1. Fejezet

12 0 0
                                    


Amikor felkeltem még minden békés volt a házban, ha jobban bele gondolok így utólag talán túl idili pillanat volt. De, kezdjük a nap elején, Reggel elég korán (hozzám képest) 7-kor keltem. Apuék és az öcsém már reggeliztek. Nálunk mindig az volt a szokás, hogy aki hamarabb felkel ( a gyerekek közül) az választhatja ki, hogy mit ebédeljünk. Ma az öcsém kelt hamarabb, amit annak tudtam be, hogy ma lesz 11 éves. A mi családunk aranyvérű, de nem az a mániákus fajta. Én már 4 éve járok a Roxfortba, és a Mardekárba kerültem ami az elején nem nagyon tetszet, de egy idö után megbékéltem a dologgal. A legjobb barátnőm Szonja akivel szerencsére egy szobába alszunk. Nekem van egy macskám Cirmos és pindurnak hívják, mert olyan kicsi és cuki. Sonjának egy hóbagja van Dexnek hívják. A tantárgyak közül a bájitaltan meg a rúnaismeretet szeretem a legjobban. Bár Pitonnak nem nagyon tetszem.Amugy Naumi Marsnak hívnak és éves vagyok. Londonban élek a szüleimmel. De, miután már mindent tudtok velem kapcsolatban kezdjük is el a napot!

- Jó reggelt mi a reggeli? - kérdeztem ásítozva.

- Jó reggelt neked is drágám, hogy-hogy ilyen korán fel keltél, beteg vagy ? -mondta arcán bújkáló mosollyal.

- Nem anya csak Tedynek most van a születésnapja és próbáltam meglepni. -mondtam miközben átadtam az ajándékát ami varázsló sakk volt.

- Óh köszönöm már az elöző ugysem jó! -mondta miközben próbálta kibontani.

Reggeli után Tedy kibontotta a többi ajándékát is. Én a sakkon kívül vettem neki egy baglyot -amit elég nehéz volt elrejteni-. Anyuék pedig egy Nimbusz 2001-est, bár ő még nem vihette magával a roxfotba de, nagyon örült neki. Még kapot édességet, tőlem a kedvencét, csokibékát kapott. Anyuéktól pedig, Bagoly Berti minden ízű drazsét.

Miután Tedy elvonult a szobályába én is felmentem és elkezdtem összepakolni, bár volt még 2 hét, de nem akartam azt mint tavaly, hogy itthon hagytam a macskámat -amit még mindig nem tudom, hogy-hogy nem sikerült észre vennem-. Tehát összepakolás után uncsiztam egy kicsit és mivel nagyon untam, lementem a nappaliba Tv-t nézni. -de, bár ne mentem volna-

Mikor leértem csengettek így oda mentem és ki nyitottam az ajtót.

-Jó napot! -és kb eddig jutottam mert eltelált egy kábitó átok-

Mikor felébredtem Apu éppen párbajozott az egyik varázslóval, de anyát nem láttam. Közben meg szitkozodtam, hogy miért pont most nem volt nálam a pálcám. De mivel nem vetetk észre felosontam az emeltere, az öcsém az ágy alatt volt, gondolom anyu mondta neki. Megkerestem a pálcám, bár tudtam, hogy nem szabad varázsolni Tedyre küldtem egy kiábránditó bűbájt és mondtam neki, hogy maradjon az ágy alatt. Lementem a földszíntre és megfagyott bennem a vér. Apu üveges szemmel feküdt a padlón, de nem volt időm nézni aput, mert az egyik mint kiderült Court nevű küldütt felém egy átkot.

- Avada Kedabra -kiáltotta a férfi

- Engem ennyivel nem intézel el.- mondtam mikőzben áldottam magam, hogy halgattam apára és megtanultam párbajozni.

- Crucio -kivédte

- Hmm nem semmi egy ilyen csitritől! Septumsempra.

Ezt sajnos már nem sikerült ki védenem és a melkasomaon, mintha egy kardal vagdostak volna össze. Hiretelen nahyon hideg lett és a melkasomon is nőt a piros folt. Elhomályososult minden és megadtam magam a békés és nyugodt feketeségnek, csak az öcsémért és anyuért aggódtam, és bármennyire is nevetséges a macskámért.

********

Mikor felébredtem szúró fényt meg fehérséget láttam, elősször. Egy kis gondolkodás után rájöttem, hogy Szent Mugóba vagyok és, hogy az öcsém és a szüleim lehet halottak. Az egyik növérke észrevette, hogy felébredtem, egyböl értesítette Pitont? Ez hogy lehet? A szüleimmel szoktak találkozn, de akkor is csak munkával kapcsolatban. Tehát Piton bejött a szobába egy pillanagtig megkönnyebülést és sajnálatott laáttam a szemében, de utána felvette a jólismert hideg arckifejezését.

Naumi DexWhere stories live. Discover now