„Takže Lilian půjdeš s Thomasem a vybereš si co chceš. Sejdeme se u pokladny. Dej na ni pozor " věnuje mi, polibek na čelo. On jde s Willem a já s Thomasem. „Kam chceš jít první Prcku" vezme mi vozík abych se sním nemusela tahat. „Sladkosti " vypísknu a rozejdu se do své oblíbené uličky.
Dva balíčky marshmallow, tři balíčky gumítku, kyselé žížalky, bonbónky. Čokoláda, sladká, horká, bílá a oříšková. Otočím se na Thomase, který mě se smíchem pozoruje. Vezmu si krabičku ve které je deset lízátek. Mňamka. Cookies!!! Ve slevě Smolík beru si jich aspoň pět. „Maličká nechceš tohle " podá mi odněkud Kinder-vajíčko!!! Začnu přikyvovat na souhlas a on hodí do košíku tři kusy.
„Thome prosím podáš mi ty Müsli?" ukážu na horní poličku, kam s mou výškou nedošáhnu na čokoládové Müsli. „Co tyhle skořicové? " ukáže o kousek dál na další. „Prosím "......James s Willem se začnou hlasitě smát, když k nim dojdeme. Co je tu k smíchu? „Máš všechno?" pohladí mě po tváři James. „Mám daddy" zašeptám mu do hrudi a nasaju jeho vůní jak nějakou drogu, jsem na té vůni závislá jsem závislá na něm. „Tak jdeme Prcku " společně se vydáme k pokladně. Prodavač si kluky projede né moc hezkým pohledem, na mě se usměje. Není mi příjemné jak na mě čumí. James, Will a Thomas vyrovnávají košíky, takže si toho chlapa nevšímají. Lehce se natisknu na Jamese aby na mě přestal čumět. „Copak maličká? " obejme mě kolem pasu a vlepí mi jemnou pusinku do vlasů. Nic neřeknu a víc se přítulím, jeho tělo krásně hřeje. „Aha.." zašeptá potichu, asi mu to došlo....
Radostně výškáči z obchodu směr auta, ano auta. Jedním jsme jeli Já a James druhým Will a Thomas. „Maličká" luskne prsty James, poslušně příběhu. Natáhne ke mě ruku s lízátkem, které si poslušně vezmu z jeho ruky. „Šikovná" pohladí mě po vlasech. „Teď si běž sednout, pojedeme ještě někam " dodá a otevře mi dveře od černého range roveru ale tentokrát místo spolujezdce. Po pár minutách si nastoupí i on. Pomalu vyjede z parkoviště na cestu a vydá se úplně jiným směrem než jsme přijeli.
Jeho ruka přistane na mém holém stehně, projede mnou ten známý elektrický proud. Lehce se zachvěji, když si jemně začne hrát s lemem sukně. Ruku odtamtud přemístí jen v momentě když přeřazuje. „Kam jedeme Daddy? " zeptám se, jelikož zajede do části města kam nechodím takže to tu neznám. „Do jedné kavárny, drahé. Byla jsi hodná takže doufám že si dáš palačinky a potom zmrzlinu jelikož jsi ještě nejedla." lehce mi zmáčkne stehno. Palačinky ty jsem dlouho neměla hmm. „Jupiiiiiiii" vypísknu, takže mu dám najevo svou radost. „Bože, ty jsi můj rostomilej andílek s růžkama že? " zasměje a zatočí volantem aby mohl zaparkovat.„Dobrý den pane Kingu" pozdraví ho starší paní za pultem. „Dobrý den" řeknu trochu stydlivě, žena se na mě mile usměje. „Dobrý den, paní Lorencová. Prosím dvakrát palačinky s ovocem, šlehačkou a zmrzlinou. Dám si latté a pro malou vanilkový shake. To bude zatím vše děkuji " James nadyktuje naši objednávku, jen nevím jestli to sním. Sladký mi dělalo problém v tom že ho nikdy nesním moc a když ano tak jsem pak moc hyperaktivní a občas to skončí v záchodové míse. „Tady byl někdo hodný, hned to bude" paní si mě ještě prohlédne a odejde do zadu.
