13.fejezet~Vörös fonal

991 49 3
                                    

"Ne hagyjátok ki a délutáni eseményt, amin a vízbe lehet ejteni a fiúkat az úszóklubban!"

"Ha valakit érdekel a Közgazdaságtudományi Kar, akkor menjen az alagsorba, ahol finom desszerteket lehet kipróbálni."

"Ha szeretnétek nagy tudást felhalmozni a menedzsmentből, akkor válasszatok egy piros fonalat, ami egy seniorhoz van kötve és ő fog végig kalauzolni titeket a kar épületében."

"P'Alex vár rátok a drámaklubban! Kérlek nézzétek meg a 'Lelki társ' című darabjukat 11-kor."

A nyílt nap hangos és tartalmas programokkal várta a látogatókat. Minden diák ajánlgatta a karát a középiskolásoknak , akik elhaladtak mellettük és próbálták beinvitálni őket a klubokba nyeremény fejében. Ez az úszóklubbal sem volt másként. 

Az öltöző tele volt a tagokkal, akik éppen öltöztek, vagy felszereléseket cipeltek, vagy csak fel és alá sétálgattak. A reggeli programjuk az úszásoktatás volt, délután kezdődött csak a verseny, ahol a fiúk jutalmul beleestek a vízbe.

Az úszóklub alelnöke volt ma a felelős a klubbért, mivel az elnöknek a Menedzsment Karon akadt munkája reggeltől kezdve, így a szőke hajúra hárultak a feladatok.

"Ami hátramaradt azok a sor..." motyogta magában, miközben az ujját végig húzva a listán ellenőrizte a hátramaradt pontokat. Amikor felnézett a lapról, meglátta az éppen elhaladó junior-csapatot, "ABS csoport gyertek ide!"

Az éppen nagy munkálatokban lévő klubtagok a megszólítás hallatán abbahagyták, amit csináltak és elkezdtek nevetni, mivel a három egymás mellett lévő elsőéves neveinek kezdőbetűi pont az ABC-t adták ki.

A legvékonyabb fiú, Ae felkiáltott, "Hey P'! Úgy hívsz minket, mint az óvodásokat!"

A mellette lévő is megszólalt fáradtan, "Bumblebee a nevem, nem?"

"De a te beceneved túl hosszú." sóhajtott fel Phawin, ugyanis a fiú neve egy karakterből állt, de beceneve 3-ból. Átadta a kezében lévő papírt a harmadiknak, aki szomorú tekintettel végigfutott a vázlatpontokat, majd ő is nekiállt visszakozni.

"Az én nevem Sea, nem C-vel kezdőik." motyogta.

"De, amikor titeket hívlak, akkor ABC lesz belőle amúgy is." Phawin visszavette a dokumentumot és azzal ütött rá a junior fejére. "Vagy hívjalak inkább titeket Kasidit- Thip- Phanuphathnak?"

A három fiú megijedt és erőteljesen megrázták a fejüket, mert ha valaki a teljes nevükön hívta őket az gyakran bajt jelenthetett. Nem gondolták volna, hogy az alelnök emlékezni fog mindenki rendes nevére. Ezután felütötte a fejét egy pletyka, miszerint Win mindenkire emlékszik, bár ez valós találgatás volt.

"Kérlek tegyétek a tombolákat a dobozba, hogy az elsőévesek megkaphassák a sorszámukat a 'Fiúk a vízben' játékhoz. Ha ez megvan, akkor mindenki írja fel a listára a számot és a nevét" magyarázta, miközben kihúzta a következő pontot a listáról, "És aztán..."

"Francba, de nehéz!" még nem fejezhette be a mondatot, mert az egyik fiú zsörtölődő hangja félbeszakította.

Team leült és felitatta a homlokán gyöngyöződő izzadságot, a két kezében két doboz volt, "Hey, ABC! Kérlek osszátok ki az elsőévesek között az ételt, amíg én elintézem a másod- és harmadéveseket." személyesen kellett átadni mindenkinek az adagokat, mert a klubtagok gyorsabban pusztítottak, mint a sáskák. Ha csak letették volna, hogy mindenki szedjen magának, akkor biztosan nem jutott volna mindenkinek.

Az ABC csapat szélesen elmosolyodott; megérkezett az áldozatuk, aki önként sétált a karjaikba. "Tökéletes időzítés haver." Ae odasietett Teamhez és átadta neki a tombolás dobozt.

Until We Meet Again mellékkötet (Fordítás)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن