Saçmalama! Ne yaptığını bilmiyorsun! Kes şunu!
HAYIR ASLA! Hiçbir şey yapmayıp olanları öylece izleyemem!
Konuşmalar kafamda canlanırken bir anda yapılan iniş anonsu ile irkilip kemeri taktım. Bavulu alıp havaalanından çıkarken babama olanları nasıl anlatacağımı düşünemiyordum bile, zaten ben gelişmeleri kendisine aktarmadığım sürece ölsem bile ne farkında olur ne de haberi olur.
Ah Cenk ah! Her seferinde kafanın dikine gidiyorsun...
Noldu yani şimdi sen doğru olanı yapınca? Ne geçti eline? Her şeyi mahvettin bir anda. Yine de kendime fazla kızmıyordum çünkü müdür'ün yaptığı şey işte o iğrençliği okuldan saklayamazdım, ama kanıtım olmadığı için kimse bana inanmadı ve okuldan atıldığımla kaldım üstelik daha üniversitenin başladığı 2. hafta'da.
Özgüvenim fazla mıydı yoksa olması gerektiği kadar mı tam emin olamıyordum zaten şu an bunları düşünemeyecek kadar da meşguldüm. Yaptığım gerizekalılığı düşünüp kendime kızdığım için. Dalmış yürürken bir anda sağımdan gelen birisi bana çarptı ve düşmeme neden oldu. Düşmeme neden olması yetmezmiş gibi birde benim üstüme düştü.
Ben tabii bayağı sinirle;
Oha ama yani kardeşim be! Biraz gittiğin yere dikkat etsene.
Beni yere düşürüp birde üstüme düşen şahıs;
Asıl sen dikkatli olsan diyorum. Etrafa bakmayı bırak önüne bile bakmıyorsun, direkt öyle yere bakarak yürüyorsun.
Tam cevap verecektim ki çikolata kahverengi sahte deri ceketi, kolundaki Ben 10 bilekliği, mavi ve beyaz çift renkli tişörtü dikkatimi çekti. Sonra bir anda yerde aldığımız pozisyona baktım ve tamda önüme düşen şahsın dudaklarına baktım o kadar güzeldi ki resmen öpmem için beni çelik halatlarla kendine doğru çekiyordu. WTF? Noluyor lan bana!? Kendine gel Cenk.
Konuyu değiştirmek için Cenk;Güzel bileklikmiş.
Şahıs;
Teşekkür ederim senin de kolundaki Bakugan bandanan güzelmiş.
Bunu söyledikten sonra o da önce Cenk'in kolsuz kot ceketi, baskılı sarı tişörtü ve bahsettiği bandanaya tekrar baktı.
Cenk:
Teşekkür ederim.
Sonra karşımdaki şahsın da benim dudaklarımı kestiğini fark ettim.
Şahsın kafasındakiler;
Acaba onu öpmeli miyim? Hayır olmaz henüz resmi olarak sevgili bile değiliz ve sapık değilim.
Cenk;
Sakın düşündüğüm şeyi yapma!
Şahıs Cenk'e sinsi bir gülüş atarak;
(Galiba anladı) Ne düşünüyorsun ki acaba?
Cenk; (Heyecandan sesi titreyerek)
(Hayır olamaz anladı mı acaba?) Hiç... Hiçbir şey... Ve artık üzerimden kalksan diyorum üzerime düşen şahıs!
Şahıs;
Şahıs değil, benim bir adım var ve o da Ateş!
Cenk;
Aman ne iyi (!) Tanıştığıma memnun oldum... "ATEŞ!"
Şimdilik bu bölüm bu kadar. Bakalım Cenk ve Ateş'i neler bekliyor satır arası yorumlarınızı, oylarınızı ve bölüm yorumlarınızı bekliyorum. Sonraki bölümde görüşmek üzere kendinize iyi bakın hoşçakalın. 👋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkilem (Bxb)
Teen FictionBazen insanlar ne yapması gerektiğini tam olarak bilemezler. Aşk en beklenmedik anda gelir ve tüm düzeni en güzel şekilde değiştirir ama herkes onun peşinden gidebilecek kadar cesur olamaz. Bu hikaye'de ise birbirini çok sevecek olan 2 çok cesur gen...