Otogardan çıktıktan sonra bir taksi durdurup bindik. Anladığım kadarıyla Emre ev adresini vermiş olmalıydı. Taksi yaklaşık on dakika sonra durdu . Yeni hayatına 'Merhaba' de Rüya. Emre önce bana baktı daha sonra cebinden anahtarligini çıkartarak kapıyı açtı. Evin içine girdikten sonra kapıyı kapattı ve (Emrenin odası olarak tahmin ettiğim ) odaya girdi. Bana dönerek " Burası benim odam ama Bursaya dönene kadar burada kalabilirsin. ". Aman tanrım ben Emre'ye olanları anlatmadim. Aslında anlattiklarimdan sonra vereceği tepkiden korkuyorum. Belki daha sonra söyleyebilirim. Neyse şimdi hiç sırası değil bunları sonra konuşabiliriz derken Emre "bitanem ne kadar kalacaksın?"dedi. Evet Rüya galiba asıl şimdi herseyi söylemenin sırası. "Emre..ımm..şey ben evden kaçtım.". Emre " Ne?!!" diye sorarcasina bağırdı. "Ben evden kaçtım. ". Her kelimeyi tane tane ve bastırarak söyledim. "Ne yani sen buraya tatil için gelmedin mi ? Aman tanrım! sen sen ne yaptın?". Emre gormeyeli biraz tuhaflasmis galiba. " Aşkım evden kactimin neresini anlamiyorsun?".Diyince "Hayır Rüya benimle yaşayabilmek için evden kacmani anlamıyorum. " .Ne yani Emre benim onunla yaşayabilmek için mi kactigimi sanıyor. Ahh bu çok saçma ben yani tamam onu çok seviyorum ama ailemden vazgeçecek kadar çok seviyormuyum bilmiyorum. "Senden bir açıklama bekliyorum Rüya ". Offf ya şimdi ne yapacağım ben 'şimdi sırası değil' derken o karşıma geçmiş 'bir açıklama bekliyorum ' diyor. Galiba herseyi anlatmanın zamanı geldi. Hem neden bu kadar abartiyorum ki Emre anlayışlı birisi eminim beni anlayacak ve sahip çıkacaktır. "Tamam herseyi anlatıyorum dinle" Dedikten sonra anlatmaya başladım. " Hani ben sana annem geliyo kapatıyorum dedim ya sonra annem bana 'seni istemeye gelecekler. Baban kesin vereceğini söyledi. ' dedi ve gitti . Ben annemin soyledikleriyle şoka ugrarken- "Sende böylece evden kactin ? " dedi lafimi keserek. Başımı olumlu anlamda salladim. Başımı sallar sallamaz Emre odadan hiddetle çıkıp kapıyı çarptı. Ne yani ben anlayışla karşılayacağını sanarken o öfkelenip çıkıp gitmismiydi ?Peki benim burada kalmama izin vericekmiydi ? Arkadaşlar devam etmeye karar verdim. Fakat okul ödev derken yazmaya vakit bulamadım sizlerden Özür dilerim . Bide bu kadar okunmasını beklemiyordum. Çok teşekkür ederim . Yazım yanlışı varsa affedin. Kısa oldu biliyorum ama daha fazla bekletmek istemedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK BAŞINA
Literatura FemininaYalnızlıkla başa çıkmaya çalışan, düşe kalka yürüyen ama direnmeyi savunan genç kızın öyküsü. Bakalım nereye kadar direnecek görelim.