-1-

69 11 1
                                    

Bugün 2021 14 Ekim. Meleğimin vefat ettiği gün ve en nefret ettiğim gün.
Bugün Jin ri vefat etti tam 2 yıl önce bugün.

Bende onun mezarına gidiyorum. Tek gitmiceğim çünkü tek gidersem çok ağlarım ve Jin ri üzülür. Bunu asla istemem. O yüzden Ji eun ile birlikte gidiceğiz.

××××

"ağlama artık."  ama yapamıyordum çünkü kendimden nefret ediyorum.
Jin ri zor durumdayken fark etmediği-
M için, ben gülerken o ağladığı için kendime çok kızıyorum. "Kasım da ise
Hara'nın mezarına gidiceğiz" derin bir nefes aldı Ji eun ve devam etti"o zaman da böyle ağlıcak mısın jennie?"
Usulca başımı salladım." onları üzüyorsun böyle yaparak, yapma."
"hadi gidelim artık." başımla onayladım ve koluna girdim.

×××
"uyuyor musun?" başımı kaldırdım "hayır, yanıma gel." Ji eun'a sarılarak uyumaya çalıştım ve Jin ri, ben,Hara ve Ji eun'la olan anılarımızı hatırladı-
M.

"Jennie hile yaptı!" inkar etmeye çalış-
Tım. "Sulli nasıl beni satarsın~" diyip üstüne çıktım. "Hara bana yardım et!"
"hile yapmışsın ama banane" Hara, Jin ri'nin ellerini tutup koltuk altından gıdıklamaya başladı. Bende belinden gıdıklıyordum. "kızlar ne yapıyorsunuz siz?" Ji eun bize bakıyordu. Şapşik çok tatlı duruyordu.  "yardım etsene IU!" güldü
Ve boynundan gıdıklamaya başladı. Jin ri'ye baktığımda kıpkırmızı olmuştu. "kızlar ölür bu şimdi sonra başımıza kalır." dedim yalandan.

"jennie, uyan hadi." gözümün tekini açtım." efendim?" dedim yarı uykulu halim ile. "seninkiler gelmişler." başımla onayladım ve banyoya gittim.
Gözlerim şişmişti, ve kızarıktı. Uğraşmak istemediğim için yüzümü yıkadım ve saçlarımı taradım.
"hoş geldiniz." "hoş bulduk." dediler bir ağızdan.

Niye burada kestim bilmiyorum ama birden böyle bir kurgu yayınlamak istedim. Eğer beğenirseniz oy ve satır arası yorum yapmayı unutmayın.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

𝙼𝚢 𝚊𝚗𝚐𝚎𝚕𝚜 •𝚓𝚎𝚗𝚖𝚒𝚗Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin