Zevk Veren Dokunuşlar

1.2K 14 0
                                    


Değerli oylarınızı ve görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar..
Seviliyorsunuz..
Keyifli okumalar dilerim..

-----------------------------
08.06.2015 / Pazartesi
Şikogo / USA

Genç aşıklar hala sarmaş dolaş yatmaya devam ediyorlardı. Allissa bacaklarını genç adamın sert erkekliğine doğru kaldırmış elleri ile yapılı göğsünü okşuyordu. Genç adam terli oldukları için üzerlerine kenardaki çarşafı gelişi güzel atmıştı. Huzur dolu bir ifade ile kızın kolunu, kalçalarını ve sırtını yavaşça okşuyordu. Genç kız biraz önce ona yapılan teklifi düşünüyordu.

Sevgilisi ile yaşmak çok güzel bir fikirdi ama babası bu kadarına göz yumar mıydı işte orasını bilmiyordu. Öte yandan eğer izin verirse genç adamla hep birlikte olduklarını düşünüyor heyecanlanıyordu. Sürekli birlikte olabileceklerdi, özellikle de istedikleri an sevişme şansları vardı ki bunun için bile kabul edebilirdi. Yinede iyi düşünmeli ve mantıklı bir karar vermeliydi.

" Hala cevap vermedin, yoksa istemiyor musun benimle yaşamak güzelim."

Genç adam uzun denebilecek bir süre geçtiği halde konuşmayan kıza kendisi bir şeyler söylemek istemişti. Allissa genç adamın karnından destek alarak kalktı ve ata biner gibi üzerine oturdu. Genç adam ellerini kızın kalçalarına koydu ve baş parmağını ile okşadı.

" Tabiki isterim seninle yaşamak ama.."

" Ama amcam ne der diye düşünüyorsun bunu biliyorum."

Genç kız minnetle gülümsedi, onu bu kadar iyi tanıması çok hoşuna gidiyordu. Eğildi ve dudaklarına yaklaştı. Önce minik minik öptü sonra genç adamın teşviği ile öpüşmeleri derinleşti. Genç adamın dilini emerken çıkan ses onu inletiyordu. Stanley elinin birisini kızın kalçalarından çekti ve erkekliğine götürdü. Yönünü değiştirdi ve karnına doğru çevirdi.

Genç kızı hareket ettirdikce aletinde hissettiği büyüme gideren artıyordu. Allissa genç adamın sert karın kaslarında ellerini sürterek ilerletti ve boynuna getirdi. İştahla öpüşmeye devam ettiler. Soluk almak için ayrıldıklarında genç kız dudaklarını yaladı ve doğruldu. Kendini genç adama bastırdı ve sonra ufak ufak zıplamaya başladı. Kadınlığına değen sertlikle yutkundu ve dudaklarını dişledi.

" Her saniye hazırsın bu çok seksi."

" Senin için bu yavrum. Sen olduğun için her saniye hazırım. Senin de tıpkı benim için olduğun gibi."

" Buna nasıl dayandın söylesene. Bana bu kadar yakınken aynı zamanda da bu kadar uzak olmak zor olmadı mı?"

Genç adam onu sevdiği zamanları hatırladı. Evet onlar hep yakınlardı bu yüzden gerçekten çok zordu onu kendince sevmek. Çok zorlandığı, bu sevdadan vazgeçmek istediği zamanlar olmuştu. Özellikle onu başka birisi ile görmek yüreğini yerinden çıkarmakla eş değerdi. O anlar çok zor zamanlardı hatırlamak istemiyordu. Hatırlamak istediği tek şey kızın aşkının ona yaptığı güzel şeylerdi.

" Bir şekilde dayandım senin aşkın sana olan sevgim bütün olumsuzlukları alıp görüyordu. O anları sadece güzel anılarla hatırlamak istiyorum. Kötü ve olumsuz şeylerle değil."

" Afedersin boş boş konuşup hep seni üzüyorum."

" Beni üzmedin aksine bunları merak etmen hoşuma bile gidiyor. Benimle ilgili bir şeyler öğrenmen çok güzel."

Genç kız derin bir nefes aldı ve kalçasını kaldırıp indirmeye devam etti. Altında giderek büyüyen şeyi fark ediyordu ve bu onu kamçılıyordu. Genç adam çekmeceye uzandı ve folyo çıkarıp dişleri ile yırttı. Birazdan akşam olacaktı ama onlar gündüz gündüz ikinci sevişme için hazırlardı.

YASAK İNCİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin