7. Zlobíš

10.3K 177 7
                                    

„Daddyyy" vypísknu když mě polechtá. „Ty zlobíš maličká " zvážní.
„Ne ne ty zlobíš" dám mu pusinku na nos a radostně odskáču pryč z výtahu až ven na parkoviště kde stojí Will.

„Dobrý večer Wille " zářivě se na něj usměji. Najednou jsem nějaká plná energie, to se mi stalo naposledy když jsem smíchala alkohol s Monstrem, mňamka. Will se zasměje „Dobrý Lilian" otevře mi dveře od auta, menší problém to auto je na mě moc vysoko a ten větší že mám sukni. Pomocí stupínku nastoupím a nechám Willa zavřít dveře. James si sedne vedle mě do zadu a Will za volant. „Víš že ta sukýnka je kratší než si myslíš " zašeptá mi do ucha když mě připoutává. Cítím jak rudnu. Když se připoutá i on jeho ruka se objeví na mém stehně, lehce sebou cuknu když zajede na vnitřní stranu stehna, je tak blízko. Jemně mě hladí po stehně palcem. Příjemný elektrický proud cítím na místech kde se mě dotýká, jeho ruce jsou velké a proto nechá problém mi ho pevně stisknout. Lehce zakňučím když to udělá. „Copak maličká? " usměje se a zase mi zmáčkne stehno, Will si nás nevšímá jako by jsme tu nebyli asi na to zvyklí.
„Zlobíš" pípnu a udělám uražený výraz, né že by se mi to nelíbilo ale už mám v kalhotkách dost mokro a navíc to bolí. Škodlivě se usměje a vytáhne něco z kapsičky předním. Z černého pytlíku vytáhne ouška, stejná jako ty černé od brášky akorát tyhle byli bílé.
„Opožděný dárek k narozeninám, Prcku. Doufám že se ti líbí " nechám ho aby mi je nasadil. „Moc Daddy, děkuju" dám mu letmou pusu na rty a trochu si je upravím, aby mi nespadnuli. Auto zastavilo tentokrát za barem. Kde stál bráška a Jeremy.
Když mě Sam uviděl zasekl se v chůzi, pak si mě sjel pohlednem asi třikrát. Úsměv se mu roztáhl do ucha k uchu.
„Tak je to pravda " poklepe ho po rameni Jeremy. James si mě chytne kolem boku, palcem mě zase jemně hladí, což je tak úklidňující.

„Bože vám to sluší" promne si oči bráška. Rozejdu se k němu a pořádně ho obejmu. „Mám tě láda Bláško " zašišlám, pokaždé když jsem to udělala na tváři se mu objevil úsměv, teď to není výjimkou. „Já tebe taky Lilian" zvedne mě jednou rukou, tak že mu na ní řečeno sedím. Cítím se jak batole co se nechá nosit. James, Will a Jeremy nás pobaveně sledují. „Tak jo, Lilian, já a James si musíme něco vyřídit. Bude to jen chvilka takže tě Jeremy pohlídá." pustí mě na zem bráška. „Tak budeš hodná a poslouchat, my se hned vrátíme koťátko" přejde ke mě James. „Dobře Da... " zaseknu se, před Bráškou můžu mu tak říct? „Klidně mu tak říkej, jsem zvyklej" řekne pobaveně bráška, jak věděl že? „Tak pojď Lilian musím za bar " vezmu Jeremyho za ruku a ještě zamávám klukům.
Jdeme chodbou pro zaměstnance, pak projdeme dveřmi a ocitneme se u baru. „Pojď můžeš si namíchat vlastní pití cukrová vato" cvrkne mi do levého ouška. Cukrová vato? A pak si to uvědomím„já vypadám jako cukrová vata?! " vypísknu nevěřícně. Začne se smát a přikývne. „Tady máš kelímek dej si tam co chceš" uklidní se a jde míchat nějaký koktejl. Ledová tříšt, to se mi líbí. Do kelímku si dám jen půlku, pak vezmu energeťák, doliju to do tříště tak aby mi tam zůstalo místo na alkohol. Lehce to zamíchám a zavřu vezmu si to nejhezčí brčko co tady má a ochutnám. Mňamka. Sednu si za židli co tam Jeremy má abych mu nezavazela. „Co to máš? " natáhnu ruku aby se napil. „Mňamka" mlaskne rty.

