☾☆~2~☾☆ (𝟐𝟔.𝟎𝟒.𝟐𝟎𝟐𝟏)

560 17 47
                                    

TAE- Ve Sonunda Elime Kaldın...! şimdi çık Yukarıya Şu Eşyalarını Yerleştir....Sonrada Jungkooku Al İn Aşağıya...
(Y/N ve JK eşyalarını Yerleştirip İner Aşağıya)

Y/N- Sen Neden Anneme Yakında Evlenicez Dedin ki? Ben Seninle Asla Evlenmem..!

TAE- SENİN FİKRİNİ ALAN OLMADI...! SENİ YEMİCEM HERHALDE EVLENİNCE....Sadece oyun Oynuyacağız...

JK- Sen Kimsin Ya Benim Kardeşimi Zorla Evlendiriyorsun...!

TAE- SEN BENİMLE BÖYLE KONUŞAMAZSIN....Dur Yada Sana Kim Olduğumu Öğretitim...Tutun Şunu..
(Üyelerden 2 kişi JK'i tutar)

JK- Ne Yapıcaksın...Bırak Beni..!

TAE- Sadece Sana Benim Nasıl Biri Olduğumu Ve benimle Bu Şekilde konuşanların sonu nasıl Olacağını Göstericem...
(Taehyung Jungkook'u Şiddetli bir Şekilde Dövmeye Başlar) (yüzü Gözü Kan Olmuştur)
(Y/N onu Tutmaya Çalışırken TAE Y/N'ye De Hızlı Bir Şekilde Tokat Atar) (Y/N yere Düşer Ve Yanağı Mos Mor Olmuştur)

SUGA- TAE Tamam Bırak Çocuğu Öldüreceksin...
(TAE sonunda Bırakır)

TAE- Gördün mü Ben Nasıl Biriymişim...Bunu Bilmen iyi Oldu Birdahaki Sefere Konuşmlarına Dikkat Edersin..
(Sonra Y/N'nin Yanına Gider Ve Saçından Tutup Kaldırır)

TAE- Birdaha İşime Engel Olmaya Çalışırsan Şeninde Sonun Böyle Olur..ANLADIN MI BENİ..!

Y/N- A-Anladım..tamam Bırak..Canım Acıyor..
(TAE Y/N'ye Sert Bir Şekilde Yere İtler ve Telefonunu Alıp O Yerdeyken Fotoğrafını Çeker)

TAE- Yarın Okulda Büyük Bir gösteri Var Ve Bu Gösteriye Hepiniz Davetlisiniz..

JM- Ne Gösterisi..?

TAE- Yarın Olunca Göreceksiniz...
(Ertesi Gün Olur)

TAE- Kalkın Artık...!(Y/N'nin Üstüne Su Döker)

Y/N- (Birden Kalkar) Ha! Ne Oldu...Ne Yapıyorsun sen ! Yatak Islandı...

TAE- Islanırsa Islansın Sonuçta Hizmetçi Değilmisin Sen Temizleyeceksin...Kalk Şimdi Okula Geç Kalcaz...

Y/N- Tamam Taehyung Bey siz Çıkarsanız Bende Giyinirim..

TAE- Emredersiniz Prensesim...Başka İstediğiniz Ver mı...? SEN BENİMLE DALGA MI GEÇİYORSUN!
(Der Ve Boğazını Sıkmaya Başlar)
(35 saniye Sonra Bırakır)

TAE- Ben Ne Zaman İstersem O zaman Çıkarım...Hem Sen Ne zannettin Okula Seni Süslü Püslü,Makyajlı Göndereceğimi mi ?

Y/N- Hayır Tabikide Makyaj Yapmam...Ama Yani Giyinirim...

TAE- Giyinmeyeceksin De ! Böyle Gidiceksin....Sonuçta Benim Herherde Hizmetçimsin Sadece Evde Değil Okulda'da,Markette'de Her Yerde....! Kalk Şimdi Gidiyoruz Okula...

Y/N- Ne İstiyorsun Benden Ne Yaptım Ben Sana...?

TAE- Sen Benim Eşyamı Çaldın..! Çalmamış Olsan Bile Çok Ego'ist Olduğun İçin Seni Hizmetçim Yaptım...!

Y/N- Ben Paranı Çalmadım...Hemde Ben Ego'ist Falan Değilim...!

TAE- Seninle Uğraşamıcam Kalk Gidiyoruz Okula...!
(TAE JK'ide Kaldırır )
(Aşağıya İnerler)

Zorba (K•T•H)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin