Aradan 3 gün sonra
Evet şuan hafta sonundayız ve pikniğe gitmeye karar verdik bunun yüzünden hazırlanıyoruz.
Ben üstüme siyah sweatshirt altıma da siyah pantolon bir de siyah spor ayakkabılarımı giyip rutinimi yapıp çıktık. Kahvaltıyı yapmadık çünkü piknikte yapıcaz. Evden çıktık ve gecelerin evine doğru yola çıktık onların evine geldik ve ondan sonra yola çıktık yarım saat kırk dakika sonra piknik yerine geldik. Oturup piknik yaptıktan sonra dc oynamaya karar verdik ve dc oynamaya başladık. Abim çeviriyordu.
_Emre Yağmur Ayaz'a soruyor.
_Yağmur D mi C mi?
_Ayaz D
_Yağmur Hoşlandığın bir var mı?
_Ayaz Evet var.
_Yağmur Kim?
_Ayaz Sadece bir soru sorma hakkınız var.
_Yağmur Off tamam çeviriyorum. Rüzgar Alara'ya soruyor.
_Rüzgar D mi C mi?
Bende "D" dedim.
_Rüzgar Geçmişte yaşayıp en çok korktuğun anı?
Benim yavaştan gözlerim dolmaya başlamıştı ama ağlamamalıydım ben 2 yıl önce ağlamayı bıraktım " Tamam anlatıyorum" dedim.
_Emre Alara anlatmak zorunda değilsin.
Bende "Hayır abi zaten bir gün öğrenecekler daha önceden öğrenseler birşey olmaz" dedim ve anlatmaya başladım " Benim 2 yıl önce bir sevgilim vardı. Çok iyi bir çifttik ama o bir anda değişmeye başladı beni dövüp." Gözümden bir damla yaş akmasına izin vererek konuşmaya devam ettim." T-taciz etti ben bunu abime söylemeye çalıştığımda ise beni onu öldürmekle tehtid etti ama ben bir gün abime anlattım ve abimde gidip onu dövdü bende bu olaydan sonra duygularımı sanki bir kitap sayfasıymış gibi kapattım" dedim. Hepsinin yüzünde üzün ve sinir vardı. Abim ve Ayaz yumruklarını ve dişlerini sıkıyordu tam o sırada rüzgar konuşmaya başladı.
_Rüzgar Şey B-ben özür dilerim böyle birşey olduğunu bilmiyordum.
Bende " Önemli değil rüzgar hiç kimse bilmiyordu o yüzden üzülme ben alışmaya çalışıyorum ne kadar başaramasam da çalışıyorum işte." Sonra devam ettim." Neyse buraya eğlenmeye geldik üzülmeye değil hadi devam edelim hadi rüzgar çevir." Ve Rüzgar çevirdi
_Rüzgar Alara soruyor Emre cevaplıyor.
Bende" D mi C mi abim" dedim.
_Emre C Alara.
Bende" Sevdiğin kız burada ise ona çıkma teklifi et."
_Emre Ah Alara yaktın beni Alara neyse Gece benimle çıkar mısın?
_Gece Eveet.
Ve birbirlerine sarılıp abim geceyi döndürdü herkes "hayırlı oldun" dedi ve ondan sonra ben konuşmaya başladım"Hayırlı olsun yenge. Yenge bu arada abimi sakın üzme bozuşuruz abi sende aynı şekilde yengemi üzme" dedim.
_Gece Ben onu üzmem de abini bilmem.
_Emre Bende üzmem.
Bende" Hadi çevir abi" dedim ve abim şişeyi çevirdi. Ayaz rüzgara soruyor.
_Ayaz D mi C mi kardeşim.
_Rüzgar D kardeşim.
_Ayaz Sevdiğin kız var mı eğer varsa kim?
_Rüzgar Kardeşim ya böyle soru sorulur mu ?Neyse söylüyorum evet sevdiğim bir kız ve adı Yağmur.
_Yağmur Ne
_Rüzgar Eğer beni sevmiyorsan ben seni uzaktan da sevebilirim...
_Yağmur Hayır hayır yanlış anlama bende seni seviyorum.
_Rüzgar Tamam sevmiyorsan bişey ol Ney
_Yağmur Şapşal bende seni seviyorum.
_Rüzgar Yağmur benim Prensesim olur musun?
_Ayaz Gelen geçen sanıcak evlenme teklifi ediyor.
_Rüzgar Off abi ya niye romantikliği bozuyorsun neyse cevabım ne?
_Yağmur Hayır dermişim Eveet.
_Rüzgar Lan hani beni seviyorum demiştim niye ha ney allah be ...
Bende" Jeton ters köşeli düştü galiba".
_Gece Aynen kanka.
Alaraların gittiği piknik yeri
Ön tarafıArka tarafı
_Emre(Alaranın abisi bilmeyenleriniz varsa) Hadi geç oldu artık eve gidelim.
Ve herkes dağıldı ondan sonra bizde direkmen uyduk. Geceleyin saat 3.30-4.00 gibi şimşek çakıyordu bende korktuğum için abimin yanına gittim."Abi acaba bugünlük seninle uyayabilir miyim?" dedim. Abimde tamam dedi ve bende abimin yanına gittim her şimşek çaktığında abime daha sıkı sarılıyordum abimde.
_Emre Alara korkmana gerek yok ben burdayım.Dedi bende tamam dedim ve abime sarılarak deniz konusunu içime çekerek uyudum.
Uyandığımda sabah olmuştu ve bugün günlerden pazardı bunun yüzünden abimle beraber bir şeyler yapmak istiyordu canım ilk kalkıp sabah rutinimi sonra sabah sporumu sabah sporumu hafta sonu yapıyorum . Ondan sonra da üzerimi değiştirip aşağıya indim ve kahvaltıyı yaptık ve ondan sonra abimle beraber abi-kardeş günü yapmaya karar verdik ve sinemaya ondan sonra lunaparka ve restaurana gittik ve böylece günü bitirmiş olduk628 kelime Sınır 12
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayat Hikayem
Teen FictionAlara adında bir kızın hayat hikayesi. Hikayenin nasıl olduğunu görmek istiyorsanız okumaya devam edin.