36. Rész

53 1 0
                                    

...

A kórházból hívtak. Felvettem.

-Jó napot kívánok xy(ide kepzeljetek el egy kórház nevet) - ból hívom, Tóth Emmával beszélek?
-Jó napot kívánok, igem Tóth Emma vagyok.
-Sajnálattal kell közölnöm, hogy anyukája meghalt.
-Jézusom, megyek oda máris-kezdtem el sírni.
-Rendben, köszönöm.
-Én köszönöm, viszlát.
-Viszont látásra.

-Na ki hívott?-kérdezte a velem szeben ülő szőke fiú.
-A kórházból hívtak... Anya.... Meghalt...-majd karjaiba borultam.
-Uram isten.
-Ennél rosszabb már nem is jöhet.
-Őszinte részvétem . És ez is Marcus hibája.
-Nem ő erről nem tehet. Baleset volt. Nem haragszok rá. Na de inkább menjünk be a kórházba a cuccaiért és a papírokat elintézni.
-Oké-majd elmentünk a kórházba, elhoztuk a cuccokat meg elintéztünk a papírokat.

≠Otthon≠

Csak feküdtem az ágyon és néztem a plafont. Most tényleg mit fogok kezdeni az életemmel?

Fel kell nőnöm!

Többé nem lehetek az aki eddig voltam. Egyedül kell végigcsinálnom! Kezdhetem azzal, hogy hívok egy ügyvédet és vele megbeszélem a ház sorsát, mert nem tudom, hogy hogy lenne a jó, ha eladnám vagy ha megtartanám. Jövőre hivatalosan is nagykorú leszek úgyhogy tényleg nem állhat semmi se az utamba. Az első lépés az biztos a jogosítvány megszerzése lesz, holnap majd jelentkezek.

Szóval az egész nap hátralevő folyamán megterveztem a főbb dolgokat,ha nem baj inkább nem sorolom fel az összeset, mert kb 3 évre előre terveztem meg a dolgokat.

≠10 hónappal később≠

Na röviden elmondom mi történt. Szóval betöltöttem a 18-at, letettem a jogsit, lett munkám, a ház és az autó az én nevemen van. Ebben az 1 évben azon voltam, hogy minden jól jöjjön össze. Sajnos az aki besározta Marcust az még mindig nem került elő. Martinus meg párszor bepróbálkozott nálam, de sosem, hagytam. Marcushoz mindig mentünk Tinussal látogatni és ez ma sem ment másképp, de van még valami. Összegyűjtöttem annyi pénzt, hogy letehessem az óvadékot,úgyhogy most ezzel meglepem Marcust és ma kijöhet.

Már ülök a váróteremben és várok Macet. Épp most hozták be...

A cserediák (BEFEJEZETT) Where stories live. Discover now