*33 Skyrius*

670 50 4
                                    

Jau su Harry ir kitais stovėjom prie Nicolės namo durų. Din don paskambinau. Po akimirkos ji atvėrė duris ir pasitiko mus linksmu žvilksniu.

- Labas Tes. Atėjai!,- apsikabino,- Užeikit.

Mes užejom į gana didelius namus kur kiekviename kampe pagal muzikos ritmą judėjo kūnai. Visi išsiskirstė savo keliai, o mes su Harry nuėjome į pagrindinę šokių aikštelę. Aš dar ne pasakiau Harry naujienų... Ir nežinau kaip jam tai pasakyti... Nuėjome iki baro.

- Am... Harry aš turiu tau kai ką pasakyti...

- Klausau.

- Am... Aš išvažiuoju į L.A.

- Tai šaunu meile. Kada išvažiuoji?

- Rytoj vakare...

- Rytoj!?

- Taip...

- Bet... kaip..? Kodėl rytoj?

- Nežinau. Taip pasakė vadovė.

- O negalima kelionės atšaukti iki kitos savaitės?

- Deja...

- Gaila... Mes taip pat ten vyksime koncertuoti, bet tik kitą savaitę taigi pagalvojau, kad mes galėtume vykti drauge...

- Aš labai to norėčiau, bet negaliu... Atleisk.

- Suprantu...

- Aš tuoj ateisiu.

- Gerai.

Nuėjau nuo baro ir nuėjau į tuoletą. Prispyrė reikalas. Atlikusi visus savo reikalus grįžau. Deja Harry buvo su kažkuo kitu. Ir vėl... Staigiai priėjau prie Harry.

- Žinai ką!? Man užteks!,- tariau ir nužinksniavau laukan.

Jis mane vijosi iki pat parkelio prie mano namų. Staiga jis pačiupo mano ranką ir atsuko į save.

- Tes... kas negerai?

Kas negerai!? Jis gal juokauja!?

- Viskas Harry! Viskas!

- Ką aš padariau?

- Ką tu padarei!? Na pagalvokim... Tu burkuoji su kiekviena mergina kurią pamatai!

- Bet ne aš, o jos pačios.

- Bet tu nedarai nieko, kad jų atsikratytum Harry!

Tyla. Tyla viską išdavė ir pravėrė man akis.

- Manau, kad mums reiktų kiek laiko pabūti atskirai...,- tyliai pasakiau ir pradėjau eiti link savo namų.

Jis tik stovėjo suakmenėjęs ir nieko daugiau nedarė. Manau taip bus geriau mums abiem... Parėjusi namo kritau į lovą ir pradėjau ašaroti dėl to ką katik padariau. Aš jį myliu tad visiems bus geriau jeigu jį tiesiog paleisiu... Verkdama labai išvargau ir užmigau...

Pamilus  ŽvaigždęWhere stories live. Discover now