17

534 61 4
                                    

"რა ხდება ამ დაწყევლილ მსოფლიოში? უბრალოდ არ შეიძლება დავისვენო?"-თეჰიონმა სარკაზმულად გაიცინა.
მას იქ ყოფნა აღარ უნდოდა, იცოდა რომ ეს ბანთანს და მათ ურთიერთობას გაანადგურებდა. მათ ძლიერად იმუშავეს ამ წლების განმავლობაში, მაგრამ ახლა მხოლოდ ამის გამო, თეჰიონმა იცოდა რომ პრობლემები გაჩნდებოდა.

"თე--"ჯიმინმა სცადა მაგრამ გააწყვეტინა.

"უბრალოდ შეწყვიტე. ჯერ ჯონგუკი იხმარე როდესაც ნასვამი იყო, მეორე დღეს კი თვითონ მან კინაღამ გიხმარა მაშინ როდესაც ფხიზელი იყო. შემდეგ მან თავის ერთ წლიანი ურთიერთობა აირჩია, შენ კი იეჭვიანე, თავი დაკარგე და თემინი იხმარე ჩვენს სარეპეტიციო ოთახში, სადაც ჩვენ ვსხედვართ და ზოგჯერ ვჭამთ კიდევაც. და შემდეგ ჯონგუკმა დაინახა თუ როგორ აფართოებდა თემინი შენს Ხვრელს, ხო?"-თეჰიონი ადგა და მაგიდას ხელი დაარტყა.

"მე..."-ჯიმინი თავს ძალიან უხერხულად გრძნობდა.

"ჯიმინ...რატომ?!"-თეჰიონმა შუბლი დაიზილა.

"მე მართლა ძალიან ვიეჭვიანე მაგრამ მან თქვა რომ არ ვუყვარვარ! მან თქვა რომ ლისასთან ყოფნა უნდა!"-ჯიმინი ტიროდა და საუბრის ტონში გაბრაზება ემჩნეოდა.

"თქვა მან ეგ? თქვა რომ არ უყვარხარ?"-თეჰიონმა წარბი აწია. თუ ჯონგუკმა ჯიმინს მართლა უთხრა რომ არ უყვარს, ეს სიტუაციას ცოტათი ცვლის. ასეთმა სიტყვებმა უძლიერესი ადამიანიც კი შეიძლება გაანადგუროს.

"მან..მან თქვა რომ არ შეუძლია მისი მიტოვება რადგან ლისას უყვარს ის და...ჯონგუკმა..."-ჯიმინს ენა ებმოდა. ჯონგუკს არასდროს უთქვამს რომ მას ჯიმინი არ უყვარს, მაგრამ მან თქვა რომ Ეშინია ლისას არ ატკინოს.

"სერიოზულად გეგონა რომ ის თავის შეყვარებულთან მივოდოდა და ასეთ რამეს ეტყოდა? ეტყოდა რომ კაცი იხმარა?"-თქვა თეჰიონმა და Მუშტი შეკრა, გაბრაზებისგან სისხლი უდუღდა.

"თეჰიონ! მას არ უნდოდა მისი დატოვება. და მე? მე იგი დიდი ხნის განმავლობაში მიყვარდა და როდესაც-

STRAIGHTWhere stories live. Discover now