Reggel van. De korán. Se baj ki kelek az ágyból futott végig az agyamon. Már tettem volna is, de egy kéz megragadt hátulról pont a melleimet. Ááh, és hátra rántott, át ölelt. El fordítottan a fejemet. Ki gondolta volna Sal volt az, de émren volt és engem nézett.
Sal:hova hova Y/N? - ölelt magához.
Én:cs-csak, áh nem fontos.
Sal:akkor maradj még egy kicsit.-nézett rám boci szemekkel.
Én:rendben.-át öleltem és be hunytam a szemem. Sal is el aludt. Egy kis idő mulva
Én: Sal, kelj fel, nem vagy te csipke Rózsika, vagy mégis? - ekkor még csókoltam.
Sal:na erre már nem mondható nemet. -éppen álltam volna már fel. De Sal ismét meg ragadott, le fektetett, két kezemet felülre tette,és el kezdte a nyakamat csókolni. Nem bírtam magammal.
Én:Ah~~~~
Sal csak folytatta.
Én:Ah~~~ Sal~~~.
Eközben kint.
Ash:Mi ez a hang?
Larry:azt hiszem Sal tényleg nem tudott már várni. - nevetett fel.
Ash:te sem tudsz sokszor bírni magaddal. - Ash le kapta Larry-t.
Larry:na ebben igazad van. - vissza csokolta
Eközben bent nálunk.
Sal elkezdett lejjebb menni, és a hasamon folytatta. Eközben a polómat egyre feljebb csúsztatta.
Én:S-Sal~~~
Sal:nyugi Y/N, ha nem akarod.
Én: M-Mennünk kell a Temetésre.
Sal ekkor fel kapta a fejét
Sal:uh, igazad van, de nem úszod meg! - nevetett fel.
Én: n-nem i-is akarom..Kerestem munkát, már fel vettek egy helyre.
Sal:Nem kellet volna.
Én:De segítseni szeretnék
Sal:Mikor kezdesz?
Én:Holnap suli után egyből. Remélem nem gond.
Sal:Nem.
Ekkor elkezdtünk készülődni. Mire mindenki össze készült el telt vagy 2 óra, de nem voltunk késésben.
Sal:Biztos ezt szeretnéd fel venni?-kérdezte miközben be zipzározta a ruhámat.
Én:sajnos, vagy nem sajnos ez az egyetlen fekete temető ruhám.-feleltem miközben a hajamat húztam odébb, amit nem kellet volna.
Ash:Y/N, mi aza folt a nyakadon? - mutatott a nyakamra.
Én:Cs-Csak egy folt.
Larry:Aham, csak egy folt. - kacsinott Sal-ra.
Sal csak nézett és nem felelt.Todd: Indulhatunk?
Mindenki: Igen.
Ekkor kocsiba ültünk. és elindultunk. Sal-nál, és nálam ott lapult a gear boy, azért, hát ha tudunk beszélni a pukámmal.
Sal: Minden rendben Y/N?
Én:i-igen azt hiszem, csak még mindig neéh feldolgoznom a történteket, álmaimban is vissza jön.
Sal: Tudom, szoktam látni, ahogy a könnyed ki gördül...
Ash: Itt is vagyunk.
Ekkor ki szállt mindenki az autóból. Él el mentünk a sírhoz. A pap beszélt. Sok ember volt, és közte a GYILKOS aki az anyám volt. Amint vége lett oda is lépett hozzám.
Anya: Hello, hello Y/N.
Én: Mit akarsz?
Anya: velem jössz!
Sal: Azt már nem.
Anya: Nézd csak, ki ő csak nem a pasid? Soha nem szeretne téged senki, ronda vagy!
Sal: igen is szeretjük Y/N-t, és ha tudni akarja, igen a párja vagyok!-csattant ki Sal.
Ash: Nem viszi el Y/N-t.
Anyám nem törődött azzal amit mondtak, meg ragadta a csuklómat, de semmi esélye nem volt, ki rántottam, és térden rúgtam.
Én: NEM MEGYEK VELED! MEGÖLTED APÁMAT! ENGEM IS MEGPRÓBÁLTÁL! TÜNJ EL VÉGLEG!!!
Anya: Ha ezt akarod!-ekkor egy fegyvert húzott elő a táskájából.
Sal: Mit akaral azzal tenni?
Anya:Hát ezt.....
Fegyver dörrenést hallotunk.....a földre rogytam....
Sal: Y/N!!!!
BẠN ĐANG ĐỌC
|BEFEJEZETT|🎸sally Face And Reading🎸
Viễn tưởngBevezetés: egy gyerek be költözik az adison Apartmanba aki y/n( saját neved) és össze ismerkedik pár emberrel, a többi a story öl derül ki. Ha hasonlítanak valaki storyjára, sajnálom, de erőt kellet vennem magamon, hogy ezt ki tegyem, mert félek ki...