◄ [MP:2] - BÖLÜM 27 ►

541 73 15
                                    

(DİKKAT! +18/SMUT/FLUFF BÖLÜMDÜR!
RAHATSIZ OLACAKLARA OKUMAMALARI ÖNERİLİR!)

(Bilgilendirme: Dans eden bir çiftin perdeye yansımış gölgelerinin gifidir.)

👁‍🗨: "İnsanlar acemidir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👁‍🗨: "İnsanlar acemidir."

[x]

V gözü kaymaya başlayınca işaret ve baş parmağını göz yuvarlarına bastırdı. "Uslu dur."

"Ah, başladın mı?" Jennie kucağına oturarak kendisine baktı. "Yaramaz mıyım?"

V başını kaldırıp yüzüne baktı. "Çok yaramazsın. Uslu dur."

Jennie tatlı bir kıkırdama bırakıp başıyla onayladı. "Peki tamam."

Birkaç dakika hiçbir şey yapmadan öylece dururlarken V derin nefesler alarak ellerini yüzüne kapatıp terini sildi. Jennie kendisine bakarken bacaklarını çekti ve kucağından indi. "Tamam uslu duracağım işte, neden kendini kasıyorsun ki?"

V göz devirip başını arkaya attı. "Tek tecrübeli sen değilsin."

"Vaaay." Jennie koltuğa kuruldu kendisine bakarken. "Demek yattın?"

"Bir çok kez." V peçeteyle kalan terlerini silerken Jennie başıyla onayladı. "Ben de. Ama aralarından bir tanesi aklımda kalmıştı."

"İyi geçen bir tanesidir." Dedi V. Jennie başını salladı. "Baya iyi geçmişti. Onii-Chan'ım olduğunu söyleyip bana ona ağabey dememi sağlamıştı ve uzun ince parmaklarını içimde hissetmiştim."

Taehyung içinden sırıtırken dışından hiçbir tepki vermedi.

"Bende de bir kız istediğimi alırım diyerek onu arzulamama sebep olmuştu ve tüm gece kendisine dokunurken aşırı zevk almıştım." Dedi yandan Jennie'ye bakarken. Jennie başıyla onayladı. "Belki ben onun yerini tutabilirim?" Parmaklarını V'nin boynuna dolarken V kaşlarını kaldırdı. "Tutamazsın."

Jennie kaş çatıp dudak büzdü. "Ama yaramazlık yaparım bak. Demesene öyle?" Ayağa kalkıp yeniden kucağına oturdu genç adamın. "Onu sevmedim. Ben daha iyi yapıyorum bir kere."

V şaşırarak kaşlarını kaldırdı. "İddian var mı?"

Jennie bir anda elbisesini çekip fırlattı koltuğa doğru ve dizleri üzerinde ayağa kalktı. "Buna ne dersin?"

V yüzünü buruşturdu. "Bu basit."

Değildi. Onun için değildi.

Jennie gülerek V'nin bileğini yakaladı ve vajinasına dokundurduktan sonra başını eğerek kulağına mırıldandı iç açıcı bir arzuyla. "Kafana göre takıl, bol vaktimiz var."

"Şşşt," V onu sustururken parmaklarını genç kızın derisine bastırınca Jennie refleks olarak yerinde sıçradı hafifçe. Kıkırdarken V yeniden susturdu. "Sessiz ol, uslu dur."

Birkaç dakika boyunca genç kızın vajinasını yoklayan V, parmaklarını çekmeden başını geriye atıp tavanla bakışmaya başladı. Jennie yüzünü yüzüne yaklaştırıp fısıldadı. "Sanırım yoruldun?"

"Yorulsam okşamayı keserim." Diye karşılık verirken fısıldadı V dudaklarına doğru. Jennie tebessüm ederek bacaklarını araladı yavaşça. V elini ağır bir şekilde çekti. "Uyku vakti." Diye fısıldadı. Jennie dudak büzdü. "Ama uyumak istemiyorum."

V kabul etmediğini belli edercesine başını iki yana sallayarak genç kızın külodundan özel bölgesine hafifçe dokunarak masaj yapmaya başladı. "Seni uyutmasını bilirim."

Jennie kıkırdayarak başını omzuna yasladı. Kalçasını henüz indirmemişti. "Uyut beni. Uykum yok ama yorgunluktan bayıltsan da olur."

V bir şey demeden özel bölgesini okşarken Jennie içinden inlerken mırıldandı. O kadar yumuşaktı ki dokunuşları, dayanamıyordu.

Birkaç dakika sonra genç kızın kalçası kendiğinden parmakları üzerine indi ve V elini çekerek baldırından tuttuğu genç kızın bedenini kucağına alıp odaya doğru ilerledi.

[MEZAR PARTISI: IKINCI KITAP]

"Artık buna Smut mu dersiniz, Fluff mı bilemem. Bakınca pek de Fluff görünmüyor."

◄[SM/SEQ/AU!]► MEZAR PARTISI® (NO.II) | #thriller (✓)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin