Chapter 1 : First day of school

18 0 0
                                    

*𝐑𝐢𝐧𝐠 𝐑𝐢𝐧𝐠!!*

𝚈𝚎𝚙! 𝙸𝚝𝚜 𝚖𝚢 𝚊𝚕𝚊𝚛𝚖 𝚌𝚕𝚘𝚌𝚔 𝚠𝚑𝚒𝚌𝚑 𝚒𝚜 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚒𝚗𝚐.

𝙱𝚃𝚆. 𝙼𝚢 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚒𝚜 "𝙷𝚊𝚗𝚗𝚊𝚑 𝙹𝚘𝚗𝚎𝚜" 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚊𝚖 18 𝚢𝚛𝚜 𝚘𝚕𝚍. 𝙸 𝚕𝚒𝚟𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚑𝚒𝚕𝚒𝚙𝚙𝚒𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚠𝚎 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝.

𝚆𝚑𝚊𝚝'𝚜 𝚖𝚢 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗𝚕𝚊𝚒𝚝𝚢? "𝐈𝐍𝐓𝐄𝐑𝐈𝐒𝐓𝐈𝐍𝐆 𝐐𝐔𝐄𝐒𝐓𝐈𝐎𝐍"
𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝙸 𝚊𝚖 𝚊 𝙲𝙾𝙻𝙳 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚠𝚎𝚊𝚔𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚢 𝚘𝚗𝚎𝚜 (𝒊𝒕𝒔 𝒏𝒐𝒕 𝒘𝒉𝒂𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌) 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍𝚢 𝚘𝚗𝚎𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚑𝚞𝚗𝚐𝚎𝚛, 𝚠𝚑𝚘 𝚊𝚛𝚎 𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜.

𝐖𝐡𝐲 𝐚𝐦 𝐈 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥?
𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝙸𝚝𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚛𝚞𝚍𝚎, 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚋𝚎 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙱𝚘𝚢𝚜. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚊𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍. 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚢 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚛𝚎𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝 𝚖𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚋𝚘𝚢𝚜 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕. 𝙸 𝚊𝚖 𝙲𝚘𝚕𝚍.

𝙸 𝚍𝚛𝚎𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚞𝚙 (This is what I wore)

𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚏𝚊𝚜𝚝

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚝𝚎 𝚖𝚢 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚔𝚏𝚊𝚜𝚝.

𝙼𝚘𝚖: 𝙷𝚊𝚗 𝙱𝚎 𝚐𝚘𝚘𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚌𝚑𝚘𝚘𝚕 𝚘𝚔𝚊𝚢?
𝙳𝚊𝚍: 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚗𝚊 𝚊𝚛𝚐𝚞𝚎 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚋𝚘𝚢𝚜

𝙾𝚔𝚊𝚢 𝚜𝚘 𝚑𝚎𝚛𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐.
𝚆𝚑𝚢 𝚊𝚖 𝙸 𝚌𝚘𝚕𝚍 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚋𝚘𝚢𝚜?
𝚆𝚎𝚕𝚕 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕. 𝙱𝚞𝚝 𝙸 𝚑𝚊𝚍 𝚊 𝚌𝚛𝚞𝚜𝚑 𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚘𝚗𝚎 𝚗𝚊𝚖𝚎𝚍 "𝕋𝕚𝕞𝕠𝕥𝕙𝕪" 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚜𝚞𝚒𝚝 𝚖𝚢 𝚝𝚢𝚙𝚎, 𝚑𝚎 𝚒𝚜 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎. 𝙷𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚟𝚎𝚛𝚢 𝚍𝚎𝚜𝚌𝚎𝚗𝚝 𝚐𝚞𝚢. 𝚆𝚎𝚕𝚕, 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚑𝚒𝚖 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚛𝚊𝚖𝚞𝚛𝚊𝚕𝚜. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚋𝚘𝚢 𝚋𝚞𝚕𝚢𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚝𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚄𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚛𝚜 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎. 𝙷i𝚜 𝚗𝚊𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚜 "𝐒𝐭𝐚𝐧𝐥𝐞𝐲" 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚑𝚘𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚋𝚊𝚛𝚋𝚎𝚚𝚞𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚌𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚞𝚗𝚍𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚋𝚞𝚝 𝚐𝚕𝚊𝚍𝚕𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚑𝚒𝚝. 𝙷𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚊 𝚙𝚑𝚢𝚜𝚌𝚘, 𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚗𝚏𝚛𝚘𝚗𝚝 𝚘𝚏 𝚘𝚞𝚛 𝚖𝚊𝚝𝚎𝚜, 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚎𝚖𝚋𝚎𝚛𝚊𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚞𝚛𝚎. 𝙰𝚗𝚍 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚛𝚎𝚎. 𝚃𝚒𝚖𝚘𝚝𝚑𝚢 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚘𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚞𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚕𝚎𝚢 "𝙷𝚎𝚢 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚛𝚎𝚊𝚝 𝚊 𝚐𝚒𝚛𝚕 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝" 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚕𝚎𝚢 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚠𝚊𝚢. 𝚂𝚘 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍 𝚞𝚙. 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚖𝚎𝚜𝚖𝚎𝚛𝚒𝚣𝚎𝚍 𝚋𝚢 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 "𝙰𝚛𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚘𝚔?" 𝙸 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚒𝚎𝚍 "𝚈-𝚢𝚎𝚊𝚑, 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔 𝚢𝚘𝚞" 𝙸 𝚜𝚝𝚞𝚝𝚝𝚎𝚛𝚎𝚍. 𝙰𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚛𝚞𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 '𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚒𝚗𝚐' 𝚒𝚝𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚒𝚎𝚜𝚝 𝚍𝚊𝚢 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚏𝚎.

𝑵𝒐𝒕𝒉𝒊𝒏𝒈 𝑾𝒊𝒕𝒉𝒐𝒖𝒕 𝒀𝒐𝒖 || Hanskiee_V // On GoingWhere stories live. Discover now