05

6 3 0
                                    

Beşinci kısım

Oyun başlıyor hazır mısın ?

Saat 00:00
Mesaj mı bu saate mi kim acaba Işıl mı dedim . Kulaklıkları çıkardım ellerim titredi mesaja bakarken .
GÜNEŞ OYUN BAŞLIYOR HAZIR MISIN ?
ÖYLE YANICAK Kİ HER YER KIYAMETİN BAŞLADI HEP BU EN KÖTÜSÜ DERKEN DAHA KÖTÜSÜ ÇIKICAK KARŞINA ŞİMDİ IŞILI KORUMAK İÇİN DE OLSA BENDEN MESAJ BEKLE İYİ BİR ARKADAŞ .
Işıl ne alaka şimdi hemen üstüme uzun hırkamı geçirdim . Anne ışıla bi şey anlatamam gerek geç odlu orda kalırız muhtemelen .
Işıl odada kitapla oynanırken bildirim sesiyle satırı bitirip ayracı koydu ve telefonu aldı eline acaba Güneş mi ?
Ellerim titriyor nefesim kesiliyor .
IŞIL KARANLIK ÇÖKMEK ÜZERE PEKİ SEN IŞIK OLUCAK MISIN ? YADA ADIN GİBİ IŞIL IŞIL PARLAYACAK MISIN OYUN BAŞLIYOR HAZIR MISIN ? RÜYALARINDA GÖRDÜGĞN ÇOCUK DA BİLSİN Mİ RÜYALARINI YA DA TÜM OKUL BİLMELİ BELKİ DE NE DERSİN AH ROME NEDEN ROMEOSUN SEN YA DA ŞEY Mİ DEMLİYDİM AH RÜZGAR NEDEN RÜZGARSIN SEN OYUNUMUZ BAŞLIYOR BENDNE HABER BEKLE...
Güneş şakası bile saçma ama kim bu ya güneş değilse kim ? Ya ya duyarsa alacak gibi onu nefesim kesiliyor odamın kapısı açıldı hemen kafamı çevirip Güneşe baktım . Ne bu şimdi komik mi ? Sana da mı gönderdiler ? Bana da mı derken ? Telefonu ver ? Telefonumu alıp telefonunu verdi . Hala komik değil Güneş ikimize de atmışsın korkup oyuna katılmıyorum seninle konuşmak istemiyorum beni bunala mı korkutacaksın ? Ne saçmalıyorsun Işıl ben yapmadım senin için tehdit mesajı alıyorum ve sen beni mi suçluyorsun neden yapıcam bunu sana ? Senden başka kimse bilmiyor Güneş anneme bile anlatmadım sen ve ben . Ben yapmadım . Kim yaptı boş duvar mı ? Bana inanmıyor musun ? İnanmıyorum sesim yükselmişti korkmuştum Hatta kızmıştım . Odadan kapıyı çarparak çıktı annem odaya geldi sorun mu var ? Tartıştık sadece şaka yapmak isterken deli etti beni . Konuşmak istersen ? Yok anne yorgunum uyumak istiyorum . Tamam güzelim iyi geceler .
(Bu arada çocuklar )
Rüzgar anlatıyor :
Çocuklarla hala oyun oynuyoruz abi ben içimle bi şeyler alıcam . Bana da getirsene . Ah Deniz hanım bu benim için bi zevk . Hanım ay şapşal şey . İğrenç bi daha olmasın . Bildirim sesiyle elimdeki bardakları tepsiye koyup cebimdeki telefonu çıkardım içerden ses geldi Ateş bağırıyordu oğlum bardaklar orda içicek dolapta guruba mesaj atıcağına bağırsana bakmıyoruz . Ben mesaj atmadım abi dedim salona girip . Hepimiz aynı anda ekrana baktık .
RÜZGAR OYUN BAŞLIYOR HAZIR MISIM ?
O GÜN BEN ORDAYDIM RÜZGAR HER ŞEYİ GÖRDÜM ŞİMDİ KIYAMET ATEŞİ YANIYOR VE BİZE SEN LAZIMSIN NE KADAR ESEBİLİRSİN ?BENDEN HABER BEKLE ?
Şaka mı hanginiz yaptı bunu Deniz gülmedim abi .
Ben yapmadım abi ben de şok oldum benimki daha değişik .
Sesli okuyun dedi Ateş .
DENİZ SULAR YÜKSELDİ OYUN BAŞLIYOR KIYAMET ATEŞİNİ YAKMAK ÜZEREYİM SÖNDÜRMEYE GÜCÜN YETER Mİ ? HER ŞEYİ GÖRDÜM DENİZ RÜZGAR VE SENİ GÖRDÜM ÇIKAN ATEŞİ GÖRDÜM PEKİ BUNU GÖRMEYENLER ONALRA DA GÖSTERME VAKTİ GELDİ BENİ BEKLE .
Bu ne ya yoksa . Saçmalama p*ç biri dalga geçiyor bizimle . Sana ne yazmış abi ?
ATEŞ OYUNUMUZ BAŞLIYOR VE SEN YA İLK KIVILCIM OLUCAKSIN YA DA KARANLIKTAKİ AYDINLIK VE SICAKLIK SEN SEÇ ADAMLIK AĞZIMDAN DÜŞMÜYOR CESARETİN VAR MI ?ARKADAŞLARIN İÇİN DE OSLA BENİ BEKLE .
Ha ha ha çok komik dimi nasıl korktum ama . Bi bildirim daha .
KORKUCAKSINIZ KORKUCAKSINIZ SİZ BENİ HATIRLAMASINIZ BİLE AMA BEN SİZİ SİZDEN İYİ TANIRIM .
Bu ne şimdi rüzgar da deniz de şaka yapmıyor beni tanıyor ama kim bu . Bizi mi dinliyor lan bu ? Ateş sakin olalım abi bize sabır lazım olucak .

