Skylar
,,Vaším úkolem je hlídat řídící jednotky na helikariérech, aby se k nim nikdo, opakuji nikdo, nedostal. Je vám to jasné?" řekl Vůdce.
Nevím jeho pravé jméno, ale musím plnit jeho rozkazy a úkoly. Jasně jsem kývla a stejně i Winter Soldier vedle mě. Dali mi jméno Storm surge. To je jediné co vím, ještě jak ovládat své schopnosti.
,,Každý budete na jednom. Ten třetí, ať si SHIELD klidně vezme. Dnes je svět na hranici mezi řádem a chaosem. My jim chceme dát řád, ale jestli svůj úkol nesplníte, v celém světe bude vládnout chaos." doplnil náš úkol Vůdce.
,,Rozumím." odpověděla jsem se Soldierem jednohlasně.
,,Běžte." vyslal nás.
Rozešla jsem se přímo k jednomu z helikariérů. Stála jsem před dveřmi do místnosti s řídící jednotkou. Dlouhou dobu se nic nedělo, dokud jsem nezaslechla tříštění skla. Rozrazila jsem dveře a nažhavila schopnosti.
,,Sky?" vypadlo z ženy.
Na nic jsem ji neodpověděla a vystřelila po ní jednu z elektrických koulí. Ona se jí ladně vyhnula. Poslala proti mě zábradlí. Vzdušným vírem jsem jí ho poslala zpět.
,,Nechci ti ublížit!" vykřikla zrzka.
Opět jsem jí neodpověděla a vypálila po ní další střelu. Ta jí tentokrát zasáhla. S výkřikem dopadla na zem.
,,Nemáš tady co dělat." zavrčela jsem a vypálila po ní.
Vytvořila štít a tím se ubránila. Rozletěla jsem se proti ní. Tentokrát jsem to byla já, kdo tvrdě dopadl. Žena mi spoutala svou magií ruce a nohy.
,,Sky, nechci ti ubližovat ale musíš se probrat." žvanila.
,,Nevím kdo je Sky. Jsem probraná až až." odsekla jsem.
Žena zesílila stisk. Zakřičela jsem bolestí. Její pouta povolila. Okolo mě se vlnila červená tekutina. Všechnu svoji energii jsem chtěla vyslat proti vetřelkyni, kdybych neucítila silnou pichlavou bolest na trapézách. Další vetřelec. Část magie jsem vyslala proti druhé ženě a část chtěla vyslat proti první vetřelkyni, ale jakoby ze mě všechna magie vyprchala. Zeslábla jsem. Nebyla jsem schopná ani stát na nohou. Pomalu jsem usla.
Natasha
,,Měla jsi jí to bodnout do zad. Takhle nevíme za jak dlouho se probere." stěžovala si Wanda.
,,Tam měla ty svoje červený čáry, tak jak jsem asi mohla. Máš štěstí, že jsem jí to alespoň píchla." odvětila jsem.
,,Neschytala jsi to od ní moc?" podívala se mi starostlivě na břicho.
Byl tam sice nehezký škrábanec, ale dalo se to zvládnout: ,,Dobrý, hlavně vyměň ten disk."
,,Máme druhou." oznámila jsem Hillové do komunikátoru.
,,Jdeme." popadla mě Wanda a společně jsme vyletěly z helikariéru.
,,Ale co Sky?" namítla jsem.
,,Půjdu pro ní." řekla.
O chvilku později mne položila na pevnou zem a sama opět vzétla do nebes. Za pár chvilek ale byla zpět s prázdnou.
,,Kde ji máš?" ohradila jsem se.
,,Nebyla tam. Nemůžu tam lítat jak se mi zachce." složila ruce do dlaní.
,,Já vím, najdeme jí." uklidňovala jsem jí.
,,Holky?" poklepala mi na rameno Hillová, ,,Podívejte se nahoru."
Letěla tam Sky. Živá a zdravá. Hlavně, že je mimo nebezpečí, i když je pořád ovládaná Hydrou.
,,Není ale tak silná, jak si myslí že je." šeptla Wanda.
,,Co?" podívala jsem se na ni nechápavě.
Wanda mi ukázala Aether.
,,Jak ses k němu dostala? Je to nemožný!" dívala jsem se nevěřícně.
,,Něco jí v té hlavě přeci jen zůstalo a ve chvíli, kdy spala, to nebylo tak těžké jí ho vzít. Na trénincích jsme se dohodli, že kdyby se jí cokoliv stalo, já jsem ta pověřená, která si ho může vzít. A to jsem ji schovala hluboko do hlavy, aby mi byl kámen přístupný i v takovýchto situacích." usmála se vítězně.
,,Nemáš ho ale ty jako strážkyně ne?" svraštila jsem obočí.
,,Ne, mám ho jen u sebe, ani jeho schopnosti nemám. Nic." vysvětlila.
,,Steve? Jak jste na tom?" přerušila náš rozhovor Maria.
,,Hotovo. I s Buckym jsme mimo helikariér. Naštěstí se Skyiny domněnky o tom, že mu dali něco silnějšího nepotvrdili." oznámil.
,,Dobře. Jdu to spustit." kýla hlavou Hillová.
------------------------------------------
Dál všichni víme, jak byly helikariéry zničeny. Omlouvám se, že v pátek nevyšla slíbená kapitola. Hned teď proto vyjde slibovaná kapča navíc. Zítra mám příjmačky, tak mi držte palce<3
LOVE YOU<3
ČTEŠ
The little hero /avengers ff/
FanfictionPOKRAČOVÁNÍ THE LITTLE SISTER V Avengers už otravuju už nějakou tu dobu a jsem za to opravdu vděčná. Jsou jako moje vlastní rodina, která se dříve skládala pouze z Petera a tetičky May. Nelituju toho, že jsem se nechala přemluvit ba naopak. Mám ale...