4. Rész

138 4 0
                                    

... Reggel felkeltem, kimentem reggelizni. Anya meg apa a nappaliban voltak Marcus meg a konyhában reggelizett.
-Szia.
-Szia, uhh a kulcscsontod még mindig nagyon lila.
-Hát ja, de már szerencsére nem fáj annyira.
-Az jó.
-Van kedved ma feljönni velem a városba? Van pár dolgom.
-Ahan, hova akarsz menni?
-Az egyik haveromnak vissza kell vinnem a füzetét, meg vennem kell ezt-azt a városba.
-Ja jo.
≠délután≠
Mac elintézte a dolgát utána beültünk az egyik Starbucksba.
-Emma.
-Igen?
-Te akarsz még valahova menni?
-Nem, szerintem mehetünk akkor haza.
-Jo, szerintem is-majd elindultunk haza.
Egész úton jót hülyéskedtünk, meg minden. Még mielőtt bementünk a házba megálltunk az ajtóba és egymásra néztünk. Nemtom mi kényszerített arra, hogy megtegyem, de megcsókoltam, és ő meg visszacsókolt. Amikor szétváltunk akkor mondhatom eléggé zavarba jöttem, és mivel hirtelen nem tudtam mit mondani gyorsan befutottam a házba egyenesen a szobámba. Bezártam az ajtót, leültem az ágyamra és elkezdtem gondolkozni. Miért csináltam én ezt? Ez nekem miért volt jó? És miért csókolt vissza, miért nem lökött el magától? Ezek. Kérdések keringtek bennem egész végig amig nem jött be Marcus a terasz ajtaján.
-Hé Emma.
-Kérlek hadj-fordultam el tőle.
-Naaa-majd leült mellém, de én elfordítottam a fejem.
-Ne fordulj el-majd megfogta az állam és a fejem maga felé fordította. Ráharapott egyet a szájára és ajkaimra tapadt. Ez sokkal hosszabb csók volt mint az előbbi és sokkal jobb volt. Jó volt érezni ahogy puha ajkai az enyéimet érinti. Jó volt érezni a közelségét, és hogy teli volt az a csók szenvedéllyel.
-Marcus én-én...
-Ssh ne mondj semmit-majd egy pillanatra megfogta a kezem utána visszament a szobájába.
Azta, ma volt életem legelső csókja. Vajon jól csináltam? Biztos, hogy a többi csaj aki csókolózott Maccel jobban csinálta.
≠Marcus szemszöge≠
Visszamentem a szobámba és leültem az ágyra. Asszem végre bebizonyosodott, hogy ő is szeret engem. Már nemtom mióta az első csókomra vágyok és ma végre megtörtént. Egyből fel is hívtam Martinust, majd elmondtam neki mindent.
≠Este 7≠
≠Emma szemszöge≠
Anya hívott vacsizni én meg persze egyből mentem is.
-Hát Marcus?
-Azt mondta, hogy nem éhes-gondolom ő is kerülni akar engem,mert ő sem tud semmit se mondani.
-Jajo-majd én is leültem az asztalhoz és megvacsoráztunk.
Vacsora után nem egyenesen a szobámba mentem, hanem Marcus szobájába...

A cserediák (BEFEJEZETT) Onde histórias criam vida. Descubra agora