13. Rész

91 1 0
                                    

...Olyan háromnegyed óra múlva már majdnem besötétedett, de már láttuk a város fényeit.
-Úristen végre fények. Hol vagyunk?
-Nemtudom.
-Ott egy tábla. Átgyalogoltunk a szomszéd városba. És fel kéne hívni anyát.
-Jo hívjad-majd szóltam anyának, hogy mi volt és, hogy fél óra és otthon leszünk.
≠Otthon≠
Bementem a szobámba és szétfolytam az ágyamon. Olyan 5 perc múlva elaludtam. Később amikor felkeltem este 11 volt. Gyorsan elmentem megfürödni utána óvatosan benyitottam Marcushoz.
-Marcus fent vagy még?-mentem be a szobába.
-Mhmm...-nyöszörögte. Gondolom már félálomba volt amikor benyitottam.
-Idejöhetek melléd?
-Ahan-majd befeküdtem mellé az ágyba.
Hátulról átölelt és teljesen hozzám simult. A nyakamra nyomott egy puszit majd elaludt. Én valami miatt nem tudtam elaludni. Csak jártak a gondolataim. A mai nap nagyon hosszú volt, főleg, hogy elvesztettem a szüzességem. Fura de jó legalább ezen is túl vagyok és kipipálhatok egy újabb pontot a bakancslistámon. De alapból ez a mai nap minden szempontból érdekes volt. Olyan éjfél lehetett már mikor elaludtam.
≠Másfél hét múlva≠
Az elmúlt időt otthon töltöttük és a nap nagy részébe tanultunk. A maradék kis időben meg ettünk és Netflixeztünk. A mai nap sem ment másként.
Végeztem a tanulással majd átmentem megnézni Macet, hogy hogy áll a tanulással. Amikor bementem nem tanult, hanem a húgával Emmával beszélt videochaten.
-Szia Mac kivel beszélsz?
-Szia a húgommal, gyere neki még nem is mondtam el.
-Ja jo.
-Mit nem mondtál el nekem?-kérdezte Emma (Gunnarsen).
-Na drága hugicám ő a barátnőm Emma.
-Szia-köszöntünk egymásnak. Még egy picit ott voltam és beszélgettünk utána hagytam had beszélgessenek.
≠Marcus szemszöge≠
-Na mit szólsz?
-Nagyon kedves lány.
-Asszem ő az igazi, hiába ő az első barátnőm, de én úgy érzem.
-Ha te mondod biztos úgy van.
5 perc múlva abbahagytuk Emmával a beszélgetést és felmentem az instára. Na és most következett el az a pont amikor már kitört a dráma, hogy láttak engem meg Emmát kézen fogva sétálni meg ilyenek, és, hogy ez kamu vagy nem. Kiraktam egy posztot amin ketten vagyunk rajta de az arca még nem látszódik. És odairtam a poszt alá, hogy igazak a pletykák, hogy van barátnőm. A kommentek szinte felrobbantak. Persze találgatták, hogy ki lehet az és mondhatni jót szórakoztam rajta. Meg úgy hallottam Emma is a szomszéd szobában, mert lehetett hallani ahogy nevet. Imádom amikor nevet.
≠este≠
Vacsora után leült az egész család társasozni.
-Kislányom lehet nem ez a legjobb időzítés, de...

A cserediák (BEFEJEZETT) Où les histoires vivent. Découvrez maintenant