa că Alexander ia spus că îi va fi aporoape mereu , el şi Denisa care este cea mai bună prietenă a Meliissei.
Max a asteptat-o pe Melissa să ajungă acasă şi ia zis că el va pleca. Melissa a fugit plângând în camera ei şi sa închis acolo . Max plecase .