O HAYAT BİZİM

33 1 1
                                    

iki çocuk var.İkisi de kardeşler.Onları bir ünlü şarkıcı sokağa atıyor ve bir yetimhanede büyüyor bu çocuklar.Kardeşlerden biri zihinsel engelli.Bu iki kardeş büyüyorlar ve artık yetimhaneden ayrılıyorlar.Kardeşlerden zihinsel engelli olanı İstanbul'da bir gecekonduya taşınıyor ve evleniyor.Kısa zaman sonra da bir çocuk dünyaya getiriyor.Ancak kocası ile çocuk doğduktan sadece birkaç gün sonra ayrılıyorlar.Diğer kardeş ise Almanya'da dır.Orada bir kız ile tanışır ve daha sonra kız ile İstanbul'a gelirler.İstanbulda kız ile sadece arkadaş oldukları için kız ailesinin yanına döner.Bu arada çocuk ise yetimhaneye giderek onun annesinin kim olduğunu sorar.Bunu öğrenince de çok şaşırır.Çünkü bu ünlü şarkıcı ..........'dır.Ve çocuk tekrardan kardeşinin yanına gider.Ancak kardeşinin evinde olmadığını anlar.Komşulara sorduğunda ise onun pazarda böğrek sattığını duyar.Ve komşulardan kendisini onun yanına götürmesini ister.Gittiğinde ise polisler kardeşini götürmektedir.Daha sonra polis karakoluna giderler.Orada kardeşinin kendi tahtasından bir elbiseyi çaldığını iddia eder.Polis bu durumu kendi aralarında halletmesini ister ancak kadın bunu kabul etmez.Emine ısrarla ben çalmadım derken kadın bu durumu kabullenmez.Emine polise "Ben bunu çalmadım aldım" der.Polis ise kadına "İşte bak çalmamış almış" der.Kadın ise "Evet bana para verdi ama sadece 5 TL verdi.Bu elbisenin fiyatı 35 TL" der.Bunu duyan kardeşi ise kadın ile konuşur ve elbisenin parasını vererek karakoldan kardeşi Emine'nin evine doğru yol alırlar.Korkut kardeşine "Senin hiç paran yoksa sen bu evi nasıl aldın" der.Emine'nin çocuğu hemen "Hakkı dedem aldı" der.Korkut eve gittiklerinde Hakkı babayla tanışır.Hakkı baba Korkut'a onun anne ve babasını tanıdığını söyler ve oturduğu adresi verir.Korkut o adrese gider ve Almanyada tanıştığı kızın annesinin oğlunun asistanı olduğunu görür.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 23, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

O HAYAT BİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin