✎ PROPOZYCJE ✎

6 3 0
                                    

Zasady działania tego działu są proste:

✏ Mam pomysł na opowieść, to tworzę nową część i podpinam w PROPOZYCJACH.

✏ Ty czytasz, przebierasz i obdarzasz uwagą te najbardziej interesujące: gwiazdkujesz lub komentujesz wybrane przez siebie propozycje.

✏ Historia, która otrzymuje najwięcej pozytywnej atencji ląduje na mojej liście priorytetów i znajduje najbliższą wolną lukę czasową w terminarzu. Tak motywujesz mnie do bardziej wytężonej pracy nad nią.

✏ Książka powstaje w czeluściach mojego komputera. Rośnie w objętości, a świat w niej przedstawiony nabiera realnych kształtów. Na końcu redaguję całość, żeby dopiąć ewentualne nieścisłości.

~•·•~

A dalej...?

✏ Propozycja przekształca się w planowaną publikację z podaną przybliżoną datą premiery.

✏ Następnie przeprowadzam ostatnią korektę, po czym uaktualniam rozkład publikacji i od zaplanowanego dnia systematycznie wrzucam rozdziały.

✏ Czytasz – bawisz się, zostawiasz gwiazdki i komentujesz; ja – cieszę się Twoimi reakcjami.

~•·•~

Nie oznacza to jednak, że nie będę mogła Cię zaskoczyć czymś lub że na pewno dany tekst zostanie opublikowany jako kolejny. Nie zawsze wszystko w życiu układa się tak, jak chcemy. Czasami mimo najszczerszych chęci i wysiłków sprawy wymykają się spod kontroli. Niekiedy pojawia się niespodziewane natchnienie. Kiedy indziej coś przyblokuje. Dlatego właśnie równolegle funkcjonuje część pt. PLANOWANE PUBLIKACJE. Tam znajdziesz konkretne daty i kolejność premier. PROPOZYCJE to bardziej wygodne narzędzie komunikacji między nami, pozwalające mi poznać Twoje preferencje, a Tobie – wyrażać swoje opinie o moich pomysłach i śledzić postępy.

~•·•~

Staram się ograniczać pisanie zbyt wielu opowiadań równolegle ze względu na rozbijające żółwie tempo przyrostu tekstu, gdy zbytnio podzielę moją uwagę i czas. Również staram się teraz unikać publikowania opowiadań niezakończonych, ponieważ nie lubię presji pisania na termin. Obie sytuacje działają na mnie bardzo demotywująco, dlatego po prostu staram się ich unikać.

~•·•~

Pomysłów mam więcej niż czasu, więc bez podpowiedzi mogę wkładać wysiłek w historie, które okażą się pisane sobie a bogom. Nie chciałabym tego. Jestem osobą, która lubi różnorodność i czerpie z wielu źródeł. Wierzę, że znajdzie się wiele takich tematyk, pomysłów, które okażą się naszym punktem stycznym. A dzięki temu wspólnie będziemy zwyczajnie szczęśliwsi. :)

~•·•~

Ten rozdział pełni rolę informacyjną. Przez to nie jest aktualizowany często. Wszystkie moje aktualne propozycje znajdują się w następnych częściach. Przejdź dalej, żeby się z nimi zapoznać!

Przewodnik CzytelnikaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz