Děkuju za 3,5K přečtení a zavíc jak 600 votů <3
Posadil jsem se k Georgovi. Sklonil jsme se k šípu v jeho ruce a opatrně jsem ho vytáhl.
"Mám to" Otočila se na mě Niki a podala mi splash regeneration.
"Hoď to prosím radši ty, bojím se že...bych mu ublížil" Podal jsem Niki potion zpátky.
Niki se na mě jen lítostivě usmála a přikývla. Vzala si zpátky lahvičku s potionem a naznačila mi ať trochu odstoupím.
Zvedl jsem se a odstoupil jsem dál.
"Víš jak ty splash potiony fungujou, že jo?" Zeptala se Niki trochu vystrašeně.
Naprázdno jsem polkl. "Nemám nejmenší tušení" Pokrčil jsem rameny.
"No...tak se to asi dozvíme" Odstoupila trochu od George Niki.
"Počkej ty nevíš jak to-" Přerušilo mě roztříštění lahvičky.
Roztříštila se vedle George a vyšlo z ní snad milion různých partiklů. Tak jako v Minecraftu. Ale ty fungovaly úplně jinak. Pokryly celé Georgovo tělo a jako kdyby se...vstřebaly?
Niki všechno pozorovala stejně jako já.
Chvilku se nic nedělo a my jsme jen v tichosti stáli a pozorovali jsme George.
Když už to vypadalo že se nic nestane, tak George pomalu pohnul hlavou a jednou rukou.
S Niki jsme se na sebe nevěřícně podívali.
V tu chvíli dorazili i Bad se Skeppym.
"Bad mi všechno řekl, mám tady healing, regeneration a saturation" Oznámil Skeppy. "Akorát jsou normální a ne splash, Niki myslíš že bys je mohla předělat?" Otočil se Skeppy na Niki a usmál se.
Niki přikývla a vzala si od Skeppyho potiony.
"A zabrala ta regeneration?" Zajímal se Bad.
Rychle jsem přikývl.
"Mám to!" Vypískla Niki.
Vzala do ruky potiony a jeden po druhém je naházela vedle George.
Vzduch kolem nás se zaplnil milionem partiklů.
Některé sedali i na nás, ale hlavně na George.
Potom co všechny zmizeli bylo zase chvilku ticho. Všichni jsme v očekávání pozorovali George a napětí ve vzduchu by se dalo krájet.
Za několik chvilek ticha se George zvedl do sedu a rozkašlal se.
Po chvíli se jeho kašel trochu uklidnil.
Rozhlédl se kolem sebe a jeho pohled se zastavil na mě.
"Co se to kurva stalo?" Zeptal se zmateně.
"JAZYK!!" Zařval na něj Bad, ale zároveň se usmál.
"Tohle bylo divný. Slyšel jsem všechno, ale nemohl jsem dělat nic" Vykoktal George.
Sedl jsem si k němu a objal jsem ho. "Příště jdu s tebou Gogy, protože jestli ještě jednou málem umřeš, tak už to fakt nedám"
ČTEŠ
Pamatuješ si to Georgie~? - DreamNotFound (DNF)
Hayran Kurgu"Jak vypadá zelená?" "No...zeleně" "Já...já...nevím co mám dělat! Nedokážu přežít pomalu ani v jeskyni a on se mnou chce jít do Netheru!" "Nezabíjej ho! Nezabíjej ho! Dreame! DREAME!" Běž číst ;* Cover jsem si kreslila sama :D