S Jamesem se posadíme ke stolu v rohu. James si vytáhne telefon a pak si uvědomím že jsem tam taky dva dny nebyla. Upsss.... Doprdele Já úplně zapomněla vyzvednout si vysvědčení!
„Co se děje? Že se tak tváříš? " pohladí mě po tváři James. „Já si zapomněla vyzvednout Vysvědčení!" praštím se telefonem do hlavy. Kurva. „Ale vždyť je květen, myslel jsem že máš tento týden prázdniny a pak tě budu muset vozit do školy" spíš se zeptá James. „Ne já si dělám jen tři roky umělecký, na maturitu nejdu takže vysvědčení se dávalo v pondělí, maturanti ho mají až na konci června! Bože já jsem idiot " jak jsem na to mohla zapomenout. „To vyřešíme, a za to slovo tě čeká trest maličká. Nebudeš si nadávat jasný?" podívá se na mě přísně. Chci odpovědět ale přijde číšnice s naším jídlem. „Děkujeme " řekne za oba James. Když odejde vrátí se ke mě s přísným pohledem. „Omlouvám se Daddy " řeknu a pokusím se o rostomilý výraz což ho rozesměje. Pak se pustíme do jídla.Pravé jsme mířili do nějakého obchodu, vůbec se mi nechtělo. Nevím proč ale byla jsem strašně unavená. Když si přečtu nápis na obchodě, polijeme mě pot. Zvědavosti, strachu a vzrušení. On mě bere do sex shopu, co asi chce nakoupit.
„Kingu ty žiješ? " ozve se pobaveně mužský hlas, od podkladny. „Samozřejmě" uchechtne se James, asi se zná s hodně Lidma, nebo spíš lidi znají jeho. James vezme košík, čekám na něj protože nevím co tu chce. Chytne moji ledovou ruku do své teplé, trochu se k té ruce přítulím kvůli teplu. „Ty máš ledový ruce" ihned si začne sundávat koženou bundu. Kterou mi přehodí přes ramena, božeeeee ta vůně, odteď chci nosit krátké oblečení a klidně mrznout. Krásně vyhřátá bunda, na mě musela vypadat neuvěřitelně vtipně. Zastaví u regálů s obojky, jupiiiiiiii. Doma mám jen dva s rolničkami, rudej a černej. „Vlásky maličká " v ruce drží, černý obojek s kroužkem a jemnými ostny jako ozdoby. Když mi ho skouší, dýchá mi těsně u ucha. To dělá naschvál! Lehce se zachvěji když si mě obchází aby se mohl podívat. Přitom mi prstem jede po holé kůži na sukínkou. „Kurva.." uleví si a skoukne si ret. Ten jeho pohled a ty jiskřičky v očích awww.
Nakonec vezme ještě dva další, obyčejný s kroužkem v černé a pak černý s řetízky a kroužkem. „Vyber si něco co se ti líbí" začnu se rozhlížet, uvidím vodítka. „Nějaké si vyber"„Kruci nemám pyžamo " zaskučím když vylezu konečně ze sprchy. Obalím kolem sebe ručník. Na kouknu na chodbu, nikde nikdo. Rychle přeběhnu do pokoje. Bingo! Plácnu sebou vedle pyžama na postel. Bože ta děčka je příjemná......
ČTEŠ
Ano, Daddy
RomantizmROZEPSÁNÝ PŘÍBĚH „Buď jen moje. Moje láska, moje nejlepší kamarádka, moje kitten, moje přítelkyně, moje důvěrnice, moje opora, můj úsměv na tváři. Buď jen moje " „Jsem jen tvoje" „Čí jsi maličká? " „Jsem tvoje Daddy"