31.

800 85 23
                                    

Trochu Karlnapity nikdy neuškodí <3

Sapnap POV

"Karle!" okřikl jsem Karla ležícího na mně. "Ležíš na mně!"

"Promiň" Omluvil se mi Karl a opatrně se zvedl.

"Já se nudím" Řekl po chvíli skupinového mlčení Quackity.

"Já taky" Zamumlal jsem a přitom jsem si hrál s červenou květinou v ruce.

"Tak co budeme dělat?" Zeptal se Karl.

"Nevím" Vydechl jsem a přivoněl jsem si ke květině. "Na, vezmi si jí" Otočil jsem se na Karla a s úsměvem jsme mu květinu podal.

On se jen začal červenat a potom mě obejmul.

"Ale no ták!" Zaječel Quackity a přidal se do obětí.

Potom co se ode mě oba dva odtáhli jsem si připadal jako nějaký zmačkaný kus papíru nebo jako citrón v odšťavovači.

Quackity se na mě potom otočil. Rychle mě chytil za bradu a otočil si mě k sobě. Potom si mě prudce přitáhl a políbil mě.

Nečekal jsem to, takže jsem sebou cuknul a tím jsem se od něj trochu odtáhl, ale potom jsem ho políbil znovu. Po chvíli jsem se s mlasknutím odtáhl.

"A co já?" Stěžoval si Karl.

Quackity se k němu přeze mě naklonil a políbil ho taky.

Potom co se odtáhli jsem se podíval na Karla.

"Ty už si pusu dostal" Usmál se Karl.

Položil jsem mu ruku na tvář a pohladil jsem ho palcem. "Ale ne od tebe" Mrkl jsem na něj.

Naklonil jsem se k němu a věnoval jsem mu jemný polibek. Poté co jsem se s mlasknutím odtáhl jsem na jeho tváři viděl úsměv.

"Já vás mám tak rád!" Vydechl Karl a široce se usmál jak na mě tak na Quackityho.

"Tohle bychom měli dělat častěji" Mrkl na nás oba Quackity.

"Můžeme. Klidně hned" Usmál jsem se.

Pamatuješ si to Georgie~? - DreamNotFound (DNF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat