Part 14 💚

2.1K 143 14
                                    

Zawgyi. .

အိမ္ကိုျပန္လာဖို႔သတိရေသးတယ္ေပါ့ လူယုတ္မာအဘိုးႀကီး.

Baby ကိုယ့္ကို စိတ္မဆိုးပါနဲ႔ကြာ ကိုယ္ရွင္းျပမယ္ေနာ္...

အင္းေျပာပါဦး ......😒

မေန့က ကိုယ္ေသာက္တာ မ်ားသြားလို႔ ယန္လီက ကိုယ္ကို လိုက္ပို႔မယ္ဆိုၿပီးေခၚတာပါ....

အဲ့တာနဲ႔အဲ့မိန္းမေနာက္ကိုလိုက္သြားတယ္ဆိုပါေတာ့...

Ommဟူတ္တယ္ သူက ကိုယ့္ကိုအိမ္ျပန္ပို႔ေပးမလို႔ကို babyက သူ႔ကိုမၾကည္ေတာ့ အထင္လြဲသြားမွာစိုးလို႔ဆိုၿပီး Hotelမွာ ထားခဲ့ေပးတာပါ.....

Aww ...လက္စသတ္ေတာ့ Hotel မွာ ႏွစ္ေယာက္အတူတူစိတ္လြတ္ကိုယ္လြတ္သြားၿပီးေပ်ာ္ပါး ၾကတယ္ေပါ့.....

Baby ယန္လီနဲ႔ကိုယ့္ကိုသဝန္တိုတာ ကိုယ္နားလည္တယ္...ဒါေပမဲ့ babyစကားေတြက ကိုယ့္ကိုေစာ္ကားရာက်ေနၿပ္ီ ....

ဟက္ သူခိုးက လူျပန္ဟစ္ေနတယ္.....ေပ်ာ္လာရင္ေပ်ာ္လာတယ္ေပါ့ ေစာ္ကားတာေတြေဖာ္စားတာေတြ လာေျပာမေနနဲ႔

Baby!!!!!!

ဘာလဲ !!!!!!

ဒီမွာၾကၫ့္ ကိုယ့္မ်က္လံုးနဲ႔ ကိုယ္ေသခ်ာ ၾကၫ့္ ဘာေတြလဲ ဆိုတာ......

မဟုတ္ဘူး...မဟုတ္ဘူး baby ဒါအမွန္မဟုတ္ဘူး....!!

ရိေပၚ babyျပတဲ့ဖုန္းထဲကံုေတတြကိုၾကၫ့္လိုက္ေတာ့ ယန္လီနဲ႔သူနဲ႔အိပ္ယာေပၚကပံုေတြ....သူေတာင္ဘာမွမသိလိုက္ပါပဲ...ဒါကဘလိုျဖစ္ႏိုင္မွာ....

ကိုယ္ေျပာယံုပါ babyရယ္ အဲ့တာ တကယ္မဟုတ္ပါဘူး

သူေျပာျပေနတာကိုbabyက ခံစားခ်က္ကင္းမဲ့ေနတဲ့မ်က္ဝန္းတစံုနဲ႔က်ေနာ့ကိုျပန္ၾကၫ့္ေနတယ္......

Daddy သိလား မေန့က က်န႔္က်န႔္ ဘေလာက္စိတ္ပူခဲ့ရလဲလို႔ ....

Daddy သိမေန့က ဆိုင္ကိုလိုက္လာေတာ့ daddyက အဲ့မိန္းမနဲ႔အတူျပန္သြားတယ္ဆိုေတာ့ ႏွလံုးသားဘေလာက္နာက်င္ခဲ့ရလဲလို႔...

အဲ့မိန္းမဆီ daddy ကါသြားမွာအ‌ရမ္းေၾကာက္ခဲ့ရတာကိုdaddy သိလား....သိရဲ့လားလို႔ ...လူမေကာင္းႀကီးရဲ့.....

DADDY Love BABY💛 [Complete]Where stories live. Discover now