כל עוד אתם לא עושים בינג׳ קריאה בשתיים בלילה לפאנפיק (זה תמיד בשתיים בלילה בואו) עדיף לכם ללכת לקרוא את פרק 34 בשביל להיזכר בכמה דברים שקשורים לפרק ואז לחזור לפה אחר כך.
מוש עכשיו כשחזרתם תהנו מהפרק חמודים.
(הוא עדיין המשך של הפרק הקודם אז כאילו אם באלכם לקרוא גם את הקודם בשביל להיזכר אני ממליצה)
-לואי צחק וניגב את כל שאריות הדמעות שעוד נשארו לו. הוא נשם עמוק, "אז.. אמרת בבוקר משהו לגביי עבודה" אמר בניסיון להעביר את נושא השיחה הכבד.
הארי מיהר להנהן כנזכר, "כןכן" אמר, "זה בחדר שינה אם אתה רוצה לראות" לואי הנהן והארי החל לצעוד אל החדר כשהוא הולך אחריו.
"אם זה אחד הטריקים שלך להשכיב אותי אז אני לא בטוח שזה מתאים עכשיו הארי" לואי אמר בשעשוע קל ונכנס אחריו בדלת.
הארי גלגל את עיניו בחיוך ולא השיב. הוא רכן אל חליפתו המלוכלכת והוציא אקדח מן כיסו.
לואי נרתע לאחור, "אוקיי נעשה סקס לא צריך לאיים" פלט והארי צחק, משכיח כל שבב של עצב שעוד היה תלוי באוויר.
"זה אקדח של אחד הגנבים" אמר בקול רציני יותר והושיט לו זאת בזהירות.
"הו" לואי לקח זאת מידו בעדינות, "מצאת את זה במוזיאון?".
הארי הנהן לחיוב, "בדרך כלל הייתי מביא את זה למעבדה אבל אתה יודע..".
"כןכן בוס עובד עם האויב, מערכת מושחתת בלה בלה עולם נפלא לחיות בו" לואי מלמל.
הארי גלגל את עיניו, "אי אפשר לבדוק טביעות אצבע כי שנינו נגענו בזה כבר" אמר ולואי הושיט לו חזרה, "אבל חשבתי שנוכל אולי לסרוק את זה במחשב ולראות אם יש אמצעים מזהים" הוא לקח זאת אל ידיו ולואי פלט המהום הסכמה. הארי צעד על הסלון היכן שהמחשב שלו היה כשהשני עוקב אחריו, "זה ייקח רק כמה דקות" הוא התיישב על הספה והחל להקליד כמה דברים על המקלדת בזמן שכחול העיניים נשאר עומד מולו בסלון.
הוא עמד חושב לרגע, אם גם ככה יש לה כמה דקות לשרוף.. השיחה על רקע הסיגריות עם הארי הזכירה לו שלא דיבר עם חברו כבר הרבה זמן. "אני אלך להתקשר לג'ק" הודיע משום מקום.
הארי לא הרים אליו את מבטו, "תהנה" אמר אליו ולואי לקח מן השידה את הדילקורט שלו.
הוא לחץ על כמה כפתורים בצג ותוך כדי שהלך אל החדר על מנת לקבל פרטיות.
בצלצול השלישי ג'ק ענה, "לואי!" הוא בירך בקריאה רמה, "מה קרה נזכרת בי הא?" לגלג.
YOU ARE READING
גייז בשחור // לארי סטיילינסון
Fanfiction[הושלם] שני טיפשים מאוהבים בחליפות וחתול שמנסים להציל את העולם. כמה מתוק, לא?