İKİ GÜN SONRA
Kaç gün Oldu abi hiç bi mesaj yok kim bu ? Sesiz ol kimse duymasın dedi Ateş o an masaya geleni görünce şok oldu üçü de neyi duymasınlar diye fısıldadı Güneş aman neyse Deniz biraz konuşabilir miyiz ? Benle mi elleri saçına gitti gerildi . Evet sorun olmazsa . Gözleri ateşe kaydı Ateş onaylayınca tamam dedi aya kalktı Deniz . Abi niye izin veriyorsun terslerse giderdi kız dedi Rüzgar . Abi Deniz de seviyor boş ver hem aşık olmadım Kıza beğendim sadece benim malım değil ya .
Nereye gidiyoruz ?. Cesaretin var mı Deniz ?
Var galiba . O zaman gel benimle ben çıkıyorum koridora bak görmesinler bizi . Kimse yok ki . Hadi gel . Çatı mı delisin kızım sen biri görse . Ama hani cesurdun kimse görmez sanki sen deli değilsin . Otur karşıma ve sakın sözümü kesme . Emredersiniz hanımefendi . Badaş kurup karşısına oturdu . Bak Deniz umarım duygularımız karşılıklıda yalvarırım benim gibi hissediyor ol da başıma bela almayayım eğer böyle hissediyorum dersen söyle de bileyim ben öyle hissediyorum diye duygularını saklama nefes alıp devam ettim bak ilk karşılaştığımızdan beri içimden bi ses bu çocuğu kaçırma bundan iyi arkadaş bulamazsın diyor ilk kez inada bindi iş ben kimseyle böyle arkadaş olmadım ama benim arkadaşım olur musun Deniz bak ben sana böyle birden yakın davranınca belki yanış anladın beni ama sadece arkadaş olmak istemiştim çünkü gerçekten çekim gücün var galiba dedim sinirle karışık gülerken çok komiksin en ciddi ortamda bile şaka yapıyorsun duygusalsın şimdi burda seni seviyorum deseydim beni üzmemek için elinden geleni yapacağına eminim çünkü merhametlisin ve arkadaşlarınla olan bu şey çok güzel arkadaş oluyor muyuz yoksa sen benden . Eli ile dudaklarını gösterdi konuşabilir miyim der gibi .güldüm konuş dedim . Çok sevindim bi an bana ilanı aşk ediceksin diye çok koktum bak yanış anlama çok güzelsin Hatta sevgilin olmak için savaş açıcak insanlar var ama ben o savaşçı olamam . Ama savaştan korurum şövalye olurum arkadaş oluruz ben de sevdim seni diyince sarıldım . Şaşırmıştı şaşırma madem arkadaşımsın ben çok mutlu ya da çok yorgun hissedersem sarılırım böyle . O zaman arkadaşız He dedim güldüm . Saçlarını kaşıyarak arkadaşız dedi . Gerilince şaşırınca saçlarınla oynuyorsun dimi ? Çok mu beli oluyor bu ? Ben senin gibi bi tane daha tanıyorum . Sen iyi gözükmüyorsun konuşmak ister misin ? Sen dinlemeye hazır mısın ? Hazırım . Okulda zombi gibi gezmek istemiyorum sahile gerelim mi ? Deniz diyorsun . Efendim ? Denizsiz yapamam diyorsun şimdi iki denizi yan yana getireceksin . Güldüm ve ekledim işte en çok da beni güldürebildiğin için seni seçtim . Hadi gidelim dur önce Sen sınıftan çantalarımızı al beni arka bahçede bekle ben de bi telefon açıcam tamam He bi de kimseye haber verme sonra okulda duyulur falan .

DOSTLUK OYUNUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin