8. TeddyBear

9.6K 181 0
                                    

Podle vůně to byl James, oči mám furt zavřené.Jeho velká teplá ruka je na mé tváři, palcem mě lehce hladí. Slyším jak zrychleně dýchá. Nemůžu, Nechci se na něj podívat. Ale vždyť nic neudělal, jen mě bránil. Dvě půlky se ve mě hádali.. Nevěděla jsem ,že umí být tak agresivní. Sklopím hlavu a pootevřenu oči abych věděla jak daleko stojí. Udělám malý krůček do předu a pevně ho obejmu.
„ššššš, omlouvám se " úplně se v jeho objetí ztratím. Až teď si uvědomuji jak moc je velký. Nebráním se když mě vezme do náruče. Jemně a pomalu semnou pohupuje ale slzy mi téct nepřestávají, co když ho naseru já? Taky by byl schopný mi ublížit. Pomalu mu usínám v náručí.....

______________________________________

„Lilian stávej, vždyť je půl jedný odpoledne " bráška mě pohladí na obličeji? Bráška? Co tady dělá? Rychle se vyhoupnu do sedu až ho málem praštím. „Co co tu děláš? Kde je James?" v mém pokoji není. „Hele klídek. Mám tě pohlídat a taky ti nesu jídlo od Nat. James šel něco koupit. " usměje se bráška a podá mi talíř s domácí pizzou. „Děkuju " usměji a pustím se do jídla, bože mám hlad jako vlk.

Sedím v pokoji sama na posteli, bráška šel za Nat a říkal že James je do hodiny doma. Klepání na dveře mě ujistí že tu nejsem sama. „Ahoj..." objeví se Jamesova hlava mezi dveřmi. „Ahoj " vydechnu. Na sobě má černou košily a černé kalhoty. Čtyřmi velkými kroky dojde k posteli a sedne si na kraj tak abych mu viděla do tváře. „Lilian... " vydechne ustaraně. „Promiň za včerejš" ulčím ho ukazováčkem, chce se omluvit za to, že zmlátil nějakýho debila. To spíš já bych se měla omluvit za to jaký jsem strašpitel. „Jamesi nic se nestalo" pokusím se o lehký úsměv. „Ty jsi nic neudělal" pohladím ho po tváři. Přece za nic nemůže, ale ta myšlenka jestli by zvládl ublížit i mě, mi furt zní v hlavě. „Byl jsem agresivní, promiň. Nikdy bych ti neublížil ale nenechám nějakýho debila aby říkal mé maličké že je děvka " ty slova mě zahřejí u srdce. „Miluju Tě Lilian" jemně uchopí, mou bradu svou rukou. „Já tebe.. " špitnu a obejmu ho. „Za dveřmi, máš překvapení" políbí mě na čelo. Já miluju překvapení! „Utíkej se kouknout maličká " ještě mě stihne pohladit po vlasech než se rozběhnu ke dveřím. Když je otevřu je tam obrovský plyšový medvěd. Awww.
Ihned se k němu přítulým, ten je měkkoučkej. A buď se mi zdá nebo je větší než já? Všimnu si Jamese jak se spokojeně opírá o rám dveří, ten jeho rostomilý úsměv mu hraje na tváři.
„Děkuju lásko " skočím Jamesovy do náruče. „Pro tebe cokoliv maličká" párkrát se mou zatočí. „Pomůžeš mi ho dát do pokojíku Daddy " myslím že sama bych ho neunesla. James si mě vezme na ruku. Druhou vezme medvěda a úplně v pohodě. Posadí medvěda na postel a i semnou si sedne na kraj....

Jak se mu kruci jen odvděčím. Nádech výdech.
„Daddy?" řeknu nervozně. „Copak Maličká? "
Podívá se na mě těma svýma modrýma očima, ve kterých se na chvilku zase ztratím. Nahlas polknu. „Můžu se daddymu odvďečit? " Vím že jsem rudá jak rak ale tentokrát pohled nesklopím dolů a pozoruji jeho reakci.
Trhavě dýchá, vypadá že neví co říct.
„Do toho maličká" řekne trochu nejistě, slezu z něj a kleknu si k jeho nohám. V klidu Lilian, přeci jsi to už dělala jednou. Ruce se mi lehce třesou. Rozepnu mu knoflík a zip.
„Lilian nemusíš tohle dělat" pohladí mě po vlasech. I přes boxerky, vidím že je Nádržený. Dám mu na něj pusinku. Pomůžeme mi sundat mu kalhoty i s boxerkama. Můj bože! Vykoukne na mě jeho CHLOUBA..Tohle jednou nedopadne dobře. Uchopím ho do pravé ruky a začnu sní pomalu chýbat. „Achhhh" vyjde mu z úst. Když si dodám odvahu tak mu jazykem obkroužím špičku a dám si ho do úst. Rty semknu k sobě a začnu mu pomalu kouřit. „Kotě.. Víš.. Ach.." Jednou rukou mi zajede do vlasů a druhou drtí prostěradlo, u toho slastně vzdychá. Konečně se odvážím a dám si ho až do krku. „prdelko.. " vydehne. Lehce si určí tempo a já se nebráním. „Ne kotě " zatáhne mě za vlasy. Zrychleně dýchá. „Maličká, tohle ne. Přestal bych se ovládat " řekne zcela vážně až z toho jde strach.
Takže na mě bude hrubý? To mě povzbudí a já si ho sama zase vezmu do úst a nasadím rychlejší tempo, snažím se zapojit i jazyk. Jeho vzdychy mi říkají že to dělám Dobře. Pak mě ale pevně chytne za vlasy a začne si určovat vlastní tempo. Lehce se dusím, možná jsem si to měla trochu rozmyslet. „Kotě achh" vzdychne hlasitě. V údu mu tepe a do úst mi proudí teplá tekutina. „Chceš to čubičko? " chytne mě pod krkem, kývnu a on mě vytáhne na nohy. „Polkni kotě" uposlechnu a vypláznu na něj jazyk aby viděl že jsem všechno spolka. „Moc hodná holka " vtiskne mi pusu do vlasů.. „Teď si běž na chvilku lehnout, daddy bude hned u tebe" obleče si kalhoty a opustí můj pokojít.
Lehnu si za méďou a pořádně ho obejmu. Mám těžká víčka. Nesmím usnout....

Cítím jak se dvě velké paže obmotávají kolem mého pasu. „Daddy? "
„Spinkej maličká"

Ano, DaddyKde žijí příběhy. Začni objevovat