„Tak pojď už jsou zpátky " řekne když se tady objeví Thomas. Jeremy vezme tácek s whisky, mě chytí za ruku a rozejde se zase tou chodbou. Thomas nám otevře dveře na kterých je napsáno zákaz vstupu. Tmavá místnost s jemným světlem. Uprostřed stoleček a okolo něj 9 černých kožených křesel. James seděl naproti dveřím a bráška na jeho pravici, na levici měl Adama a vedle něj byl Lukas. Za Jamesem stál Will s kamenným výrazem šel z něj strach. Další tři muži seděli nejblíž ke dveřím.
Čekám s Thomasem u dveří, jelikož mě lehce drží za rameno tak vím že mám čekat, Jeremy mezitím roznese pití. Muž na levo má hnědé vlasy, modré oči a delší vousy. Muž na pravo, je jeho dvojče akorát má kratší vousy. A třetí muž blonďák, hnědý oči a bradkou. Znervózním když si všimnu že mě pozorují, Sklopím pohled a usrknu z mého nápoje.

Lehké popostrčení mi naznačí že můžu jít, Thomas jde za mnou a ruku z mého ramene nesudá do doby dokud nestojím u Jamese, který si mě posadí na klín. Majetnicky kolem mého pasu obmotá ruku, když si všimne že ze mě muži nezpouští pohled. „Kdepak jsi vzal takovou kočku? " řekne slizce ten blonďák, usměje se. Jamesův stisk trochu zesílí a všimnu si Sama jak se mu napnuli svaly. „Tohle je sestra Sama" pronese bez citů James, jeho úsměv mu opadne. „Nejsou si vůbec podobní " uchechtne se dvojče s krátkými vousy.
Není mi příjemné jak si mě furt prohlíží. „Doufám že ji vezmeš na ples" promluví druhý dvojče. „Myslím že to je moje rozhodnutí ne?"
James se snaží zachovat klid ale myslím že kdyby mohl tak mu už jednu vrazí, Teda mám pocit.
„Soráč jen říkám že když máš tak pěknou kočičku tak by jsi se sní mohl i ukázat. Je to pěkněj kousek" řekne a dopije whisky.
James se napne, jeho stisk lehce bolí a myslím že sklenka s whisky za chvilku nepřežije stejně tak u Sama. Lukas a Adam mají neutrální výrazi, Will a Thomas stojí za náma takže na ně nevidím. „Brácha má pravdu takovej Kus" olízne si rty blonďák, proč mi to u něj přijde nechutné ale u Jamese je to kurevsky sexy. Takže to jsou všechno brachové.
Teď už Jamesův stisk bolí hodně. Bojím se zakňučet, nebo něco udělat z jeho očí přímo lítají blesky zlosti. Teď z něj jde Respekt a strach. „Myslím že už by jste měli jít" pronese Sam, bez jakýchkoliv citů a napije se whisky.
„Copak nás ani nepředstavíš? Svou kurevsky sexy sestřičku by jsi měl představit navíc když je to teď děvka pana Kinga " řekne pobaveně blonďák. Jamesovy se v ruce roztříští sklenka. Jedním pohybem mě postaví na nohy a naštvaně se rozejde k blonďákovy. Chytne ho za krk a vytáhne na nohy. Rozstřesu se, myslím že byl dobrý nápad položit si ten lelímek na stoleček. Jinak by byl už na zemi „Tak za prvé! Lilian je má přítelkyně a sestra Sama! Takže se k ní budeš chovat slušně! " jeho tón hlasu byl hluboký a děsivý. Teď byl doopravdy naštvaný. A já se ho bála.
„Za druhé! Neříkej jí děvko nebo ti říkám že mi bude u prdele jestli tě odveze sanitka nebo pohřebák!!" zařval, blonďák dopadne zpět do křesla a mne si krk.
„Bože stejně je to jen další čubička co tě za..." James ho vezme a odhodí na zem. „Já tě varoval! " řekne a začne ho mlátit hlava nehlava. Will a Thomas kolem mě projdou ale já furt couvám do zadu Dokud nenarazím do zdi.
Snaží se je rozdělit.. Z očí které raději zavřu mi stékájí slzy. Něco se děje ale já oči neotvírám. Hlas brášky, bouchnutí dveří. Tohle vnímán. Hlasité oddechy.... Kroky mířící ke mě.... Jemní dotek na tváři....

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat