Pomocná ruka

252 22 3
                                    

,,Kam teď?" zeptala jsem se, když jsme všichni seděli v autě a jeli pyč.

,,Za Sarah. Bydlí teď ve Washingtonu." napadlo Steva.

,,Dobrej nápad." souhlasila jsem.

--

,,A máš vůbec její adresu chytráku?" sjela jsem ho podezíravě pohledem.

,,Jo mám." odsekl.

Přišli jsme k bytovému domku a zazvonili na jméno Garcia. 

,,Sarah, kdo je tam?" odpověděl znovek.

,,To jsem já, Steve. Potřebujeme úkryt." odpověděl Cap.

Zanedlouho se ozvaly kroky mířící po schodech dolů. Sarah nás pozvala dovnitř a zašli jsme k ní do bytu.

,,Co vás sem přivádí?" sedla si na gauč Sar.

,,Hledáme Buckyho a právě teď po nás jde SHIELD, jestli jsem správně pochopila Zolovi kecy." vysvětlila jsem jí situaci. 

,,Bucky je ten s železnou rukou a na rameni má hvězdu?" chtěla se ujistit Sarah.

,,Jo." povzdechla jsem si.

,,Proč nezavoláte Avengers?" nakrabatila obočí.

,,Protože bychom byli moc vidět a my potřebujeme vylákat Hydru z úkrytu, ne na ni ještě více upozornit." objasnila Nat. 

,,Můžeme se umýt?" poukázala jsem na naše zaprášené a špinavé oblečení. 

,,Jasně." usmála se Sar a ukázala nám koupelnu a pokoj, ve kterém jsme mohli dočasně být. 

Poděkovali jsme a postupně se jeden po druhém osprchovali a očistili. Nat byla jako poslední, takže jsem se Stevem zůstala sama v pokoji. Přemýšlela jsem, jak byl smysl toho, abych sem chodila. Oběma jsem tady byla jen na obtíž, protože mě se to vlastně vůbec netýkalo. Jediný, co jsem chtěla, bylo najít Buckyho a dovést ho zpět. Nechtěla jsem narazit na to, že je Hydra v SHIELDU, i když nás to dovedlo na stopu, že ho asi někdo odtud najal. 

,,Seš v pohodě?" sedl si vedle mě.

,,Jo." zalhala jsem.

,,Co je ti?" poposedl si.

,,Mám pocit, že vám tady jen překážím. Snažíte se přijít na stopu něčemu, čemu já vůbec nerozumím a vlastně ani nevím, co tady dělám. Nejsem ani plnoletá. Jsem Avenger a chci chránit svět, ale snažím se ho teprve pochopit." svěřila jsem se mu.

,,Buckyho najdeme pomocí SHIELDU. Někdo ho najal odtud. Když zničíme Hydru, zničíme i příští šance, aby ho zase někdo ovládl Sky. O to tady jde. Nepřekážíš. Jsem rád, že jsi tady a můžeš nám pomoct. Musíme zjistit, co je Zolův algorytmus, než nás tady vyvraždí." uklidňoval mě.

Zmohla jsem se na pouhé přikývnutí. On mě vtáhl do objetí a já mu ho oplatila. 

,,Děkuju, že mi věříš." šeptala jsem mu do ramene.

,,Děkuju, že jsi tady s námi." líbl mě ochranářsky do vlasů. 

,,Udělala jsem jídlo. Tak pojďte." přerušila nás Sarah.

--

,,Otázkou je, kdo z SHIELDU mohl dát vypálit balistickou střelu." přemýšlela nahlas Natasha.

,,Pierce." odpověděl prostě Cap.

,,Co s ním, když sedí v nejchráněnější budově světa?" rozhodila jsem rukama.

The little hero /avengers ff/Kde žijí příběhy. Začni objevovat