Когато стигнахме в киното си избрахме романтичен филм. Всъщност аз настоях, а Дани не можеше да ми откаже. Беше приятно. Когато изгасиха светлините той ме придърпа към себе си и ме прегътна. Аз се облетнах на него. Когато филмът свърши и излязохме аз видях най-противният човек на света. Мразех го от дъното на душата си, защото преди време той ме нарани жестоко. Това беше бившото ми гадже. Не можех да го понасям. Всеки път когато го виждах се разплаквах. Този път се опитах да съм силна, но той ме забеляза и се усмихна коварно. Тръгна към мен, но в този момент аз се разплаках и се сгуших в Дани. Теди, така се казваше бившия ми, видя това и си тръгна. Дани обаче, се притесни за мен.
-Сара, спокойно! Какво стана? Успокой се!!!
-Искам у дома моля те! Там ще ти разкажа всичко!-казах през сълзи.
-Добре. Хайде да вървим.
Когато влязохме видях, че кученцето, което Дани ми подари е разляло водата си. Поне се надявах да е водата. Е... Оказа се, че не е! Разбрах го, когато се наведох да го изчистя.
-Сара... Какво стана в киното? Защо се разплака???-чух гласа на Дани точно, когато отивай към кухнята, за да измия парцала с който почистих напишканото.
-Ами... Това е Теди. Бившият ми.
-Добре де, но защо се разплака като го видя??!
-Когато бяхме заедно, той направи нещо ужасно...
-Да не би да те...-сетих се какво щеше да ме попита и го прекъснах: -Не... Спокойно все още съм девстена.-той въздъхна с видно облекчение.
-А тогава какво ти направи?
-Ъмм...-започнах да заеквам, защото не исках лошите спомени отново да нахлуят в главата ми, но беше късно.-Бяхме заедно 9 месеца. Случи се точно в деня в който правихме 9 месеца. Влязох в нас. Чух стенания. Отидох в хола и видях ризата, която му бях подарила. Качих се в моята стая и го видях с момичето, което най-много мразех. След това го изгоних, а той започна да ми се извинява, да ме моли и да ме целува. Аз го отблъсквах, а той започна да не съблича. Беше по-силен и не можех да го спра. За мое най-голямо щастие го изгоних, но на вратата бях останала само по бельо...-вече плачех и не можех да продължа. Дани ме гледаше със съжаление и ужас.
-Как е могъл да ти го причини. Спокойно! Вече го няма в живота ти. Аз съм на неговото място. Недей да плачеш. Аз съм тук.-той не прегърна, а аз се сгуших в него като малко детенце. Там за мен беше най-сигурното място-в неговите ръце.
-Обичам те!-прошепна той.
-И аз те обичам!
Беше 16:00 часа и нямаше какво да правим. Решихме да извикаме някои приятели на Дани и някои мои. Той се обади на две момчета, а аз не две момичета. След около 20 минути се чу звънеца на входната врата. Бяха Крис и Тони. Приятелите на Дани. Крис беше висок с добре оформено тяло, кафява коса и синьо-зелени очи. Тони изглежда почти по същия начин с малката разлика, че беше с кристално сини очи. След 5 минути дойдоха и Дара и Александра. Едни от най-добрите ми приятелки. Дара е висока с кафява коса и кафяви очи, като мен, а Алекс е с червена коса и кафяви очи. Аз изпуках пуканки, сипах портокалов сок и кола на всички и им ги занесох. Решихме да играем на истина или предизвикателства. Алекс беше първа. Тони я предизвика да го целуне страстно и продължително. Личеше си, че я харесваше. И тя него, защото веднага се съгласи. Крис и Дара също се събраха. Бяха много сладки. Беше забавно. След като приключихме играта, решихма да гледаме филм. Бяха ужаси. Аз ги мразех, защото след това не можех да спя. Не гледах филма. Бях се сгушила в Дани, гледах го. Той забеляза това. Погледна ме право в очите. Всеки път, когато ме погледнеше в очите, аз потъвах в тях. Той се приближи. Усещах дъха му. Той ме целуна по челото. Започна да слиза надолу. Стигна очите, носа, тръпчинките ми и устните ми. Допряха се. Бяха толкова топли и меки. Усещах пеперуди в корема си и тръпки полазиха по гърба ми. Сложих ръката си на бузата му, а той неговата-на кръста ми. Отдръпна се, погледна ме и отново потънах в очите му. Облегнах се на рамото му. Огледах се. Дара беше в Крис и се натискаха, а Алекс и Тони се бяха гушнали толкова сладко. В стаята беше пълно с любов. Вече беше късно. Изпратихме гостите, разчистих и се качих да се изкъпя. Когато влязох в стаята си, за да си взема пижамата, Дани се беше настанил на леглото. Облякох се и си легнах до него. Той ме придърпа към себе си, целуна ме и заспах. На сутринта се събудих към девет. Той още спеше. Не исках да го събудя, за това се измъкнах от прегръдките му, макар че не ми се искаше, измих се, облякох се и слязох да направя закуска. Чух, че на вратата се звъни. Отидох да отворя.
-О не...
Хей здравейте! Искам мнение. Как е до тук? Да продължавам ли? Благодаря на всички, които четат историята ми! ! ! !