Stál som pred dverami Taeho domu a snažil sa nabrať odvahu zazvoniť. Vedel som, že tam je aj Jungkook. Jin mi to povedal, keď mu Tae písal. Úprimne, mal som strach. Strach z toho, že už na mňa zabudli a nechcú ma vidieť. Predsa len...bol som preč pomerne dlho. A majú jeden druhého, tak prečo by čakali na mňa. Aj tak som bol len chlapec, ktorý sa hral na dievča....čož mi tiež dlho nevydržalo.
Po dlhom rozmýšľaní som nakoniec dospel k záveru, že nemám už čo stratiť a tak som sa zhlboka nadýchol a zazvonil. Nečakal som dlho a dvere a otvorili a v nich sa objavila strapatá hlava Kim Taehyunga. Mal som, čo robiť aby som naň neskočil.
,,Ahoj" ozval som sa nakoniec a sledoval ho. Taehyung si ma prezrel od hlavy až po päty až nakoniec zastal na mojej tvári. Nakoniec si povzdychol a potichu zamrmlal.
,,Už zasa ten hlúpy sen" už chcel zatvoriť dvere ale pokúsil som sa ho zastaviť.
,,Toto nie je sen" povedal som a snažil sa pridržať dvere.
,,No jasné. Toto som tu už mal veľa krát. Najprv tvrdíš, že to sen nie je a potom sa zobudím a ty nikde" zamrmlal sklamane a sledoval zem
,,Tebe sa o mne sníva?" spýtal som sa prekvapene
,,Netvár sa akoby si nevedel. Prestaň mi loziť do snov...A Jungkoovi tiež" povzdychol si
,,Taehyung, ale toto je skutočnosť. Dnes ráno nás Jin-hyung priviezol z letiska" povedal som zúfalo a pozrel naň.
,,Ako môžem vedieť, že to nie je znova nejaký hlúpy sen" konečne prestal tlačiť do dverí a otvoril ich.
,,Skús mu zavolať, potvrdí to" chvíľu na mňa podozrivo hľadel ale nakoniec sa s povzdychom vydal do útrob domu. Ihneď som šiel za ním a za sebou zatvoril.
Zastal som pred obývačkou, kde stál a niečo ťukal do mobilu, potom si ho dal k uchu a o chvíľku už viedol rozhovor s Jinom. Bol som naozaj nervózny. Nevedel som, čo si o tomto myslieť a bojím sa, že to k dobrému nepôjde. Aj keby Tae uveril, že toto všetko sa deje, tak kde mam poistku, že ma rovno aj s fackou nevyhodí?
,,T-Takže...Si to ty"
Po 4 mesiacoch je tu konečne nová kapitola. Ospravedlňujem sa za to čakanie, ale budem sa tomu venovať viac. Predsa len mi chýba už len jedna kapitola a bude epilóg ><
MentolSuga
VOUS LISEZ
My Crossdresser/TaeYoonKook
FanfictionMin Yoongi je 18 ročný chlapec. Už ho nebavil jeho normálny život. S bratom sa presťahovali do Seoulu kde Yoongi začína nový školský život ako dievča menom Min Yoonji. Avšak, ako dlho mu to vydrží?