ნამჯუნის pov:
მთელი ღამე თვალი არ მომიხუჭავს. ყველა გამვლელ ექიმს ვეკითხებოდი მდგომარეობას და პასუხი ერთი და იგივეა არაფერი შეცვილილა...
ჯიჰოს pov:
გუშინ ნამჯუნმა ყველა სახლში გამოგვიშვა და გვითხრა რომ რაიმე ახლას გაიგებდა შეგვატყობინებდა. და ჩვენც სახლში ვართ. ყველანი ნამჯუნის ზარს ველოდებით.
მისაღებში ვსხედვართ და ტელევიზორს ვუყურებთ. უქმელად ვდგები და გარეთ გავდივარ.
ჩაბნელებულ ქუჩებს მივუყვები და გზას ვუახლოვდები. ქუჩები ცარიელია და მეც გადავდივარ , მაგრამ ......
შუგას pov:
დავინახე როგორ ადგა ჯიჰო და გერეთ გავიდა. მეც ავდექი და ჩუმად უკან გავყევი. გზას როცა მივუახლოვდით , ჯიჰო გზაზე გადადის და მისი მიმართულებით დიდი მანქანა მიდის. სწრაფად გავრბივარ და წამებში მასთან ვჩნდები ხელს ვკრავ და გზის მეორე მხარეს ვაგდებ.
შუგა- კარგად ხარ?
ჯიჰო-....
შუგა- ჯიჰო, კარგადდ ხარ?
ჯიჰო-კ..კიი.
შუგა- აიიშ, ძალიან შემაშინე.
თვალებიდან ცრემლები მოსდის.
შუგა- ჩუუ ნუ ტირიხარ.- მივდივარ ვეხუტები.ჩახუტებულები დიდი ხანი ვიყავით.
შუგა- წავიდეთ?
ჯუჰო- წავიდეთ.ჰანას pov:
ოთახში ვარ ვალაგებ დ ჯინი შემოდის.
ჯინი- რას აკეთებ?
ჰანა- ვალაგებ.
ჯინი- თავი დაანებე მე მივხედავ.
ჰანა- მოვრჩი თითქმის.
ჯინი- მე დავასრულებ.გამწია და ჩემი საქმის გაკეთება გააგრძელა. ცოტა ხანში მომიტრუალდა.
ჯინი- რამე გინდა?
ჰანა- არა.
ჯინი- თავს კარგად გრძნობ?
ჰანა- კი.
ჯინი- გავისერნოთ?
ჰანა- კი.მოვემზადეთ და გარეთ გავედით. ჯინი ჩემს ხელს და მის ხელს ერთმანეთში ხლართავს .
ჰანა- აააჰ.
ჯინი- რა მოხდა?
ჰანა- მუცელი.
ჯინი- რაა?
ჰანა- მუცელი მტკივა.
ჯინი- ექიმთან წავიდეთ?
ჰანა- არაა. სახლში დავბრუნდეთ.
ჯინი- დარწმუნებული ხარ?
ჰანა-კი
ჯინი- კარგი.ჯინს ხელში ავყავარ და სახლში მივყავარ. ოთახში შევდივართ და საწოლში მაწვენს.
ჯინი- გინდა რამე?
ჰანა- არაა.
ჯინი- მოგიტანო რამე?
ჰანა- არა არაფერი მინდა.
ჯინი- მაშინ დაისვენე.ჯიჰოს pov:
სახლში მივედით და ოთახში ავედი.
საწოლში დავწექი და კარებზე კაკუნია.ჯიჰო- შემოდით.- შუგა იყო.
შუგა- კარგად ხარ?
ჯიჰო- კი.
შუგა- მიიწიე.
ჯიჰო- რაა?
შუგა- მიიწიე, შენთან ვწვები.საწოლში შემოწვა. ხელები მომხვია, ჩამეხუტა, თავი თავზე დამადო და დაიძინა.
1 კვირის შემდეგ.
ნამჯუნის pov:ერთი კვირ გავიდა, რაც ლუსი კომაშია და არანაირო შედეგი არაა. ისევ ისეა, როგორც ადრე.. დღე და ღამ მის პალატასთამ ვდგავარ და შორიდან ვიყურებ....
💜💜 ვიცი, რომ უზრო თავი გამოვიდა და პატარაა. ბევრო ვეცადე კარგი გამომსვლოდა💜💜