◄ [MP:2] - BÖLÜM 25 ►

522 82 27
                                    

(DİKKAT! Smut&Fluff/+18 bölümler gelmiştir. 3 Bölümden 1.sindesiniz, 28. Bölüme atlamak isteyen geçsin.
Liskook ve Jirose'a geleceğiz 29'da.)

(Bilgilendirme: Kendini yatağa bıraktığında fantastik dünyaya geçen kız gifidir.)

👁‍🗨: "Gizlilik önemlidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "Gizlilik önemlidir."

[x]

V ifadesizce bakarken Jennie doğrulup birkaç adımda dibine girdi ve beyaz gömleğinin yaka düğmesini açtı. "Sıcaklamış gibisin."

V başını hafifçe yana çevirip elmayu tuttuğu elinin tersiyle ağzını kapadı ve lokmasını çiğneyip yuttu. "Olabilir."

Sıcaklamamıştı, ama çaktırmadı.

"Hmm." Jennie yakalarını düzeltir gibi yaparak hafif esmer tenini beyaz gömleğini aralayarak ortaya çıkardığında köprücük kemikleri açığa çıkan V, elinde tuttuğu elmayı bitirip arka tezgahtaki küçük çöpe doğru hafif dönüp fırlattı ve basket girdi.

"Nişancılığın iyi demek." Dedi Jennie gömleğinin yakalarını sıkıca tutarken. V başıyla onayladı. "İyidir."

Avını da kendisi özenle seçtiği için, bir zahmet iyi de olmalıydı.

"Benim biraz yalpalıyor." Jennie mahçup bir tebessüm sunarken ellerini yakalarından çekti V'nin. "İlk atışta olmasa da ikinci ya da üçüncüde giriyor."

V kendisine baktı. "N'apmayı düşünüyorsun?"

"Ne konuda?"

"Evde tek başınasın."

"Lee'yi arayacağım. Muhtemelen gelmeyecek-"

"Sabaha kadar başında beklemem gerekecek." Dedi sıkıntılı bir ses tonuyla V. Jennie hafif utanarak kendisine baktı. "Beklemek istemez misin?"

"İşim vardı."

"Ne işin var?"

Güzel soru. Ne işin var Taehyung?

V anında aklına geleni diline vurdu. "Namjoon'a kız ayarlamaya gidecektik."

Jennie kaşlarını kaldırdı. "Namjoon da kim?"

"Tanıdık biri."

Fakat sonra Namjoon'u ateşe attığını fark edip durumu toparlamaya çalıştı.

"Sadece tanıdık. Üniversitedeyken aynı sınıfta ders görüyorduk sadece ve seneler sonra ilk kez aradığında vakit geçirmek istediğini söyledi."

"Bir arkadaşın olması güzelmiş. Ben yalnızım." Jennie hüzün taşıyan bir tebessümle bakışlarını yere indirdiğinde V ifadesizce mutfağı inceledi. "Ertelemekte zarar olmaz."

Jennie başını kaldırıp baktı. "Hm?... Kalacak mısın yani?"

V dudak büzdü. "Bilmem. Henüz bir karar vermedim. Bay Lee gelirse kalmam ama gelmezse mecbur kalacağım gibi."

Jennie bir an heveslendi. "O zaman... Birazdan arar sorarım. Umarım gelir ve geç kalmazsın."

Yalan söylemişti. İçinden gelmemesini diliyordu.

"Balkon var mı? Sigara içmedim bugün, bir dal yakayım." Jennie sol tarafı eliyle gösterince V balkon kapısına ilerledi. Jennie arkasından ilerleyerek kapıyı kapattı. Balkon oldukça dar ve küçüktü, demirlikler vardı ve koca şehrin ışıklı manzarasına bakıyordu.

"Balkon iyiymiş." Dedi V başıyla manzarayı onaylarken. Jennie tebessüm etti. "Arada bir sigara için çıktığımda iyi geliyor izlemesi. Hem ses yok, hem gece manzarası var..."

V paketten bir dal alırken Jennie yavaşça arkasına geçti. "Gününün nasıl geçtiğini anlatırken yorulduğunu düşündüğüm için biraz masaj yapmayı deneyeceğim. Rahatsız olmazsın değil mi?"

V ifadesiz yüzüne alttan bir tebessüm ekledi.

Avı kendisine doğru gelmeye başlamıştı bile.

"Olmam." Diyerek sigarasını yaktı ve iki dudağı arasına yerleştirip paketi kapattı.

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin