Jk-oda da devam edelimmi?
° ¤ □
♥ ● ◇ ■
♡ ' • ○jimin evet anlamına kafasını salladı ve Jungkook hala içine ola ola oda gitmeye başladılar.
Jm:Artık çıksanmı diyorum??!?
Jk:Özür dilerim sevgilim ama canım zevk sularımın tadına bakacam(piç smile)
Yatakta uzandıklarında Jungkook jiminin her yerine kendine ait izler bırakıyordu. Ve sonra jimini donaltdı(anladınız siz) ve başını poposuna gömdü ,dili deliğinde içeri sokmuş ve tadıma bakıyordu.Jiminde yavaş yavaş bırakıyordu zevk sularını.
Jk:Sevgilim bunu yaptığım için özür dilerim...
Jm:Ney-AĞĞĞĞ
Jungkook arkasından çıxardığı vibiraboru(nasıl yazılıyorsa artık) jiminin deliğine soktu.
Jm:JUNGKOOK ÇIKART AHAHAĞ ACITIYOR AHAH
Jk:1.Jungook değil daddy
2.Ama aşkım özer dilerim zevk almam lazım (bu arada unuttun yazmayı jiminin elleri kelepçeli)
Jm:Senin zevkini sikeyim
Jk:Ben ztn seni sikiyorum bebeğim.dedi ve vibiratoru çıkartığı gibi penisi jiminin deliğine soktu.Bu çok acıtmamıştı Jimini o yüzden rahat rahat inleye biliyordu.Jk Jiminin penisinin üzerine öpücük konurup onu çekmeye başladı bir yandan da hızını artırıyordu gel gitde ve sonunda ikiside boşalmıştı.Junkook Jiminin kelepçelerini açıp yanına uzanı başını göğsüne gömdü.
Jk:Özür dilerim bu aralar işlerim gerçekten yoğundu seninle ilgilenemedim.Seni seviyorum.♥
Jm:Sorun değil sevgilim birazcık trip atsamda bilki seni her şeyden,her kesden çok seviyorum♡♡
Biraz öpüştükten sunra ikiside yorguluktan uykuya dalmıştılar.
Mehaba~bundan öncede bi kitap atdım ama silinmiş bende ona benze birini yazdım.Umarım beğenirsiniz.Yazı hataları varsa özür dilerim.ve sizi seviyore~~♥♥♥