40.bölüm

373 18 4
                                    

Ilayda'nın ağzından:

Rüzgar'ın üstünden kurtulmaya çalılıyordum ama başarısızdım. Rüya da beni kurtarmak istercesine cabalıyordu fakat ediz bırakmıyordu. "Hayvan bırak beni" dediğimde "benim istediğim. Anlaşmıştık." Dedi sadece. Pufladım sadece.

***
Evine girmiştik bile, bana bakıp sırıtıyordu. "Benim istediğimdi dimi?" Dedi dahada sırıtarak . "Ilaydacım. Tam şuramı emmeni istiyorum. İzi belli olsun." Deyip boynunu gösterdi. "Piç hayvan." Dedim ağlamış gibi yaparak. "Zırlamayı kes. Hadi." Dedi. Bende yavaşcana yaklaştım o'na , ama sonra vazgectim "bak beni öldür ama-" sözlerimi kesmişti "sana hadi dedim." Dedi. Yaklaştım ve ağzımı biraz yarıladım. Boynunu sömürüyordum, bunu daha hiç yapmamıştım. Benim ilklerimi aldı. 25 saniye sonra büyük bir morluk vardı Rüzgarın boynunda. "Tamam olmuş." Dedi sırıtarak. "Ya kim senin gibi mal olurda morluk ister." Diye sordum. "Senin benim olduğumu herkes görsün." Dediğinde yapmacık bir kahkaha attım "ben senin değilim. Hem benden olduğunu kim anlıyacak?" Dedim, ama cevap vermeden koltuğa oturdu. "Gel buraya. Kucağıma otur." Dediğinde "daha neler." Dedim ama bakışını görünce yaklaştım ve oturdum. 5 saniye sonra bacak aramda sert birşey hissetdim. Baktığımda ..... Evet onun erkekliyiydi . İğrençççç . Tam kalkacaktımki beni tuttu ve daha çok kendine çıktı. Birden dudağıma yapıştı ve elleriyle kalçalarımı okşuyordu. Noluyordu bu çocuğu. İster istemez karşılık verdim. Yavaşca tişortumu çıkarttı ve sütyen ile kalmıştım. Birden ne yaptığımın farkına vardım ve "dur yapma." Dedim bir adım arkaya atarak. "Neden yapamayız? Ben seni seviyorum." Dedi . "Gerçektenmi?" Diye sorduğumda "evet hemde çok." Dedi. Bende o mutlulukla dudağına yapıştım.birAz öpüşüp sarıldıktan sonra merak ettiğim soruyu sordum "bizz.. Şimdi neyiz...." Dedim ona bakarak. "Sevgiliyiz." Dedi , bende gülümsedim. "Cidden inanmadın dimi?" Dedi gülmeye başlarken. Ben anlamamış gibi yaparken "sadece bir oyun oynadım ve bu oyundaki başrol sendin Ilayda." Deyip çirkin bir kahkaha attı. "Ne yani? Beni sevmiyormusun ?" Dedim ağlamaklı sesimle. "Sence senin gibi bir kızı sevebilirmiyim?" Dediğinde sinirlenip çantamı aldım ve aldığım gibi dışarıya attım kendimi. Yürüyordum , yürüyordum ve durmuyordum. Yakınımdan su sesi duymaya başladım. Umursamayarak koştum ve kendimi birden suyun içinde buldum, ama çıkamıyordum, çok derindi ayrıca hiçbirşey göremiyordum.. Sanırım.. Ben boğuluyordum..

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin